دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت برزنت ضد حریق | مرجع فروش ویژه انواع برزنت

marjae-forosh-vijhe-anvae-berezent.jpg لیست قیمت برزنت ضد حریق

 لیست قیمت برزنت ضد حریق در بازار به کیفیت پارچه و نحوه فروش آن بستگی دارد. شما خریداران می توانید انواع برزنت خوب و باکیفیت را در مرجع فروش آنلاین، با شرایط ویژه خریداری نمایید.

برزنت ضد حریق یا نسوز یکی از پرکاربردترین نوع پارچه های برزنتی در بازار می باشد که برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و کاربردهای این نوع برزنت می پردازیم و در انتها لیست قیمت برزنت ضد حریق در بازار را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

همه چیز درباره برزنت ضد حریق

می دانید که پارچه های برزنتی از لحاظ مواد اولیه دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به جنس الیاف و خصوصیات پارچه با هم تفاوت هایی دارند.

برزنت ضد حریق یا نسوز ترکیبی از الیاف نسوز است که در کنار هم بافته شده و به عنوان یک پرده عایق حرارت و ضد اشتعال عمل می کند.
این نوع برزنت به واسطه داشتن خاصیت ضد حریق، عمدتا در مصارف صنعتی به کار می رود.
متوسط مقاومت حرارتی برزنت ضد حریق بین 200 الی 800 درجه سانتیگراد است که حتی می توان با افزودن ترکیبات مختلفی به آن، این مقاومت را ارتقا داد و بهبود بخشید.
از ویژگی های بارز پارچه برزنت ضد حریق می توان موارد زیر را نام برد:
وزن سبک و انعطاف پذیری بالا
ضد اشتعال و قابلیت تحمل درجه حرارت های بالا
دارای مقاومت کششی
مقاومت مکانیکی عالی
مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و همچنین اشعه UV
لازم به ذکر است که برای دوام هرچه بیشتر برزنت ضد حریق، بهتر است آن را در جای خشک و خنک قرار داد.
مناسب ترین دمای محیط برای نگهداری از این پارچه حداکثر 35 درجه و رطوبت کمتر از 75 درصد می باشد و پیشنهاد می شود تا قبل از استفاده درون بسته بندی کارخانه باقی بماند.

کاربردهای برزنت ضد حریق کدامند؟

حال که با ویژگی های پارچه برزنت ضد حریق آشنا شدید می بایست قبل از خرید، راجع به انواع مختلف آن و کاربردهای مخصوص هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید.

پارچه های برزنت نسوز یا ضد حریق در انواع مختلف سیلیکونی، فایبرگلاس، سرامیکی، آزبستی و تفلون دار تولید می شوند.
آیا با ماده فایبرگلاس آشنایی دارید؟ فایبرگلاس در واقع همان پشم شیشه است که با مواد دیگری مانند رزین ترکیب شده و در فرآیند تولید برزنت ضد حریق فایبرگلاس به کار می رود.
البته ناگفته نماند که برای تولید برزنت ضد حریق فایبرگلاس از هر نوع رزینی نمی توان استفاده کرد و معمولا از رزین پلی استر، اپوکسی و وینیل استر استفاده می شود.
از این نوع برزنت ضد حریق برای درزگیری درب ها و کوره ها، عایق بندی ها، پرده های جوشکاری، تهیه مفصل ها، تولید لباس های ایمنی، ساخت واشر و ... استفاده می گردد.
برزنت فایبرگلاس خود دارای دو نوع فویل دار و بدون فویل می باشد که نوع فویل دار آن، خواص کششی و تنشی بیشتری داشته و نور و گرما نیز را منعکس می کند.
برزنت ضد حریق آزبست از الیاف سفید آزبست تهیه شده که یک ترکیب بسیار مقاوم در برابر حرارت محسوب می گردد.
باید گفت که این نوع برزنت برای سلامت انسان مضر است و می تواند مشکلات ریوی و پوستی ایجاد کند.
برزنت آزبست برای تهیه لباس های ضد حریق، پارچه های صافی، عایق بندی نوار نقاله، ساخت کلاچ، لنت ترمز، ایزوله کردن لوله های آب گرم، ساخت ایرانیت و پوشش های عایق الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد.
نوع دیگری از برزنت ضد حریق، از ترکیب مواد فایبرگلاس و سیلیکون به دست می آید و به آن برزنت نسوز سیلیکونی می گویند. برای خرید این نوع برزنت به مرکز فروش برزنت ضد حریق مراجعه کنید.
برزنت ضد حریق سیلسکونی هم برای پتوهای جوشکاری، پوشش های ضد حریق و گرمایی، ساخت مبلمان و ... استفاده می گردد و کاملا ضد آب است.
برزنت تفلون دار نسوز در صنعت حمل و نقل هوایی، مصالح ساختمانی، پارچه، پزشکی، الکترونیک و غیره به کار می رود.
برزنت ضد حریق سرامیکی جایگزین مناسبی برای برزنت آزبست و فایبرگلاس می باشد و برای عایق بندی مخازن، لوله ها، راکتورها و ساخت انواع واشر استفاده می شود.
جهت استعلام لیست قیمت برزنت ضد حریق تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لیست قیمت برزنت ضد حریق در بازار تهران

همانطور که متوجه شدید برزنت ضد حریق یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در مصارف صنعتی به شمار می رود که بازار فروش آن همواره پررونق است.

می دانید که پارچه های مختلف در بازار، هیچ کدام قیمت ثابتی ندارند و قیمت همه آن ها تحت تاثیر یک سری عوامل مدام در حال نوسان و بالا و پایین رفتن می باشند.
لیست قیمت برزنت ضد حریق هم از این قاعده مستثنی نیست و قیمت آن در هر برهه از زمان متفاوت می باشد و به عوامل زیر بستگی دارد:
  1. نوع برزنت ضد حریق
  2. کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در آن
  3. کارخانه تولید کننده برزنت
  4. نحوه فروش آن

مرجع فروش ویژه انواع پارچه برزنت بصورت آنلاین

این مجموعه بزرگترین و معتبرترین مرجع فروش و عرضه پارچه های برزنتی مرغوب و باکیفیت می باشد که با کارخانجات تولیدی مطرح و باسابقه برزنت در کشور، در ارتباط است.

اگر می خواهید یک خرید عمده بی واسطه را تجربه کنید، حتما از طریق این مرکز آنلاین اقدام به سفارش برزنت ضد حریق نمایید و از مزایای ویژه ای بهره مند شوید.
به جرئت می توان گفت که با خرید از این مرکز می توانید به ارزان ترین لیست قیمت برزنت ضد حریق در بازار ایران دست پیدا کنید که این امر نتیجه حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کنندگان اصلی می باشد.
پس همین حالا در کم ترین زمان ممکن از طریق وب سایت، سفارش عمده پارچه برزنت مورد نظر خود را ثبت نمایید و یک خرید اقتصادی داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات پارچه های برزنتی، لیست قیمت روز آن ها و نحوه ارسال محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
پارچه برزنت نانو برای چادر مسافرتی | راهنمای خرید ...
قیمت خرید برزنت ضخیم | چگونه برزنت ضخیم درجه یک بخ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat