دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه برزنت چادری | سفارش آسان برزنت ضد آب و مقاوم

sefaresh-asan-berezent-zed-ab-moghavem.jpg خرید پارچه برزنت چادری

خرید پارچه برزنت چادری ضد آب و مقاوم به صورت بی واسطه، از این مرکز امکان پذیر است. جهت سفارش آسان برزنت درجه یک با قیمت مقرون به صرفه، هم اکنون در سایت فروش انواع برزنت اقدام کنید.

پارچه برزنت و کاربردهای ویژه آن

همه ما دور و اطراف خود پارچه های برزنت را در مصارف خانگی و مشاغل گوناگون مشاهده کرده و کم و بیش با ویژگی ها و کاربردهای آن ها آشنایی داریم.

در این مقاله قصد داریم به طور مفصل تر به بررسی ویژگی های این پارچه پرطرفدار بپردازیم و در نهایت بهترین شیوه خرید پارچه برزنت چادری را معرفی نماییم، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
با شنیدن نام پارچه برزنتی، اولین چیزی که در ذهن ما می آید ضخامت، مقاومت و دوام بالای این پارچه است. آیا می دانید چرا برزنت از این ویژگی ها برخوردار است؟
در حقیقت پارچه برزنتی از ترکیب الیاف طبیعی پنبه با الیاف مصنوعی پلی استر به تولید می رسد که این ترکیب باعث ایجاد یک بافت مستحکم و ضخیم گردیده است.
پارچه های برزنتی به خاطر داشتن همین بافت محکم و مقاوم، مصارف فراوانی در حوزه های مختلف دارند که در ادامه مقاله به طور وسیع تر به بررسی کاربردهای آن ها خواهیم پرداخت.
باید گفت که برزنت توسط یک روکش از جنس پلاستیک پوشیده شده که در واقع این روکش به پارچه خاصیت های منحصر به فردی مانند ضد آب بودن، نسوز بودن، ضد آفتاب و ... بخشیده است.
می دانید که پارچه های برزنتی انواع متنوعی دارند و به صورت تار و پودی از الیاف پنبه و پلی استر، از یک لا تا شش لا در کارخانجات تولید می گردند.
یکی از انواع این پارچه ها، برزنت هایی هستند که روکش نسوز دارند و در مصارف صنعتی مانند تولید دستکش و لباس های ایمنی ضد حریق، پرده های عایق حرارت، درزگیری کوره ها و غیره به کار می روند.
پارچه های برزنت ضد آب برای ساخت استخرهای موقت، چتر، سایبان، آلاچیق، چادرهای مسافرتی، کیسه خواب و دیگر موارد این چنینی استفاده می شود.
می توان گفت که خاصیت ضد آب بودن در همه نوع برزنتی وجود دارد و یک ویژگی بارز این پارچه محسوب می شود.
از دیگر انواع مختلف پارچه برزنت، برزنت نظامی می باشد که در مدل ها و طرح های نظیر چریکی، شطرنجی، پلنگی و کامپیوتری در بازار موجود است و در حوزه های نظامی برای دوخت البسه، چادر و کاور وسایل مورد استفاده قرار می گیرد.
حتماً تا به حال ماشین های سنگین مثل وانت، تریلی، کامیون و ... را در جاده ها مشاهده کرده اید، نوعی چادر برزنتی به نام برزنت ترانزیتی یا برزنت کانتینری وجود دارد که به عنوان پوشش محافظ بار در این وسایل نقلیه حین حمل بار، کاربرد دارد.

مشخصات پارچه برزنت چادری کدام است؟

همانطور که گفته شد پارچه برزنت بر اساس روکشی که یک طرف آن قرار می گیرد، دارای خاصیت های مختلفی می باشد و کاربردهای خاص خود را دارد.

پارچه برزنت چادری از پرفروش ترین نوع برزنت در بازار بوده که به سبب ویژگی های بی نظیری که دارد، به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های پارچه برزنت چادری می توان موارد زیر را نام برد:
  • ضخیم و مستحکم در عین حال سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • بادوام و دارای عمر طولانی
  • ضد آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر نور شدید آفتاب و اشعه UV
  • مقاوم در برابر آسیب های فیزیکی مانند اشیای نوک تیز، فشار و ضربه
  • دارای قابلیت برش، دوخت و پرس
  • رنگبندی متنوع
  • قیمت عمده مقرون به صرفه
باید گفت که برزنت چادری با ضخامت های گوناگون تولید و عرضه می گردد که از روی تعداد لایه های پارچه، ضخامت آن مشخص می شود.
هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد برزنت ضخیم تر بوده و روی استحکام و مقاومت چادر برزنتی تأثیر مستقیم می گذارد.
برای خرید پارچه برزنت چادری به بهترین شیوه ممکن با ما همراه باشید.

چند نکته قبل از خرید پارچه برزنت چادری

برزنت چادری به واسطه داشتن خصوصیاتی که ذکر شد که از همه مهم تر، خاصیت ضد آب بودن است کاربردهای فراوانی دارد از جمله چادرهای مسافرتی، چادر ماشین های سنگین، کاور اشیا، سایبان، آلاچیق و غیره.

هنگام خرید پارچه برزنت چادری در وهله اول باید کیفیت پارچه و کارخانه تولید کننده آن را مورد بررسی قرار داد.
چرا که پارچه های نامرغوب کارایی لازم را ندارند و ممکن است برای مصرف کننده خسارت آفرین باشند.
دومین نکته قبل از خرید، توجه به قیمت عمده پارچه می باشد. بسیاری از مراکز فروش پارچه، برزنت چادری را با قیمت گران عرضه می کنند.
اگر به دنبال ارزان ترین قیمت پارچه برزنت چادری در بازار هستید، هم اکنون از طریق این وب سایت سفارش دهید.

سایت فروش مستقیم برزنت ضد آب و مقاوم

همه ما می دانیم که امروزه روش های سنتی خرید کالا، یعنی مراجعه حضوری به بازار و فروشگاه ها مانند قدیم رایج نیست و امروزه کسب و کارهای اینترنتی روی کار آمده اند.

شما می توانید به راحتی و در هر کجا که هستید محصول مورد نظر خود را خریداری کرده یا به فروش برسانید، که این امر هم به سود فروشنده و هم خریدار می باشد.
بازرگانی ما بزرگترین مرکز فروش آنلاین انواع پارچه برزنتی می باشد که محصولات خود را به طور مستقیم از معتبرترین کارخانجات تولید کننده به فروش می رساند.
بدون شک بهترین روش خرید بی واسطه برزنت چادری باکیفیت و درجه یک، خرید از این بازرگانی است.
پس همین حالا برای خرید پارچه برزنت چادری با قیمت منصفانه به وب سایت مراجعه کنید و سفارش خود را در عرض چند دقیقه ثبت نمایید.
مشاورین فروش ما آماده ارائه خدمات رایگان و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص قیمت روز برزنت چادری و نحوه ارسال می باشند.
برزنت ضد آب استخر | مرکز خرید اینترنتی برزنت خوب
فروش برزنت نسوز | سایت فروش مستقیم برزنت ضد حریق ا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat