دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه برزنت | مزایای پارچه برزنت برای عروسی در فضای باز چیست؟

mazayaye-parche-berezent-baraye-aroosi-fazaye-baz-chist.-2jp_20210423-100324_1 خرید پارچه برزنت
استفاده از پارچه برزنت برای ساخت چادرهای بزرگ خیمه ای برای مهمانی عروسی یا پذیرایی در فضای باز فواید زیادی دارد. مزیت اصلی چنین چادرهایی این است که سایبان شیک را فراهم می کند که از شرایط آب و هوایی غیر قابل پیش بینی در کشورمان مانند باد شدید، آفتاب و بارندگی از ما محافظت می کند.

برخی از افراد تصمیم می گیرند در مراسم عروسی خود از چادرهای خیمه ای برزنتی استفاده کنند، در حالی که دیگران کل روز عروسی را در داخل چادر سپری می کنند. آنها ممکن است همه چیز را از ناهار روز عروسی، مراسم عروسی، سخنرانی ها، وعده غذای عروسی و حتی خوردن نوشیدنی بعد از آن برگزار کنند. آنها فقط ممکن است برای عکس های عروسی در خارج از چادر سرمایه گذاری کنند. 

چادرهای خیمه ای برزنتی یک سازه موقت 

استفاده از پارچه برزنت یک ساختار موقتی مانند خیمه شما را قادر می سازد آنچه را که در روز عروسی انجام می دهید انتخاب کنید. اگر هوا خوب است، ممکن است مراسم را به بیرون منتقل کنید یا در صورت بارش باران، عکس و مراسم را به داخل بکشید.

برخی از مردم تصمیم می گیرند که مراسم عروسی خود را در محوطه یک هتل برپا کنند، مسئولیت سازماندهی غذا، مبلمان، گل آرایی، ایجاد دکوراسیون با مضمون و حتی "قرار دادن" اقوام به هتل. این یک راه حل ایده آل هنگام سازماندهی یک عروسی بزرگ با صدها مهمان است. بنابراین فرصت بیشتری برای استراحت و لذت بردن از روز خاص خود خواهید داشت.
از مزایای اضافی موقعیت قرارگیری چادرهای برزنتی خیمه ای هنگام عروسی شما در کنار هتل این است که مهمانان شما ممکن است از امکانات هتل، پارکینگ و در نهایت محل اقامت خود استفاده کنند.
در حالی که کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که می توانند به یک باغ بزرگ، مناسب برای مهمانی دسترسی پیدا کنند، تصمیم می گیرند که آخرین جزئیات را خودشان سازماندهی کنند. این گزینه ممکن است گزینه ای پر استرس و وقت گیر به نظر برسد، اما آزادی بیشتری را برای ایجاد تجربه سفارشی روز عروسی فراهم می کند.

قرار دادن پارچه برزنت یا همان چادر خیمه ای در باغچه خود باعث ایجاد تغییرات می شود، اگر به عنوان مثال وضعیت هوا به نوبه خود بدتر شود، می توانید به داخل خانه بروید یا اگر مهمانان بیش از حد انتظار می آیند، می توانید آنها را در خانه خود جای دهید. علاوه بر این، اگر سرویس دهنده های غذا شما را رها کنند، می توانید غذای اضافی را با سهولت بیشتری ترتیب دهید. 

انواع چادر برزنتی خیمه ای کدامند؟ 

 امروزه ۲ نوع اصلی چادر برزنتی خیمه ای در بازار موجود است، اولین و متداول ترین نوع آن "چادرهای برزنتی با دهانه های بزرگ" نام دارد. چادرهای خیمه ای این چنینی در اصل چادرهای بسیار بزرگی هستند که دیگر نیازی به بستن طناب های مقاوم یا توری های پشتیبانی فلزی ندارند. این بدان معنی است که فضای داخلی آنها از تیرهای های داخلی و اسکلت مقاوم ساخته شده و چادری مستحکم و مقاوم است.

مهمترین مزیت این امر این است که شما می توانید فضای داخلی را متناسب با نیاز خود سازماندهی کنید، بدون اینکه در مورد فضای داخلی محدود شوید. در صورتی که اگر از یک چادر کوچک استفاده کنید، ممکن است فضای کمی برای رویداد خود داشته باشید.
نوع دوم پارچه برزنت یا همان چادر خیمه ای مدولار است، آنها معمولاً به صورت هشت ضلعی یا شش ضلعی هستند. استفاده اصلی آنها معمولا به عنوان چادر ثانویه است که می تواند برای پذیرایی هایی که به مناطق آماده سازی غذا نیاز دارند، به عنوان رختکن یا محل نگهداری باند استفاده شود. در صورت نیاز به گزینه این نوع چادر برزنتی خیمه ای با شکل متفاوت برای قرار دادن در فضای مورد نیاز، می توان از آنها به عنوان جایگزین چادرهای سنتی استفاده کرد.

راهنمای خرید و استفاده از چادرهای برزنتی خیمه ای 

هنگام سازماندهی اجاره پارچه برزنت یا همان چادر خیمه ای برای عروسی باید تصمیم بگیرید که چند میهمان را دعوت می کنید، چه مبلمان، صحنه و دکوراسیون مورد نیاز دارید، تا بتوانید اندازه چادر خیمه ای را مشخص کنید.
از دیگر مواردی که هنگام خرید چادر خیمه ای شکل برای شما مهم است، مکان عروسی، زمان سال، اینکه آیا شما به اجاره مبلمان، اجاره تجهیزات صوتی / تصویری نیاز دارید و یا اینکه شما یک تجهیزات اضافی می خواهید یا خیر. همه این موارد حیاتی هستند زیرا تأثیر مستقیمی بر روند خرید و یا اجاره چادرهای بزرگ خیمه ای شکل دارند.
اگر در اواسط تابستان عروسی خود را برگزار می کنید، به احتمال زیاد شما باید چند ماه قبل تر از تاریخ عروسی خود این نوع محصولات را رزرو، باید رزرو کنید. این به این دلیل است که در طول تابستان عروسی های بیشتری برگزار می شود و ممکن است شرکت های اجاره برای ماه های قبل به طور کامل رزرو شوند.
این بدان معنا نیست که پارچه برزنت یا محصولات تولید آن یعنی چادر خیمه ای در زمستان استفاده نمی شوند، زیرا شرکت های ارائه دهنده چادر، محصولی به شما ارائه می دهند که گرمای داخلی را در ماه های سرد سال تأمین می کنند، که به محبوبیت بیشتر خرید چادرهای برزنتی خیمه ای کمک می کند.

چادرهای خیمه ای معمولاً چند روز قبل از روز عروسی شما برپا می شود و چند روز بعد بسته بندی می شود، بنابراین هنگام خرید به موارد گفته شده در این خصوص توجه کنید. 

 برخی از شرکت های ارائه دهنده چادرهای خیمه ای وقت خود را صرف ارائه بهترین خدمات برای مشتریان خود می کنند و محصولی با کیفیت و نیز ارزان قیمت به شما ارائه می دهند. برای خرید پارچه برزنت و محصولات تولید شده از برزنت با قیمت ارزان با ما تماس بگیرید.

شرکت دنیای چادر از تولید کنندگان حرفه ای محصولات برزنتی در کشور است و از سابقه و تجربه بالایی برخوردار است. شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی این محصول را ز این شرکت با ضمانت خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.
خرید اینترنتی پارچه برزنت | پارچه برزنت چه کاربر...
خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا | فروش باکیفیت ترین پار...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat