دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی ارزان قیمت | پارچه برزنتی ارزان قیمت از کجا بخریم؟

parche-berezenri-arzangheymat-koja-bekhari_20210423-152240_1 پارچه برزنتی ارزان قیمت
پارچه برزنتی تولید و عرضه شده در کارخانه دنیای چادر از بهترین نمونه های برزنت در کشور ما می باشد که به دلیل داشتن تمامی استاندارد های بین المللی از کیفیت خوبی برخوردار است، شرکت دنیای چادر با داشتن نیروی متخصص، توانسته در سال های اخیر برزنت های مدرن و با کیفیتی را تولید و وارد بازار کند.

همان طوری که در مقالات قبلی نیز اشاره شد پارچه برزنتی دنیای چادر نسبت به برند های دیگر برزنت در کشورمان از محبوبیت بیشتری در میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد. شرکت دنیای چادر همواره تست های مختلفی را بر روی محصولات تولیدی خود انجام می دهد تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل کند. این تست ها عبارت است از:
 تست میزان عایق بودن برزنت
 مقاومت در برابر سرما و گرما برزنت
 مقاومت کششی و پارگی برزنت
 بررسی اتصالات و و نوع دوخت برزنت
 تست رنگ های مورد استفاده برای تولید برزنت
 ثبات رنگ و براقیت بر روی برزنت ها
 آزمایش مقاومت در برابر نفوذ آب
 مقاومت در برابر حرارت

با توجه به موارد اشاره شده، بهترین مکان برای خرید پارچه برزنتی با کیفیت در ایران، شرکت دنیای چادر است. 

 پارچه برزنتی دنیای چادر

شرکت ها و واحدهای تولید کننده بسیاری در سراسر کشورمان وجود دارند که به تولید پارچه برزنتی مشغول هستند. به همین منظور است که در بازار برندهای مختلفی را مشاهده می کنید. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که محصولات متنوع برزنت را تولید و به بازار عرضه کرده اند. در میان این شرکت ها، نام محصولات برند دنیای چادر به چشم می خورد. این شرکت بزرگ، بهترین برزنت را به مشتریان عرضه می کنند.

در این مطلب سعی خواهیم کرد محصولات شرکت دنیای چادر را بررسی کنیم. دنیای چادر یکی از شرکت های بزرگ ایرانی است که به تولید پارچه برزنتی مشغول می باشد. قیمت محصولات این شرکت مقرون به صرفه تر می باشد و توصیه می کنیم اگر قصد خرید برزنت را دارید از محصولات این شرکت استفاده کنید. 

اهمیت انتخاب محصولات برزنتی دنیای چادر 

قبل از پرداختن به پارچه برزنتی دنیای چادر بهتر است کمی با خود شرکت آشنا شویم. شرکت دنیای چادر در سال ۱۳۷۹ به ثبت و فعالیت خود را شروع کرد، این شرکت در زمینه تولید محصولات برزنتی مانند، انواع روکش های کانتینری، روکش های ترانزیتی، روکش سایبان، روکش استخر آب، روکش محصولات کشاورزی، روکش محصولات صنعتی، پرده های داربستی ساختمان، و غیره سی مشغول می باشد.
شرکت دنیای چادر با داشتن نیروی متخصص در طی ۲۰ سال فعالیت خود توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پارچه برزنتی در ایران تبدیل شود. این شرکت با داشتن تمامی استانداردهای بین‌المللی، اولین دارنده گواهینامه های مورد نیاز برای تولید برزنت در کشور می‌باشد.
محصولات تولیدی دنیای چادر از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار هستند. شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان در زمینه پارچه برزنتی با شرکت دنیای چادر تماس گرفته و از راهنمایی آنها استفاده نمایید.

این شرکت از جمله شرکت های قدیمی تولید برزنت در کشور می باشد که توانسته در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته باشد. این شرکت با داشتن ماشین آلات پیشرفته توانسته انواع برزنت را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید کند. 

تولید پارچه برزنتی طرح دار 

با گذر از بازار مشاهده خواهید کرد که پارچه برزنتی در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند، شما می توانید با توجه به پروژه خود و متناسب با آن طرح برزنت را انتخاب نمایید. البته با جستجو در اینترنت می توانید مدل های مختلف را نیز قبل از مراجعه حضوری ببینید.
و اگر قصد خرید پارچه برزنتی طرح دار را دارید می توانید به فروشگاه های اینترنتی دنیای چادر و سایر مراکز فروش مراجعه کنید و آن را متناسب با نیاز خود سفارش دهید.
پارچه برزنتی طرح دار از به روز ترین برزنت های موجود در بازار است که کیفیت فوق العاده خوبی دارند و از ظاهری زیبا نیز بهره می برند. کاربرد این نوع برزنت های بسیار گسترده است و شما برای طراحی داخلی، طراحی کیف، طراحی روکش های محصولات می توانید از آنها استفاده کنید.

از نظر قیمت پارچه برزنتی طرح دار کمی گرانتر از برزنت های معمولی موجود در بازار است، اما از کیفیت و ظاهری زیبا بهره می برند. برای خرید برزنت های طرح دار می توانید به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج و یا نمایندگی این شرکت در تهران مراجعه کنید. 

 خرید پارچه برزنتی ارزان قیمت و با کیفیت

برند دنیای چادر یکی از معتبرترین و محبوب ترین برندهای ایرانی پارچه برزنتی است. تمامی محصولات تولیدی این برند با کیفیت بسیار عالی و با قیمت مقرون به صرفه برای خریداران عرضه می شود. برند دنیای چادر را می توان موفق ترین برند در کشور دانست که محصولاتش دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر از سوی کارخانه دنیای چادر می باشد.

محصولات کارخانه دنیای چادر را می توانید در ۲ سبک و سنگین و نیز در حالت های، چند لا- شمعی- ضد آب، معمولی، نسوز از این شرکت خریداری کنید.در صورت خرید پارچه برزنتی عمده نیز می توانید از تخفیفات شرکت دنیای چادر استفاده کنید و این محصولات را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید.
از مهمترین مزیت های پارچه برزنتی دنیای چادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 قابلیت استفاده برای تولید انواع روکش
 کاهش مصرف انرژی در هر حوضه ای
 ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت
 قیمت ارزان و مقرون به صرفه
 نصب فوق العاده آسان و راحت
 تولید در مدل های مختلف و متفاوت

 تنوع بالا در رنگ و طرح 

نکات مهم و کلیدی در خصوص خرید پارچه برزنتی 

همانطوری می دانید پارچه برزنتی ساختار و سیستم پیچیده‌ای ندارند، ولی بهتر است برای خرید این محصولات حتما اطلاعات لازم و نیز کافی در اختیار داشته باشید؛ اطلاعاتی مانند نحوه نصب و ابعاد هر کدام، انواع برزنت، تفاوت بین نوع ضد آب و معمولی و نیز کیفیت، هر یک از برزنت ها که بهتر است قبل از خرید تا حدودی به آنها آشنایی داشته باشید.

برای بررسی هر یک از برزنت های دنیای چادر می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. 

قیمت پارچه برزنتی | آخرین قیمت پارچه برزنتی
خرید اینترنتی پارچه برزنت | پارچه برزنت چه کاربر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat