دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنتی | آخرین قیمت پارچه برزنتی

akharin-gheymat-parche-berezenti قیمت پارچه برزنتی
در دنیای مدرن امروزی دیگر خبری از پارچه برزنتی سنتی بی کیفیت و سنگین نیست و با پیشرفتی که در زمینه صنعت منسوجات داشته ایم برزنت های با کیفیت فوق العاده جایگزین برزنت های سنتی گردیده است. این نوع از برزنت ها در انواع مختلفی تولید می شوند و از مدرن ترین نوع برزنت های ضد آب به شمار می روند که بسیاری از معایب پارچه های سنتی را پوشش می دهند. برای آشنایی بهتر با چنین برزنت هایی و نیز آگاهی از قیمت برزنت بهتر است در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 بیشترین و مهمترین کاربرد پارچه برزنتی

بیشترین کاربرد پارچه برزنتی برای تولید روکش ها و ساخت چادرهای مسافرتی و یا بطور کلی استفاده در صنایع حمل و نقل، کمپینگ و ساخت و ساز است. این نوع از برزنت ها که در زمره پوشش نماهای ساختمانی نیز به حساب می آید معمولا در ساختمان های بلند در هنگام نماکاری به کار می رود و جلوی، باد، باران، سرما، گرما و دید عمومی را می گیرند.
پارچه برزنتی در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه به بخشی از ویژگی آنها اشاره خواهیم کرد:
 امکان عایق کردن سطح نما (عایق صوتی، عایق حرارتی، عایق رطوبتی)
 نصب آسان و سریع و کاربردی
 ایجاد فضای داخلی دلنشین در هنگام مسافرت، کمپینگ، پیک نیک و ...
 ظاهری زیبا و جذابیت بیشتر
 ارزان و مقرون به صرفه
 قابلیت استفاده در اکثر صنایع مهم ( حمل و نقل، ساخت و ساز، هوافضا، کشاورزی و ...)
 مقاومت در برابر عناصری مانند، باد، باران، سرما، نور آفتاب و ...
 مقاوم در برابر ضربه و پارگی
 سبک وزن با قابلیت حمل آسان
 نصب آسان در هر محیطی

با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب، با انواع مدل های پارچه برزنتی و قیمت آنها آشنا شوید. البته می توانید برای مشاوره رایگان به شرکت دنیای چادر - سرزمین برزنت های جدید و قدیمی مراجعه نماید و یا با شماره تلفن موجود در این صفحه تماس حاصل نمایید تا در سریعترین زمان شما را راهنمایی نمایند. 

 انواع مدل پارچه برزنتی و قیمت هر کدام از آنها

همانطوری که اطلاع دارید پارچه برزنتی از خانواده بزرگ منسوجات به حساب می آیند، این نوع از منسوجات از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند، همچنین عامل بسیار مهم در زیبایی و محافظت از لوازم با ارزش به شمار می آیند.
پارچه برزنتی مدرن مدل‌ها و انواع بسیار زیادی در بازار دارند که می توانید برای هر نوع کاربری از آن‌ها استفاده کنند. ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی انواع مدل های جدید این محصول بپردازیم و ویژگی‌های مهم و قیمت هر کدام کدام را برای شما بازگو کنیم.
با گسترش صنعت شاهد حضور مدل های مختلفی از پارچه برزنتی هستیم. برای مثال از مدل های به روز و معروف برزنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 برزنت کامیونی یا موادی یا ارتشی
 برزنت کانتینری یا ترانزیتی
 برزنت خطی
 برزنت کیف
 برزنت چادری

هر کدام از مدل های ذکر شده در بالا محاسن و معایبی دارند که بهتر است در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید تا در هنگام خرید، مناسب ترین مدل از پارچه برزنتی را انتخاب نمایید. برای اینکه در این کار دچار مشکل نشوید پیشنهاد می کنیم از مشاوره رایگان شرکت دنیای چادر – بزرگترین تولید کننده، عرضه کننده، صادر کننده برزنت استفاده نمایید. 

 بررسی انواع مدل پارچه برزنتی و قیمت آنها

 برزنت کامیونی یا موادی یا ارتشی:

از اولین برزنت های تولید شده در دنیا به شمار می روند که بیشتر برای محافظت بار کامیون ها و محصولات قرار گرفته در فضای باز استفاده می گردد.
برزنت کامیونی یا موادی یا ارتشی تنوع رنگی گسترده ای دارند و خریداران مس توانند این محصول را در رنگ هایی همچون، مشکی، یشمی، سبز، خاکی و فرمی و در عرض های ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی متری و طول های ۱۰۰، ۷۰ و ۵۰ متری تهیه کنند.
برزنت کامیونی یا موادی یا ارتشی کاملا ضد آب، ضد نور، نسوز و ضد کپک است، آنها بیشترین مقاومت کششی را در بین برزنت های موجود در بازار دارند و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه برای مشتریان ارائه می شوند. قیمت برزنت کامیونی یا موادی یا ارتشی به میزان کیفیت برزنت بستگی دارد.
برزنت کانتینری یا ترانزیتی:
این نوع برزنت از یک لایه پارچه پلی استر و یک لایه پی وی سی طراحی و تولید می شود. معمولا مهمترین کاربرد آنها عبارت است از:
 ایجاد سایبان
 ایجاد روکش بار
 ایجاد انواع چادر تریلرها
 ایجاد سقف های ضد آب
برزنت کانتینری یا ترانزیتی در رنگهای متنوع تولید می شود که متناسب با نیاز خود می توانید آنها را انتخاب کنید، چنین برزنت هایی در عرض های ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتیمتری و رول های ۲۸ متری طراحی و تولید می شوند.

برزنت خطی:
از معروف ترین برزنت های موجود در بازار است که اکثر خریداران با این نوع برزنت آشنا هستند. معمولا در تولید برزنت خطی از الیاف با رنگ ها متنوع استفاده می گردد و بر خلاف سایر برزنت ها رنگ مورد نظر در زمان بافت برزنت انتخاب می گردد.
برزنت خطی بهترین گزینه برای تولید چادر و پرده در اماکن مختلف است.
برزنت کیف:
همانطوری که از اسمش مشخص است برای تولید انواع مختلف کیف از این نوع برزنت استفاده می شود. برزنت های کیفیت ، بسیار مقاوم و ضد آب هستند و تنوع رنگی آنها بسیار بالا است.
به دلیل کیفیت خوب برزنت کیف، تولید کنندگان زیادی در سراسر دنیا علاقه مند به استفاده از برزنت کیفی هستند.

برزنت چادری:
قطعا چادرهای برزنتی را از نزدیک دیده اید، اکثر چادرهای مسافرتی، کمپینگ، پیک نیک از برزنت چادری طراحی و تولید می شوند، آنها بسیار سبک و مقاوم هستند و به خوبی در برابر عناصر محیطی می توانند از شما و محصولات شما محافظت کنند.

جهت خرید انواع برزنت و دریافت لیست قیمت می توانید به فروشگاه دنیای چادر در تهران مراجعه کنید. البته یک رش راحت نیز برای دریافت لیست قیمت برزنت وجود دارد و آن تماس تلفنی است. 

پارچه برزنتی تهران | ۸ عامل موثر بر قیمت پارچه برز...
پارچه برزنتی ارزان قیمت | پارچه برزنتی ارزان قیمت ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat