دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت ضد آب استخر | مرکز خرید اینترنتی برزنت خوب

markaz-kharid-intenteni-berezent-khob-2 برزنت ضد آب استخر

 برزنت ضد آب استخر با عالی ترین کیفیت و بصورت عمده در این مجموعه به فروش می رسد. برای خرید اینترنتی و بدون واسطه برزنت خوب با قیمت باورنکردنی، هم اکنون در وب سایت سفارش دهید

 یک پارچه برزنتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 پارچه های برزنتی از مقاوم ترین نوع پارچه هستند که با الیاف پنبه و پلی استر تولید می شوند.

این پارچه ها دارای بافتی ضخیم و یکدست بوده و با یک روکش پلاستیکی یا پی وی سی پوشیده می شوند.
روکش به کار رفته در برزنت سبب می شود که این پارچه در برابر یک سری عوامل فیزیکی یا شیمیایی مقاوم شود، برای مثال برزنت های ضد آب دارای روکش پلاستیکی بوده که این روکش اجازه نفوذ آب در پارچه را نمی دهد.
همچنین در برزنت های ضد حریق، یک نوع روکش نسوز از جنس فیبرگلاس یا سیلیکون به کار رفته که مقاومت حرارتی بالا به پارچه می بخشد.
برزنت ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از برزنت شمعی، نظامی، نسوز، کانتینری، استخری و غیره.
هر کدام از این انواع پارچه برزنتی، دارای ویژگی های مخصوصی بوده و کاربردهایی متناسب با خصوصیات خود دارند.
نکته ای که در این جا بسیار حائز اهمیت است، مرغوبیت برزنت می باشد. پارچه های نامرغوب کارایی لازم را ندارند و نیاز مصرف کننده را برطرف نخواهند کرد، همچنین ممکن است استفاده از آن ها خساراتی به بار آورد.
برای مثال برزنت ضد آب استخر باید از بهترین جنس و کیفیت باشد و به هیچ عنوان آب در بافت آن نفوذ نکند، در غیر این صورت با سایر پارچه ها تفاوتی ندارد و فایده ای نخواهد داشت.
یک برزنت خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:
• وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.
• دارای بافت ضخیم، منسجم و یکنواخت باشد.
• ضد آب و رطوبت باشد و هیچ گونه نشتی در آن رخ ندهد.
• در برابر عواملی چون باد، طوفان، آفتاب و ... مقاوم باشد.
• بتوان به راحتی آن را برش زد و برای مصارف مختلف دوخت.
• در اثر ضربه، فشار، اشیای نوک تیز و عواملی از این قبیل دچار پارگی و آسیب نشود.

 برزنت ضد آب و کاربردهای آن

همانطور که گفته شد برزنت یک نوع پارچه ضخیم و مستحکم می باشد که با پنبه و الیاف پلیمری پلی استر بافته می شود و بارزترین ویژگی آن، ضد آب و رطوبت بودن است.
منظور از خاصیت ضد آب بودن پارچه برزنتی یا همان آب گریزی این است که پارچه می تواند در برابر جذب مایعات مثل آب و همچنین رطوبت از خود مقاومت نشان دهد و تحت هیچ شرایطی نشتی ندهد.
امروزه پارچه های برزنت ضد آب به واسطه سبک بودن و انعطاف پذیری بالا، در تولید انواع پوشاک ورزشی و البسه زمستانه طرفداران زیادی پیدا کرده است.
از دیگر کاربردهای مهم برزنت ضد آب، ساخت استخرهای تفریحی موقت می باشد.
حتماً تا به حال در محوطه بیرونی منازل و باغ ها استخرهای تاشو و کوچک را برای تفریح و بازی کودکان مشاهده کرده اید. این استخرهای از بهترین و باکیفیت ترین پارچه برزنت ضد آب تهیه شده اند.
پارچه برزنت ضد آب استخر به گونه ای تولید شده است که می تواند در مدت چندین ساعت حجم زیادی از آب را بدون هیچ گونه نشتی در خود نگه دارد.
این نوع برزنت ضد آب در ضخامت های مختلف تولید می گردد و دارای طرح ها و رنگ های شاد و متنوع می باشد.

این نمایندگی اینترنتی مرغوب ترین برزنت استخری را به صورت عمده در اختیار تولیدی ها و متقاضیان قرار می دهد. 

چرا خرید اینترنتی برزنت؟ 

همه ما می دانیم کسب و کارهای اینترنتی که در چند سال گذشته بسیار رایج شده است، مزیت های زیادی دارد و در مقایسه با روش های سنتی هم آسان تر هم به صرفه تر می باشد.
خرید و فروش پارچه برزنتی هم از این قضیه مستثنی نیست و اکثر فروشگاه ها از طریق وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی به فروش اجناس خود مشغولند.
البته هنوز هم مراکزی هستند که به صورت حضوری به عرضه پارچه های خود می پردازند، اما یک نکته مهم و قابل تأمل در رابطه با این فروشگاه ها وجود دارد.
تمامی این مراکز با واسطه ها در ارتباطند و پارچه های برزنتی را از تولید کننده چندین و چند دست می چرخانند تا به فروش برسانند.
خوشبختانه خرید فروش اینترنتی پارچه های برزنتی سبب شده تا این واسطه ها و دلالان از میان برداشته شوند و قیمت تمام شده محصولات به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.
پس با خرید اینترنتی برزنت ضد آب استخر در تناژ دلخواه می توانید علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید و یک خرید هوشمندانه و پرسود را تجربه کنید.

پس با ما همراه باشید تا یک مرکز معتبر و باسابقه در زمینه فروش مستقیم برزنت از درب کارخانه، به شما معرفی نماییم. 

سفارش انواع برزنت از مجموعه دنیای چادر 

 مجموعه دنیای چادر بزرگ ترین و معتبرترین مرکز فروش و عرضه پارچه های برزنتی مرغوب و باکیفیت می باشد که با کارخانجات تولیدی مطرح و به نام برزنت در کشور، در ارتباط است.

اگر می خواهید یک خرید عمده بی واسطه را تجربه کنید، حتما از طریق این مرکز آنلاین اقدام به سفارش برزنت ضد آب استخر نمایید و از مزایای ویژه ای بهره مند شوید.
به جرئت می توان گفت که با خرید از دنیای چادر می توانید به ارزان ترین قیمت انواع برزنت در بازار ایران دست پیدا کنید که این امر نتیجه حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده می باشد.
پس همین حالا در کم ترین زمان ممکن از طریق وب سایت، سفارش عمده پارچه برزنت استخری را ثبت نمایید و یک خرید اقتصادی داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات پارچه ها، لیست قیمت روز و شرایط ارسال با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
تاریخچه مجموعه دنیای چادر
خرید پارچه برزنت چادری | سفارش آسان برزنت ضد آب و ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat