دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت برزنت چادر هیئت | فروش بهترین برزنت چادری

forosh-behtarin-berezent-chadorijpg قیمت برزنت چادر هیئت

قیمت برزنت چادر هیئت در این فروشگاه اینترنتی، زیر قیمت بازار است. پس همین حالا برای خرید برزنت چادری ارزان با بهترین کیفیت، از طریق وب سایت مرکز فروش عمده برزنت سفارش دهید.

برزنت و کاربردهای مختلف آن

اکثریت ما پارچه برزنتی را با چادرهای کمپینگ و چادرهای هیئت می شناسیم و کم و بیش با ویژگی های آن آشنایی داریم.

در این مقاله می خواهیم به طور کامل به بررسی نحوه تولید برزنت، ویژگی ها و کاربردهای آن بپردازیم و در انتها عرضه کننده بهترین لیست قیمت برزنت چادر هیئت را معرفی نماییم، پس همراه ما باشید.
همانطور که می دانید در چند سال اخیر صنعت نساجی در کشور پیشرفت و رونق چشمگیری داشته است.
کارخانجات بسیاری در حوزه پارچه بافی مشغول به کارند و انواع و اقسام پارچه ها را با مواد اولیه مختلف تولید و روانه بازار می کنند.
پارچه برزنت به عنوان یک پارچه صنعتی به شمار می رود که به کمک شیوه های نوین به تولید می رسد.
الیاف به کار رفته در برزنت، الیاف طبیعی پنبه و الیاف پلیمری پلی استر می باشند که با درصدهای مختلفی با یکدیگر ترکیب شده و یک بافت ضخیم، مستحکم و مقاوم به این پارچه می بخشند.
پارچه برزنتی به ضخامت، استحکام و دوام بالا معروف است که این موضوع به دلیل تار و پود پارچه و همچنین روکش آن می باشد.
حال که صحبت از روکش شد باید گفت که برزنت در کارخانه پس از تولید اولیه، توسط روکش هایی با جنس های مختلف مانند پلاستیک یا پی وی سی پوشیده می شود.
این روکش سبب شده تا پارچه برزنتی در برابر نفوذ آب و مایعات مقاوم باشد یا به عبارتی دیگر از خاصیت آب گریزی برخوردار باشد.
در واقع می توان گفت که اصلی ترین و بارزترین ویژگی انواع پارچه های برزنتی ضد آب بودن آنهاست، به همین جهت مصارف فراوانی دارند.
پارچه های برزنتی دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک با توجه به خصوصیاتی که دارد، کاربرد منحصر به فردی خواهد داشت.
به طور کلی کاربردهای برزنت را می توان به تولید و دوخت انواع چادر مسافرتی، چادر کمپینگ و هیئت، سایبان، چتر، کیسه خواب، کیف، کاور اشیا، روکش اتومبیل و ... خلاصه کرد.

برزنت مناسب چادر هیئت چه ویژگی هایی دارد؟

چادر برزنتی هیئت به گونه ای از پارچه برزنتی اطلاق می شود که برای برپایی مراسم عزاداری، ایستگاه های صلواتی، مراسم تاسوعا و عاشورا و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع برزنت را حتما در مناسبت های مذهبی به خصوص دهه اول محرم در همه جای کشور مشاهده کرده اید.
معمولاً چادر برزنتی هیئت را در دمای بالا و با مواد پلی اتیلن در کارخانه تولید می کنند و هر دو طرف آن روغن کاری و روکش می شود، از این رو بسیار محکم و بادوام می باشد.
این نوع برزنت از لحاظ وزن، سبک است تا به راحتی نصب گردد. همچنین به گونه ای تولید شده که می توان به راحتی آن را جمع کرد، به طوری که فضای بسیار کمی اشغال کند.
همانطور که می دانید چادر هیئت در معرض عوامل جوی مختلف مانند باد، طوفان، آفتاب مستقیم، باران و غیره می باشد، لذا می بایست ضد آب و ضد آفتاب باشد و در برابر همه نوع شرایط آب و هوایی از خود مقاومت نشان دهد.
لازم به ذکر است که قیمت برزنت چادر هیئت در بازار با توجه به ویژگی های منحصر به فرد پارچه، مقرون به صرفه است.

بهترین لیست قیمت برزنت چادر هیئت کجا عرضه می گردد؟

همانطور که متوجه شدید برزنت به واسطه داشتن ویژگی های بی نظیری همچون ضد آب بودن، بهترین و مناسب ترین پارچه برای دوخت چادرهای هیئت می باشد.

از طرفی دیگر، از وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که این خود یک مزیت به حساب می آید.
قیمت برزنت چادر هیئت به عوامل زیر بستگی دارد:
این نوع برزنت به صورت چند لایه تولید می گردد که تعداد لایه ها نشان دهنده ضخامت پارچه می باشند. بدیهی است که هر چقدر پارچه ضخیم تر باشد، مقاومت و استحکام بیشتری دارد و در نتیجه قیمت آن بالاتر می رود.
کیفیت چادر برزنتی مهم ترین عامل تأثیرگذار روی قیمت آن است.
سابقه و اعتبار کارخانه تولید کننده برزنت، در تعیین قیمت برزنت چادر هیئت دخیل می باشد.
هرچه میزان تولید چادر برزنتی در کشور بیشتر باشد که بتواند نیاز بازار و تقاضای مصرف کننده را تأمین کند، قیمت ها کاهش می یابند و بالعکس.
خرید برزنت چادر هیئت به صورت مستقیم از کارخانه، می تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه ها داشته باشد، در ادامه مقاله به این موضوع مفصل تر خواهیم پرداخت.

فروش ویژه برزنت ضد آب و مقاوم در دنیای چادر

می دانید که امروزه روش های سنتی خرید یعنی مراجعه حضوری به فروشگاه های بازار، دیگر مانند قدیم رایج و مرسوم نیست و مراکز خرید فروش اینترنتی روی کار آمده اند.

اگر قصد خرید مرغوب ترین برزنت چادر هیئت را با قیمت درب کارخانه دارید، مجموعه دنیای چادر این امر را برای شما میسر نموده است.
این بازرگانی بزرگ ترین مرجع آنلاین فروش مستقیم و عرضه برزنت چادر هیئت می باشد که محصولات خود را از معتبرترین شرکت های تولید کننده چادر برزنتی به فروش می رساند.
بدون شک به صرفه ترین شیوه خرید بی واسطه چادر برزنتی ضد آب و مقاوم، خرید از مجموعه دنیای چادر است.
پس همین حالا برای دست یابی به بهترین لیست قیمت برزنت چادر هیئت به وب سایت مراجعه کنید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید.
پارچه برزنتی روکش غرفه نمایشگاهی | عرضه برزنت مقاو...
پارچه برزنتی شمعی | فروشنده بهترین برزنت شمعی ارزا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat