دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا | فروش باکیفیت ترین پارچه برزنتی

Buy-3-layer-6-layer-tarpaulin خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا

خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا به دلیل کاربردهای بالایی که دارد خوب است تا از مرکز فروش معتبر انجام بگیرد. در این مرکز فروش باکیفیت ترین پارچه های برزنتی به قیمت درب کارخانه ارائه می گردد.

 پارچه برزنت و لایه های آن

همه افراد پارچه های برزنتی را در دسته منسوجات ضخیم و مستحکم قرار می دهند و به همین جهت در بیشتر مواردی که نیاز به پارچه‌های با استحکام است، جزء گزینه‌ های مصرفی قرار می گیرد.

اما خوب است بدانید که پارچه های برزنتی با توجه به نحوه استفاده و کارکردی که در صنایع مختلف دارند از ضخامت های متنوعی برخوردار می باشند.
پارچه های برزنتی را در چندین دسته و گروه تولید می کنند که یکی از دلایل دسته بندی این پارچه ها بر اساس تعداد لایه های آن است.
در اینجا به طور مختصر پارچه های برزنتی و تعداد لایه های آن را مورد بررسی قرار می دهیم بدین صورت که:
پارچه برزنت ۳ لا 6 لا به این معنا است که تعداد لایه های نخ در الیاف تار ۶ لایه و تعداد لایه های نخ در الیاف پود سه لایه می باشد، تعیین تعداد لایه ها در مرحله اول ریسندگی مشخص می شوند، معمولاً این پارچه از وزن بالایی برخوردار است و موارد استفاده و کاربرد آن نیز بسیار زیاد می باشد.
پارچه های برزنت 3 لا 3 لا: در این نوع پارچه تعداد لایه های نخ تار و هم نخ پود 3 لا است و با وزن 550 گرم به نسبت پارچه های ضخیم در کل مناسب می باشد، از نظر مقاومتی نیز مقاومت بالایی دارد و در برابر رطوبت می تواند مانع خوبی محسوب شود.
پارچه های برزنتی یک لا پنج لا: معمولاً در این نوع پارچه تعداد لایه های نخ تار یک لایه می باشند و تعداد لایه های نخ پود به صورت پنج لایه است که در گروه پارچه های با مقاومت پایین تر قرار می گیرد اما نکته مهم این است که از انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار است و وزن آن حدود 300 گرم می باشد.
پارچه برزنت 2 لا در 3 لا: این پارچه تعداد دو لای نخ در تار و سه لایه نخ در پود دارد که در گروه برزنت هایی با ضخامت کمتر قرار می گیرد، به همین جهت اکثراً با گرماژ ۴۵۰ گرم در بازار قابل دسترسی است و موارد استفاده از آن نیز بیشتر برای پوشش بالکن ها می باشد.
نکته قابل ذکر در تولید پارچه های برزنت با نخ های چند لایه این است که می توان میزان استفاده از الیاف را نیز در این پارچه ها تغییر داد و برخی مواقع درصد استفاده از الیاف پنبه را کاهش داده تا قیمت این پارچه ها مقرون به صرفه تر شود.
همچنین در صورت نیاز به پارچه های کاملا مستحکم و مقاوم در برابر حرارت می توان میزان استفاده از الیاف پنبه را افزایش داد.

 مشخصات و کاربرد پارچه برزنت 3 لا 6 لا

خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا به دلیل مشخصات و ویژگی‌ های خوبی که دارد از استقبال بی نظیری برخوردار می باشد و همچنین موارد استفاده و کاربرد آن نیز گسترده است.

این نوع پارچه ها در برابر نفوذ آب و هرگونه مایعات دیگر به صورت 100 درصد مقاوم می باشند و به دلیل استفاده بیشتر از الیاف پنبه در روند تولید آنها به پارچه های مقاوم در برابر حرارت نیز تبدیل می گردد. قابل ذکر است که وزن این پارچه 740 گرم می باشد و بیشترین وزن پارچه های برزنتی را دارد.
به دلیل تراکم بافت بالایی که در این پارچه وجود دارد می توان از آن در مصارف کششی و سایشی نیز استفاده کرد.
اما کاربردهای پارچه برزنت 3 لا 6 لا بسیار گسترده است که در اینجا به ذکر برخی از این موارد می پردازیم از جمله:
برای ساخت و تولید انواع چتر و آلاچیق های بزرگ و کوچک
در تولید و برپایی چادرهای اسکلتی، اردویی، هیئتی و همچنین چادرهای نظامی
برای برپایی انواع سیلو های مناسب غله و سایر محصولات کشاورزی
به عنوان پوشش مناسب ماشین های باری مانند تریلی، کامیون، خاور و غیره
در بخش‌ های مختلف بیمارستانی به عنوان کاورهای مقاوم دستگاه های خاص
برای برپایی انواع سقف های موقت استخرها و سوله ها
در برپایی و پوشش سازه های نمایشگاهی مناسب فضای باز

 قیمت برزنت ضخیم در بازار آنلاین

برزنت ضخیم به دلیل مقاومت خوبی که در کشش و سایش دارد و همچنین جزء پارچه هایی است که به صورت کاملاً اقتصادی می‌ تواند فضا های باز را پوشش دهد و موارد استفاده و کاربرد آن بسیار زیاد می باشد.

آنگاه که استقبال از یک محصولی در بازار افزایش پیدا کند، واسطه‌ ها در آن ورود کرده و ممکن است موجب افزایش قیمت های بی دلیل و ارائه محصولات با کیفیت پایین تر شوند.
روش های آنلاین برای خرید این محصولات یکی از بهترین بازارها محسوب می شوند، زیرا در این بازار دست واسطه ها کوتاه شده و امکان دسترسی به قیمت مناسب طرح برزنت ضخیم در آن وجود دارد.
پس خوب است که برای خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا و به دست آوردن قیمت آن از طریق سایت های آنلاین معتبر اقدام کنید، تا هم از کیفیت و هم از قیمت آن مطمئن باشید.
به طور حتم در بازارهای آنلاین قیمت پارچه برزنت ضخیم کاملا مقرون به صرفه تر ارائه می گردد، زیرا در این نوع خرید و فروش بسیاری از هزینه های جانبی کاهش پیدا می‌ کند.

خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا بصورت مستقیم 

خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا را به صورت مستقیم برای اکثر افرادی که در حجم های عمده این پارچه نیاز دارند اهمیت پیدا می ‌کند.

با انتخاب این مرکز خرید برای تهیه محصولات مورد نظر خود میتوانید به شکل مستقیم و بدون واسطه خرید های خود را به قیمت درب کارخانه انجام دهید.
زیرا این مرکز در تلاش است تا به عنوان یک میانجی بین تولید کننده و خریدار نهایی قرار گرفته و از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری کند و همچنین تمامی محصولات خود را با قیمت های کاملاً اقتصادی ارائه دهد.
در صورتی که به پارچه های برزنت در حجم های عمده نیاز دارید، بدون صرف وقت و هزینه های اضافی همین حالا از طریق کارشناسان بخش فروش این مرکز سفارشات خود را ثبت کنید.
خرید پارچه برزنت | مزایای پارچه برزنت برای عروسی د...
پارچه برزنتی روکش غرفه نمایشگاهی | عرضه برزنت مقاو...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat