دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت خرید برزنت ضخیم | چگونه برزنت ضخیم درجه یک بخریم؟

chegone-berezent-zakhim-daraje-yek-bekharim.jpg قیمت خرید برزنت ضخیم

 قیمت خرید برزنت ضخیم سفارش در وب سایت، زیر قیمت بازار است. اگر این سوال در ذهن شماست که چگونه برزنت ضخیم درجه یک بخریم؟ باید گفت که این نمایندگی فروش بهترین گزینه می باشد.

پارچه های برزنتی به پارچه هایی ضخیم، مقاوم و مستحکم در بازار معروفند. در این مقاله می خواهیم ابتدا به طور کامل ویژگی ها و کاربردهای پارچه های برزنتی را بیان کنیم، سپس در ادامه مطلب نحوه استعلام لیست قیمت خرید برزنت ضخیم را معرفی نماییم، پس با ما همراه باشید.

پارچه برزنتی ضخیم چه کاربردهایی دارد؟

پارچه های برزنتی از ترکیب الیاف پنبه طبیعی با الیاف پلیمری مانند پلی استر تولید می شوند و به همین دلیل در زمره پارچه های بادوام و مقاوم قرار دارند.

از مهم ترین ویژگی های پارچه برزنت که باعث شده تا این اندازه محبوب و پرطرفدار باشد، عبارتند از:
  • ضد آب بودن
  • مقاومت، استحکام و طول عمر بالا
  • آنتی باکتریال
  • غیر قابل اشتعال و نسوز
  • مقاوم در برابر نور خورشید، اشعه UV، باد و طوفان
  • تنوع رنگی زیاد و ثبات رنگ
  • قیمت مقرون به صرفه

حال که با ویژگی های آشنا شدید به بررسی انواع پرکاربرد برزنت که شهرت بیشتری دارند، می پردازیم:
برزنت شمعی: بافت این پارچه ترکیبی از الیاف پنبه، پلی استر، پلی اتیلن و کرباس می باشد و همین بافت باعث مقاومت پارچه در برابر آب، رطوبت و دمای بالا شده است. این نوع برزنت بر اساس کیفیت مواد اولیه درجه بندی های مختلفی دارد و از یه لا تا شش لا تولید می گردد. از برزنت شمعی برای تولید لباس ورزشی، مصارف بیمارستانی، کاور ماشین، روکش کولر، سایبان، چادر مسافرتی، ساک دستی و مواردی از این قبیل استفاده می شود.
برزنت کانتینری یا ترانزیتی: از ویژگی های بارز این پارچه می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر باد، طوفان، آفتاب، باران و غیره اشاره کرد. این نوع برزنت همانطور که از اسمش پیداست نه تنها برای پوشش محافظ وسایل نقلیه سنگین به کار می رود بلکه مصارف دیگری همچون روکش استخر، سایبان اماکن تفریحی و رستوران ها، تخت بیمارستان و ... دارد.
برزنت نسوز: معروف به برزنت ضد حریق و سرامیکی است و انواع متعددی از جمله برزنت نسوز فایبرگلاس، فویل دار، سیلیکونی، تفلونی و آزبست دارد. این پارچه به خاطر مقاومت در برابر حرارت و قابلیت تحمل دماهای بالا بیشتر در مصارف صنعتی مثل کارخانجات، پالایشگاه ها، جوشکاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه استعلام قیمت خرید برزنت ضخیم در بازار

باید گفت که پارچه های برزنت ضخامت های گوناگونی دارند که از روی تعداد لایه های تشکیل دهنده آن مشخص می شود به طوری که هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد پارچه ضخیم تر می باشد و همچنین روی استحکام و مقاومت برزنت تأثیر به سزایی دارد.

به طور کلی پارچه برزنتی در کارخانه از 1 لایه تا 6 لایه و عمدتاً با 80 درصد پنبه و 20 درصد پلی استر تولید می شود.
شایان ذکر است که تار و پود برزنت یا همان درصد ترکیب الیاف پنبه و پلی استر در آن، طبق سفارش و بودجه مشتری تعیین می شود و در برخی اوقات برای ارزان تر شدن قیمت پارچه درصد الیاف پنبه را کم و الیاف پلی استر زیادتر می کنند.
قیمت خرید برزنت ضخیم در بازار به عوامل زیر بستگی دارد:
  1. تار و پود یا کیفیت برزنت
  2. تعداد لایه ها یا همان ضخامت پارچه
  3. عرض پارچه برزنتی
  4. دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد مثل ضد حریق
  5. سابقه و اعتبار شرکت تولید کننده برزنت

4 نکته قبل از خرید پارچه برزنتی و انتخاب نوع آن

نکته قابل توجه این است که کاربرد پارچه های برزنتی در بسیاری از موارد حساس و حیاتی بوده، استفاده از برزنت نامرغوب و کیفیت پایین ممکن است خسارات آفرین باشد.

پس اولین و مهم ترین نکته هنگام خرید پارچه برزنتی اطمینان از بابت کیفیت و جنس پارچه است.
همچنین انتخاب بهترین نوع برزنت بر اساس نیاز و بودجه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
با آگاهی داشتن از ویژگی های منحصر به فرد و مصارف انواع پارچه های برزنتی می توانید یک خرید هوشمندانه و عالی داشته باشید.
اکنون این سوال پیش می آید که از کجا می توان با اطمینان کافی پارچه برزنت ضخیم و درجه یک را خریداری کرد؟
بدون شک این مرکز عرضه و فروش برزنت باکیفیت، بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.
برای استعلام قیمت خرید برزنت ضخیم با ما در تماس باشید.

فروش مستقیم انواع برزنت مقاوم و محکم

می دانیم که خرید و فروش اینترنتی پارچه که امروزه بسیار مرسوم شده، مزایای زیادی دارد و در مقایسه با روش های سنتی قدیم، هم آسان تر هم مقرون به صرفه تر است.

البته هنوز هم مراکزی هستند که به صورت حضوری انواع پارچه های برزنتی را عرضه می کنند، اما نکته منفی این است که تمامی این مراکز با واسطه ها و دلالان بازار در ارتباطند.
خوشبختانه خرید عمده پارچه برزنتی به صورت اینترنتی سبب شده تا این واسطه ها از میان حذف شوند و قیمت تمام شده پارچه نسبت به قیمت روز بازار کاهش پیدا کند.
این مرکز بزرگ ترین و معتبرترین مرکز پخش و فروش پارچه برزنت ضخیم و باکیفیت می باشد که با بهترین و باسابقه ترین شرکت های تولیدی در ارتباط است.
اگر می خواهید یک خرید بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه را تجربه کنید، حتما از طریق این مرکز اقدام به سفارش عمده برزنت نمایید و از مزایای ویژه ای بهره مند شوید.
بدون شک با خرید از این مجموعه می توانید به ارزان ترین قیمت خرید برزنت ضخیم در بازار ایران دست پیدا کنید که این امر نتیجه حذف دلالان و واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده اصلی می باشد.
پس همین حالا در کم ترین زمان ممکن از طریق وب سایت، سفارش عمده برزنت را در متراژ دلخواه ثبت نمایید و یک خرید اقتصادی و بی دغدغه را تجربه کنید.
لیست قیمت برزنت ضد حریق | مرجع فروش ویژه انواع برز...
خرید اینترنتی برزنت متری | سفارش آسان انواع برزنت ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat