دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروشگاه آنلاین پارچه برزنت | ارائه دهنده انواع برزنت خوب و ارزان

Online-store-of-tarpaulin فروشگاه آنلاین پارچه برزنت

 فروشگاه آنلاین پارچه برزنت جز بهترین انتخاب ها برای خرید این محصولات می باشد. انتخاب این فروشگاه که ارائه دهنده انواع برزنت خوب و ارزان است امکان تهیه پارچه های برزنتی مقرون به صرفه را به وجود می آورد.

ناگفته هایی در مورد پارچه برزنت

برای تولید پارچه ها از نخ های به دست آمده از الیاف مختلف استفاده می شود، به طور کلی منشاء پارچه‌ های موجود در بازار به چند گروه تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

  • پارچه های تولید شده با منشا گیاهی مانند: کتان، پنبه، کنف و غیره
  • پارچه های تولید شده با منشا حیوانی مانند: پشم و ابریشم
  • پارچه های با منشا مواد معدنی مانند: پشم شیشه و آزبست
  • پارچه هایی با منشا شیمیایی مانند: نایلون‌ و فلامنت
در حال حاضر پارچه های برزنتی موجود در بازار با ترکیبی از منشاء گیاهی و شیمیایی در برخی از مواقع که نیاز است این پارچه‌ ها نسوز تولید شوند با منشا معدنی یافت می شود.
معمولاً پارچه ‌های برزنت به دلیل کیفیت بالایی که دارند در بین عموم مردم از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. استفاده از این پارچه می تواند در هزینه های زیادی موجب صرفه جویی شده و بسیاری از کارها را آسان تر کند.
خوب است تا در مورد تمامی وجوه مختلف پارچه های برزنت الیاف مورد استفاده در روند تولید آنها نحوه تولید و تمامی موارد مربوط به این پارچه اطلاعات مختصری را به دست آورید تا در زمان استفاده بتوانید مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.
از قدیم الایام پارچه های برزنت جزء پارچه های مقاوم و مستحکم مشهور بودند، که به عنوان پوشش های مناسب و یا زیر انداز در برخی از فضاها مورد استفاده قرار می‌ گرفتند.
در حال حاضر با روی کار آمدن الیاف مصنوعی که از پلیمرهای با کیفیت بالا به دست می آیند و استفاده از این الیاف در روند تولید پارچه های برزنت سبب شده تا این پارچه در تنوع بالا و مستحکم‌ تر تولید شود.
استفاده از این الیاف در کنار الیاف ویسکوز پنبه سبب تولید پارچه های برزنت مقاوم در برابر آب و رطوبت شده که به دلیل خاصیت کشسانی کمی که در این پارچه به وجود می ‌آید به راحتی می‌ توان از آن در بخش های مختلف صنایع بدون نگرانی از پاره شدن این پارچه ها استفاده کرد.
معمولاً در روند تولید این محصول از نخ‌ های یک لا، دو لا، تا نخ ‌های ۶ لا استفاده می‌ کنند که هرچه تعداد لایه های نخ بیشتر باشد در نتیجه پارچه برزنت از ضخامت و استحکام بالاتری برخوردار می ‌شود.
خوب است بدانید که پارچه های برزنتی در عرض های مختلف قابل دسترسی می باشند و به راحتی برای مصارف گوناگون می توان از این پارچه ها بدون ایجاد درز های اضافه استفاده کرد. بیشترین عرض هایی که در بازار قابل دسترس هستند عرض ۱۰۰ سانتی متر، عرض ۱۵۰ سانتی متر، عرض ۲ متر و در برخی از مواقع عرض ۳ متر نیز وجود دارد.
از آنجا که پارچه های برزنتی معمولاً در فضاهای خارجی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، کارخانجات تمامی تمرکز خود را بر روی کیفیت و مقاومت این پارچه ها گذاشته در چند رنگ محدود این محصول را به بازار ارائه می‌ دهند مانند: رنگ های سبز، مشکی، قهوه ای، خاکی،طوسی و سفید و در برخی مواقع پارچه های برزنتی راه راه نیز عرضه می گردند.

کاربردهای مهم برزنت را می دانید؟ 

با بررسی دقیق پارچه های برزنت در می یابیم که این پارچه جزء پر کاربرد ترین پارچه های حوزه صنعت نساجی است که از استقبال خوبی برخوردار می گردد.

به طور معمول پارچه های برزنتی جزء محصولاتی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد این پارچه ها در هنگام مصرف به هیچ عنوان به جنبه زیبایی آن ها دقت نمی شود.
زیرا همه افراد می دانند که دلیل استفاده از پارچه های برزنتی، کیفیت و مقاومت بالای این پارچه ها در شرایط جوی مختلف است.
در اینجا به طور کلی چند مورد از کاربردهای مهم و گسترده پارچه های برزنت را به طور مختصر بیان می کنیم تا همه افرادی که ممکن است به طور کامل با این پارچه آشنایی نداشته باشند اطلاعات کافی را به دست آورند بدین صورت که:
  • در صنعت حمل و نقل از پارچه های برزنت به عنوان یک روکش مناسب ماشین های حمل بار مانند: انواع تریلی، کانتینر، نیسان و قطار، کشتی هی باری استفاده می شود. که این پارچه ها به دلیل وزن کم در این حوزه از استقبال خوبی برخوردار هستند، زیرا می توانند به طور کامل از مواد حمل شده توسط این ماشین آلات محافظت کنند.
  • در صنعت نظامی به عنوان کاور مناسب ماشین آلات جنگی، محافظ تفنگ و همچنین چادرهای اردوی سربازان و درجه داران، کیف و کوله سربازان و همچنین برای تولید لباس های محافظ در شرایط جوی سخت و برای تولید لباس های استتار برای نظامیان و ابزارهای جنگی مختلف بکار برد.
  • در صنعت توریست برای تولید انواع چتر ها، آلاچیق ها، میز و صندلی های تاشو و مواردی از این قبیل که در مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرند جزء بهترین پارچه ها محسوب می شود.
  • در صنعت کشاورزی برای ساخت انبارها و سیلوهای غله، روکش علوفه و کاور برای لوازم کشاورزی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت ساخت سقف های موقت، تولید سایبان و محافظ برای بالکن و تراس از پارچه های برزنت استفاده های زیادی می کنند.
  • برای تولید و ساخت انواع چادر های مسافرتی در سایزها و مدل های متنوع برای برپایی چادرهای عشایر از برزنت های سفید و همچنین دوخت ‌چادر های محافظ مخصوص اتومبیل های سواری به کار می رود.
  • از برزنت های ضد آب آن برای پوشش دهی کف استخر ها و سیل بند های خاص استفاده می شود.
  • از برخی پارچه های برزنتی نسوز به عنوان عایق های حرارتی مقاوم در کوره های آجرپزی، ریخته گری، تراشکاری و بخش های مختلف جوشکاری استفاده می کنند.

پارچه برزنت مناسب دوخت چادر مسافرتی 

همان طور که گفته شد یکی از موارد استفاده و کاربرد های خوب پارچه های برزنتی برای دوخت انواع چادرهای مسافرتی می باشد.

چادرهای مسافرتی نقش تاثیر گذاری در تکمیل لوازم سفر و ایجاد یک سفر خاطره انگیز دارند، پس باید در انتخاب نوع پارچه آنها دقت بیشتری شود تا بتوان از این چادرها در شرایط مختلف آب و هوایی مانند جنگل، دریا و کویر به راحتی استفاده کرد.
پارچه های برزنتی که مناسب دوخت چادر مسافرتی هستند معمولاً از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و توانایی بالاتری در حفظ دما و جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت دارند.
به دلیل وجود الیاف پنبه در روند تولید پارچه های برزنت، این پارچه از تنفس پذیری خوبی برخوردار است و به راحتی می ‌توان شب ‌های طولانی سفر را در این چادرها سپری کرد.
خوب است بدانید که پارچه های برزنتی مناسب دوخت چادر مسافرتی باید در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید نیز کاملا مقاوم باشد و هیچ گونه اشعه را از خود عبور ندهد.
ضد آب بودن پارچه های برزنت یکی از دلایل محبوبیت این پارچه ها در دوخت چادرهای مسافرتی است، زیرا سفر غیر قابل پیش بینی می باشد و باید تمامی ملزومات آن به صورت کاملاً ایمن انتخاب گردد.

مشخصات برزنت مناسب دوخت انواع کیف 

در بین تنوع بالای پارچه های برزنتی یکی از موارد استفاده و کاربرد های آنها استفاده از برزنت های مخصوص برای تولید انواع کیف می باشد.

به دلیل نحوه استفاده و کاربرد کیف و کوله های مختلف معمولا از پارچه های برزنت ۳ لا که ضخامت مناسبی دارند برای دوخت کیف و کوله های برزنتی استفاده می شود.
خوب است بدانید که از این پارچه برای دوخت انواع کیف، کوله پشتی های مدارس، کوله پشتی های کوهنوردی، حتی چمدان و ساک های بزرگ و کیف های اداری نیز تولید می کنند
در اینجا با برخی از مشخصات و ویژگی های برزنت مناسب دوخت انواع کیف آشنا می شوید، تا به دلایل استفاده زیاد این پارچه در دوخت انواع مختلف کیف ها پی ببرید از جمله:
  • استحکام و مقاومت بالای این پارچه ها
  • انعطاف و نرمش پذیری خوب
  • سبک بودن پارچه های برزنت
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • مقاومت در برابر مواد یو وی و اشعه خورشید
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی و کشش

پارچه برزنتی مناسب پوشش بالکن 

بالکن ها فضاهایی هستند که متصل به فضای داخلی ساختمان ها می باشند، اما قسمت جلوی آنها کاملاً باز است. در زندگی های امروزه که منحصر به آپارتمان های کوچک و جمع و جور شده اند و دیگر خبری از حیاط های بزرگ نیست از بالکن ها استفاده های مختلفی می برند.

اما برای محافظت از لوازم متنوع که در بالکن قرار می دهند و همچنین حفظ حریم داخل منازل لازم است تا فضای بالکن پوشش داده شود.
استفاده کردن از سایبان ها نقش بسیار تاثیرگذاری در ایجاد آسایش و رفاه بیشتر دارد و باید از پارچه هایی استفاده شود که در تمامی شرایط آب و هوایی بتوانند مقاومت کند.
مناسب ترین پارچه که می‌توان از آن به عنوان یک پوشش مناسب بالکن استفاده کرد انواع پارچه های برزنتی می باشد.
پارچه های برزنتی که در پوشش بالکن مورد استفاده قرار می‌ گیرند باید بتواند در برابر اشعه خورشید مقاومت کند و به راحتی دچار پوسیدگی نشود، و از وزن کمی برخوردار باشد تا بتوان به راحتی آن را جابجا کرد
همچنین استفاده از پارچه های برزنت، فضای داخلی منازل را از دید همسایگان مجاور و روبرو محافظت می کند، تا در مواقعی که از بالکن ها استفاده نمی شود بتوان پارچه های سایبان برزنتی را مورد استفاده قرار داد.

دلایل استفاده از برزنت در دوخت انواع سایبان 

استفاده از سایبان برای بالکن ها فروشگاه ها و مغازه ها و موارد مختلف دیگر می تواند مزایای بسیار زیادی برای افراد ایجاد کند.

پارچه برزنت جز بهترین پارچه هایی است که می توان از آن برای دوخت انواع مختلف سایبان های مناسب برای باغ ها ویلا ها و همچنین سایبان های مناسب بالکن ها استفاده کرد.
دلایل زیادی وجود دارد که از پارچه‌ های برزنت در دوخت انواع مختلف سایبان استفاده می‌شود، در ادامه برخی از این مزایا را ذکر می کنیم:
  1. استفاده از الیاف پنبه در پارچه های برزنتی که سبب خنک بودن این پارچه ها می شود.
  2. محافظ مناسبی در برابر تابش مستقیم نور خورشید هستند و هیچ گونه اشعه را از خود عبور نمی دهند.
  3. این پارچه ها در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارند.
  4. تنوع در رنگ بندی این پارچه ها سبب می ‌شود تا مناسب با سلیقه و فضای دکوراسیونی از آنها استفاده کرد.
  5. قابلیت دوخت پارچه های برزنتی پوشش دهی خوب سازه‌ های فلزی یکی دیگر از دلایل استفاده از این پارچه ها می باشد.
  6. این پارچه ها در برابر گرد و غبار و عوامل جوی مختلف دیگر نیز مقاومت بالایی دارند.

فاکتورهای موثر بر قیمت انواع برزنت کدام اند؟

با بررسی دقیق انواع پارچه های برزنت در می یابیم که این پارچه ها در حال حاضر بسیار متنوع هستند و در صنایع مختلف می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

اما نکته مهم در مورد پارچه های برزنتی و قیمت آنها می باشد که در خرید های عمده مورد توجه خریداران قرار دارد.
معمولاً پارچه ها را بر اساس ویژگی های خاصی که در روند تولید آنها به کار برده شده و بسیاری از موارد دیگر قیمت گذاری می کنند.
ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود بیاید که از فاکتورهای موثر بر قیمت انواع برزنت کدامند؟
برای یافتن پاسخ این سوال ما در اینجا به چند فاکتور مهم و موثر بر قیمت انواع پارچه های برزنتی اشاره می کنیم از جمله:
  • نوع الیاف و میزان استفاده از این الیاف در روند تولید پارچه های برزنت
  • پوشش دهی مناسب پارچه های برزنتی با موادی مانند پی وی سی، پلی اتیلن و یا چرم مصنوعی
  • ضخامت و گرماژهای مختلف با پارچه های برزنت
  • مشخصات و ویژگی های خاص مانند ضد حرارت ضد آب و ضد کپک بودن این پارچه ها
  • حجم سفارش برای تهیه پارچه های برزنتی
  • انتخاب نوع مراکز عرضه برای فروش

مزایای خرید برزنت از فروشگاه آنلاین پارچه برزنت

با توجه به کاربردهای گسترده پارچه های برزنتی مراکز مختلفی اقدام به ارائه این پارچه نموده اند.

اما در بین تمامی مراکز عرضه و روش های خرید برای خریداران عمده مهم است که پس از دریافت کیفیت مناسب هزینه های ارزان تر نیز پرداخت کنند.
فروشگاه آنلاین پارچه برزنت می‌ تواند یکی از بهترین مسیرها برای دستیابی به انواع مختلف پارچه های برزنتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد.
با انتخاب این فروشگاه آنلاین می توانید مزایای زیادی را از خرید پارچه های برزنتی به صورت اینترنتی بدست آورید.
در اینجا برخی از مزایای خرید برزنت از این فروشگاه آنلاین پارچه های برزنت، برای شما ذکر می کنیم از جمله:
  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های برزنتی بدون صرف وقت و هزینه های اضافی
  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • دسترسی به تنوع برندهای مطرح پارچه های برزنتی با کیفیت بالا
  • ارسال محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری
  • ارائه پارچه ‌های با کیفیت بالا مطابق کالیته های رنگی ارسال شده در خریدهای عمده
قیمت برزنت چادری | فروشنده بهترین پارچه برزنت برای...
فروش انواع برزنت | سفارش آسان پارچه های برزنتی پرک...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat