دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی تهران | ۸ عامل موثر بر قیمت پارچه برزنتی

8-amel-moaser-gheymat-parche-berezent_20210424-151829_1 پارچه برزنتی تهران

پارچه برزنتی قیمت های متفاوتی در بازار دارد و دلیل این تفاوت گستردگی این صنعت و محصولات تولیدی آن است، قیمت گذاری برزنت ها معمولا بر اساس فاکتورهای مختلف صورت می پذیرد که ما در اینجا به ۸ مورد مهم که بر قیمت برزنت تاثیر مستقیم اشاره می کنیم:
1. میزان مقاومت برزنت در برابر کپک و مواد شیمیایی
2. میزان مقاومت برزنت در برابر حرارت
3. میزان مقاومت برزنت در برابر نور آفتاب
4. میزان مقاومت برزنت در برابر آب
5. میزان مقاومت برزنت در برابر پارگی
6. جنس برزنت
7. وزن برزنت
8. ضخامت برزنت

چه تفاوتی بین پارچه برزنتی پی وی سی و پارچه برزنتی PE وجود دارد؟

بسیاری از مردم تفاوت بین پارچه برزنتی PE و برزنت روکش شده پی وی سی را نمی دانند. به معنای واقعی کلمه، PE و PVC قطعا متفاوت هستند. در زیر توضیح اساسی تفاوت بین دو نوع برزنت وجود دارد.
برزنت PE: نام شیمیایی پلی اتیلن است که یک ماده ترموپلاستیک نیمه کریستالی است و ماده ای برای ساخت برزنت های PE است. بنابراین ویژگی های PE چیست؟
 می تواند به طور معمول در دمای 70- تا -100 درجه سانتیگراد استفاده شود
 پلی اتیلن بدون بو و غیر سمی است
 مانند موم احساس می شود
 مقاوم در برابر درجه حرارت پایین
 جذب آب خوب
 عملکرد عایق الکتریکی مناسب
 ثبات شیمیایی خوب دارد
تولید برزنت PE به طور کلی HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) است که دارای دمای استفاده بالا، سختی خوب، مقاومت مکانیکی و مقاومت شیمیایی است. پلی اتیلن برای قالب گیری ضربه ای توخالی، قالب گیری تزریقی و اکستروژن محصولات مختلف (سخت) مانند انواع ظروف، شبکه ها، نوارهای بسته بندی مناسب است و می تواند به عنوان روکش های کابل، لوله ها، پروفیل ها، ورق ها و موارد مشابه استفاده شود.

پارچه برزنتی PE از چه موادی ساخته شده است؟ 

ماده اولیه برزنت PE معمولاً به پارچه نواری رنگی گفته می شود که در دو طرف پارچه بافته شده PE با فیلم PE و پارچه بافته شده از پلی پروپیلن پوشانده شده است. فرآیند تولید به شرح زیر است:

معمولا در ابتدا روکش دو پارچه بافته می شود. عملکرد ضد آب برزنت ضعیف است و عملکرد ضد آب به طور کلی پس از یک بار استفاده تضمین نمی شود. عیب آن این است که پوشیدن آن آسان است و مزیت آن این است که کیفیت آن سبک، تمیز و عاری از آلودگی است.

به طور کلی در انباشته موقت، ضد باران و ضد گرد و غبار استفاده می شود، برای استفاده طولانی مدت در محیط هوای مناسب مناسب نیست. 

کمی درباره پارچه برزنتی پی وی سی

پارچه برزنتی پی وی سی یک برزنت پلی استر با مقاومت بالا با روکش پلاستیک بر پایه بوم پلی استر با مقاومت بالا، روکش شده با رزین خمیر پلی وینیل کلرید (پی وی سی) با عامل افزایش سرعت، عامل ضد قارچ، ماده ضد فرسودگی، عامل ضد الکتریسیته و غیره است.
مواد افزودنی شیمیایی به کار رفته، با دمای بالا این نوع رزنت را در برابر عناصر زیر مقاوم می کند:
 ضد آب
 ضد کپک
 مقاوم در برابر سرما
 مقاوم در برابر فرسودگی
 ضد الکتریسیته ساکن
 مقاومت در برابر شکستگی
 مقاوم در برابر کشیدگی
 مقاوم در برابر پارگی
 و غیره است.

این محصول بسیار بهتر از برزنت سنتی است. ظاهر محصول خوش رنگ و چشم نواز است. سطح برای جلوگیری از اثر ضد لغزش به طور خاص درمان می شود. این بوم ضد آب محبوب بین المللی است و عرض آن بسیار زیاد است. هنگامی که محصول نهایی به پایان رسید، می توان درز را کاهش داد تا کیفیت را بهبود بخشد. از مهر و موم گرما می توان برای از بین بردن نگرانی از دوخت سوراخ سوراخ استفاده کرد. با توجه به نیاز کاربران، ما می توانیم محصولاتی با عملکردهای مختلف، رنگ های مختلف و ضخامت های مختلف تولید کنیم. 

 علت استفاده از پارچه برزنتی پی وی سی

پارچه برزنتی پی وی سی پارچه ای با پایه رشته ای پلی استر و رزین خمیر پی وی سی روکش دار دو طرفه است. از آنجا که این یک فرآیند قالب گیری است، در یک زمان شکل می گیرد. در شکاف پارچه دوغاب پی وی سی وجود دارد، بنابراین عملکرد ضد آب آن خوب است.

فرآیند تولید: پارچه رشته ای پلی استر - پوشش غوطه وری - خشک کردن و شکل دادن – شکل ریزی و خنک سازی - سیم پیچ، اکنون برزنت مورد نظر شما آماده شده و بر روی کامیون، حیاط و سایر مکان ها می توانید از آن استفاده کنید، حتی در مناطق پر بارش.
مواد پی وی سی مقاومت خوبی در برابر باران و دوام PVC خوب دارند. ضد فرسودگی برزنت پی وی سی بسیار بهتر از برزنت PP و PE است. اثر ضد آب بودن آن در بین همه بومهای ضدآب بارزترین است. این مواد برای پوشش بلند مدت در فضای باز استفاده می شود. محافظت از باران، تولید پرده های بوم ضد باد، حمل و نقل کامیون ، پوشش کشتی باری و غیره از کاربرد های مهم این برزنت است.

از نظر قیمت نیز پارچه برزنتی پی وی سی مقرون به صرفه تر از برزنت های نانویی بوده و کیفیت فوق العاده خوبی نیز دارند، شما می توانید این محصولات را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه از دنیای چادر تهیه کنید. 

خرید پارچه برزنتی پی وی سی و برزنت PP و PE از فروشگاه دنیای چادر 

مهمترین بخش در خرید پارچه برزنتی، پی وی سی و برزنت PP و PE انتخاب صحیح مرکز فروش می باشد. این موضوع کاملا شفاف و واضح است که خریداران همواره به دنبال فروشگاه ارزان قیمت و معتبر می گردند تا محصول با کیفیت و مقرون به صرفه خریداری کنند. اگر به دنبال مکانی معتبر و ارزان قیمت هستید تا انواع مدل های برزنت پی وی سی و برزنت PP و PE را با حداقل قیمت خریداری کنید می توانید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید.

دنیای چادر، پی وی سی و برزنت PP و PE خود را بر اساس نیاز مشتری تولید کرده و به بازار فروش عرضه می کند. کیفیت محصولات ما بسیار بالا بوده و با قیمت مناسب، و با توجه به تقاضای خریدار تولید و به خریداران عرضه می شود. 

ارزان ترین پارچه برزنتی | ارزان ترین پارچه برزنتی ...
قیمت پارچه برزنتی | آخرین قیمت پارچه برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat