دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش انواع برزنت | سفارش آسان پارچه های برزنتی پرکاربرد

sefaresh-asan-parche-berezenti-porkarbord.jpg فروش انواع برزنت

 فروش انواع برزنت با کیفیت بسیار بالا در این مجموعه به همراه قیمت ارزان صورت می پذیرد برای سفارش آسان پارچه های برزنتی پرکاربرد با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید

همه چیز درباره ویژگی های پارچه برزنت

برزنت یک پارچه بسیار مستحکم و در عین حال انعطاف پذیر می باشد، که جنس این الیاف مورد استفاده در این پارچه از پلی استر و ویسکوز پنبه و همچنین الیاف کرباس است.

پارچه ‌های برزنت سال ‌های طولانی است که در دسته پارچه های مقاوم قرار گرفته و موارد استفاده و کاربرد های آنها بسیار گسترده می باشد.
اما در سال‌ های اخیر به دلیل پیشرفت های چشمگیری که صنعت نساجی داشته، با روی کار آمدن ماشین آلات پیشرفته و بروز این پارچه ها در تنوع بسیار بالایی تولید می‌ شوند که سبب شده موارد استفاده و کاربردهای این پارچه ها بیشتر از قبل شوند.
با پیشرفت صنایع و روی کار آمدن الیاف به دست آمده از پلیمرهای مختلف و اضافه شدن این الیاف به خط تولید، پارچه های برزنت با مشخصات و ویژگی های بهتری به وجود آمده‌ اند که می توانند به صورت صد درصد در برابر نفوذ آب مقاوم باشند.
تنوع پارچه های برزنتی از لحاظ ضخامت و عرض یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پارچه ها می باشد. به طور معمول پارچه های برزنتی در چندین عرض ۱۰۰ سانتی متر، ۱۵۰ سانتی متر، ۲ متر و در برخی از مواقع در عرض‌ های ۳ و ۴ متر نیز قابل دسترس هستند.
همچنین پارچه های برزنتی با ضخامت های ۲۲۰ گرم تا ۷۴۰ گرم در بازار عرضه می گردد که به راحتی هر مصرف کننده مطابق نوع نیاز خود می تواند از این گرماژها تهیه نمایند.
در اینجا به طور کلی به برخی از موارد استفاده و کاربردهای گسترده پارچه های برزنتی اشاره می کنیم تا شما نیز با موارد مصرف آن آشنا شوید از جمله:
  • برای دوخت انواع چادرهای مسافرتی از پارچه های برزنتی کاملا ضد آب و مقاوم استفاده می شود، که با کمک گرفتن از این پارچه ها امکان دوخت چادر های مسافرتی در سایز های مختلف و طرح های خاص وجود دارد.
  • استفاده از این پارچه ها به عنوان محافظ کولر برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و طولانی تر کردن طول عمر کولر ها و همچنین وسیله مناسبی برای انتقال هوای سرد از کولر به دریچه ورودی ساختمان ها هست.
  • به عنوان عایق های مناسب در کوره های ریخته گری، جوشکاری و برخی از بخش های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نقش پررنگ این پارچه ها در صنعت حمل و نقل باری می باشد که به عنوان محافظ ماشین های باری سنگین مانند کامیون، تریلی، نیسان و حتی کشتی و قطار های باربری به کار می‌ رود.
  • از برخی نمونه‌ های برزنت که کاملاً آنتی باکتریال هستند در مصارف بیمارستانی استفاده می‌ شود.
  • برای تولید انواع سایبان های مغازه ها، بالکن ها، سایبان های تفریحی و بسیاری از موارد اینچنینی جزء مناسب ترین گزینه ها محسوب می‌گردد.
  • سقف های موقت برای سوله ها، استخرها و انبارها و بسیاری از موارد دیگر از این پارچه استفاده می‌ کنند.
  • از برخی نمونه ‌های برزنت برای تولید انواع کیف، کوله پشتی، کیف های اداری و همچنین کفش های مختلف اسپرت و ورزشی به کار می برند.
  • در بخش‌ های مختلف صنعت نظامی از پارچه های برزنت مستحکم به ‌عنوان کاور های مناسب برای دستگاه ‌های نظامی و همچنین برپایی چادرهای اردویی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

 انواع پارچه برزنت پرکاربرد موجود در بازار

همانطور که می‌ دانیم پیشرفت های تکنولوژی و وجود دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق با استانداردهای بین المللی منجر به تولید متنوع پارچه های برزنتی شده است.

هرچه تعداد پارچه های برزنتی از لحاظ نوع الیاف و ساختار بیشتر شود در نتیجه به کاربردهای آنها افزوده می گردد.
با بررسی دقیق تنوع بالای پارچه های برزنتی و نحوه استفاده از آنها می توانید در مواقع لزوم مناسب ترین تصمیم را گرفته و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
در اینجا چند نوع از انواع پارچه برزنت پرکاربرد موجود در بازار را معرفی می‌ کنیم که عبارتند از:
پارچه های برزنتی شمعی: که از پارچه های کاملا ضد آب مشهور است و موارد استفاده آن بسیار متنوع است.
پارچه های برزنتی نسوز: که در چندین نوع و گروه با توجه به نوع الیاف به کار رفته شده در آنها تقسیم بندی می شوند.
پارچه های برزنتی نانو: در روند تولید این پارچه ها از الیاف نانو استفاده می ‌شود که به دلیل ویژگی‌ های خاص نانو پارچه ‌هایی با کیفیت بالا و ۱۰۰% آنتی باکتریال به وجود می آیند.
پارچه برزنت کانتینری: که معمولاً این پارچه ها پوشش دار و به دو شکل در بازار وجود دارد.
پارچه های برزنت کیفی: این پارچه برای تولید انواع کیف های مختلف، کوله پشتی و حتی تولید کفش نیز استفاده می شود.

پارچه برزنت شمعی و کاربردهای آن

پارچه برزنت شمعی یکی از انواع پر استفاده برزنت است که انعطاف پذیری بالایی دارد و توان مقاومت این پارچه در برابر عوامل طبیعی مانند برف، باران و آفتاب بسیار بالا می باشد.

ویژگی های خاصی که به همراه پارچه برزنتی شمعی است، بیشتر این پارچه را به عنوان یک پارچه محافظتی، مورد استفاده قرار می دهند.
پارچه های شمعی: به دلیل داشتن پوشش های خاص بر روی این پارچه ها در برابر اشعه ماورای بنفش نور خورشید مقاومت بالایی داشته و به راحتی تا سال ها می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
ممکن است از لحاظ شکل ظاهری پارچه های شمعی ضخیم به نظر برسند، اما در واقع این پارچه ها انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و به دلیل نوع بافت و فرمول ویژه که در الیاف آن مورد استفاده قرار می گیرد مورد توجه اکثر مشتریان است.
در اینجا به طور کلی چند مورد از موارد استفاده و کاربردهای پارچه برزنت شمعی را بررسی می کنیم از جمله:
  • برای ساخت و تولید چادر های محافظتی ماشین ها
  • برای تولید آلاچیق و پوشش های مناسب بالکن ها
  • تولید و ساخت سایبان های مناسب برای استفاده در ساحل، باغ ها و ویلاها
  • تولید لانه های پرندگان و حیوانات دیگر
  • مورد استفاده به عنوان پرده های محافظتی در فضاهای مختلف

 پارچه برزنت مناسب چادر کانتینری و ترانزیتی

پارچه برزنت کانتینری که مهم‌ ترین موارد استفاده از آن به عنوان محافظ و روکش ماشین های باری سنگین حمل بار می باشد، به دلیل ویژگی های خاص به خوبی مسئولیت محافظت از بارها را در حین حمل و نقل و جابجایی انجام می دهد.

پس از تولید پارچه های برزنت مرغوب و با کیفیت سطح این پارچه ها را با کمک گرفتن از مواد مختلفی مانند پلی وینیل، پلی اتیلن و یا چرم مصنوعی پوشش می دهند تا پارچه های کانتینری و ترانزیتی تولید شوند.
در این پوشش دهی امکان تولید پارچه‌ های کانتینری به صورت یک رو و دو رو وجود دارد.
پارچه کانتینری یک رو که دارای ضخامت تقریبی ۷ میلی متر می باشد، کاملا انعطاف پذیر است و موارد استفاده گسترده ای دارد و در برابر رطوبت کاملا مقاوم هست.
پارچه کانتینری دورو که دارای ضخامت تقریبی ۹ میلی متر است، انعطاف پذیری کمتری داشته، اما مقاومت آن بسیار بالاتر می رود و در شرایط آب و هوایی بسیار سخت مانند برف و بهمن مورد استفاده قرار می گیرد.
می دانیم که مهمترین موارد استفاده از این پارچه به عنوان پوشش های وسایل حمل بار است، اما از این پارچه به عنوان سقف های موقت انبارها و سوله ها نیز استفاده می شود و با کمک پارچه های کانتینری امکان تولید سیلوهای مناسب برای نگهداری غله نیز وجود دارد.

 پارچه برزنت نسوز و ویژگی های آن

پارچه های برزنت نسوز جزء پر کاربرد ترین پارچه های مقاوم در برابر آتش است که به دلیل وجود ویژگی های دیگر مورد توجه قرار می گیرد.

برای تولید پارچه برزنت نسوز در روند تولید آن از الیاف نسوز مانند فایبرگلاس، فایبر سرامیک، الیاف تفلون و سایر الیاف نسوز دیگر استفاده می ‌شود، که هر کدام منجر به وجود آمدن پارچه های نسوز با کارکردهای خاص می شوند.
برای معرفی بهتر پارچه برزنت نسوز، خوب است بدانید که پارچه های برزنت نسوز سرامیکی در برابر دمای حرارت تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم هستند و همچنین در برابر پوسیدگی و بریدگی نیز مقاومت بالایی دارند.
همچنین پارچه برزنت نسوز فویلدار در دمای نزدیک به ۸۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت می کند، زیرا وجود فویل ها باعث می شود که این پارچه در برابر حرارت و همچنین شرایط آفتاب مقاوم تر شود.
در مورد الیاف نسوز سیلیکونی خوب است بدانید که این پارچه ها تا دمای ۳۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت می کنند اما نکته مهم این است که در برابر آب، روغن و همچنین اسید های مختلف کاملا مقاوم می باشند.
با بررسی دقیق ویژگی های انواع مختلف پارچه های برزنتی نسوز پی به دلایل استفاده گسترده این پارچه ‌ها می بریم، در اینجا به چند مورد از مهمترین ویژگی های این پارچه اشاره می کنیم از جمله:
  1. مقاومت بالا در برابر حرارت از ۳۰۰ درجه تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد
  2. مورد استفاده در محیط های صنعتی پر خطر و مقاومت در برابر روغن های داغ
  3. مقاومت مکانیکی بالاتر پارچه های برزنتی نسوز به نسبت دیگر پارچه های برزنت
  4. مناسب به عنوان عایق صدا و ضد زنگ
  5. امکان چاپ بر روی این پارچه ها
  6. مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی خورشید

مشخصات برزنت مناسب انواع سایبان

یکی از موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای که پارچه های برزنتی دارند استفاده از آنها به عنوان سایبان های محافظتی می باشد.

از آنجا که تولید سایبان ها به چند مدل متحرک، ثابت و تاشو صورت می گیرد، باید از پارچه های برزنت منعطف و محکم استفاده شود تا در تمامی این موارد بتواند کاربرد داشته باشد.
نکته مهمی که در انتخاب برزنت مناسب برای سایبان باید مد نظر قرار دهید، وزن این پارچه ها می باشد که باید در عین استحکام بالا کاملا سبک انتخاب شوند.
در اینجا به چند مورد از مشخصات پارچه های برزنت مناسب انواع سایبان اشاره می کنیم از جمله:
  • مقاومت بالا در برابر آب و هرگونه رطوبت
  • مقاوم در برابر اشعه آفتاب
  • توان محافظت در برابر عوامل جوی مختلف مانند گرد و غبار و باد و باران
  • مقاوم در برابر حرارت
  • قابلیت چاپ پذیری

نکات مهم قبل از انتخاب پارچه های برزنتی 

 با بررسی دقیق پارچه های برزنتی در یافتیم که تنوع بالایی در این پارچه ها از لحاظ ترکیبات، نوع الیاف و همچنین نحوه ساخت آنها وجود دارد.

در صورتی که به شکل دقیق و اصولی با پارچه های برزنت، مشخصات و کارکردهای آنها آشنا باشید می توانید یک انتخاب آگاهانه و درست انجام دهید.
در این جا ما به برخی از نکات مهم قبل از انتخاب و خرید پارچه های برزنتی اشاره می کنیم:
  • با توجه به نوع و مدل پارچه های برزنتی
  • کیفیت بافت پارچه ها و برند کارخانجات تولید کننده
  • ضخامت و گرماژهای مناسب پارچه های برزنتی
  • عرض پارچه های برزنتی مناسب با نوع استفاده
  • قیمت پارچه های برزنتی با توجه به انتخاب مرکز عرضه و فروش

چگونه خرید برزنت در مجموعه دنیای چادر انجام دهیم؟

پارچه های برزنتی جزء سخت ترین و مقاوم ترین پارچه های موجود حال حاضر بازار است که خرید و فروش این پارچه در حجم های عمده صورت می پذیرد.

اما نکته مهم این است که با انتخاب مرکز عرضه مستقیم و بدون واسطه می توان خرید های شگفت انگیز را انجام داده و سود مناسبی را از خرید خود به دست آورد.
یکی از مراکز عرضه معتبر که می توانید برای خرید پارچه های برزنتی آن را انتخاب کنید مجموعه دنیای چادر است.
چگونه خرید برزنت در مجموعه دنیای چادر انجام دهیم؟
این سوال ممکن است برای خریداران پارچه ‌های برزنت در اقصی نقاط کشور به وجود بیاید، برای یافتن پاسخ این سوال ما به دو روش دسترسی به محصولات عرضه شده در این مجموعه اشاره می‌ کنیم از جمله:
خرید به شکل حضوری و مراجعه به مرکز فروش این مجموعه منجر به دسترسی به تنوع بالای این پارچه ها شده و به راحتی می توانید هر نوع پارچه را مطابق نیاز و سلیقه خود تهیه کنید.
خرید به صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت فروش این مجموعه یکی از راه های خوب برای خرید از اقصی نقاط کشور می باشد که به راحتی، تنوع بالای محصولات این مجموعه، در سایت فروش آن قابل مشاهده و ثبت سفارش است.

مرکز فروش انواع برزنت با ارسال فوری

انتخاب مرکز فروش انواع برزنت با ارسال فوری جزء اهداف اکثر خریداران عمده این محصول می باشد.

مجموعه دنیای چادر جزء بهترین مراکزی است که با انتخاب آن و خرید از این مجموعه می توانید مزایای بسیار زیادی را به دست آورید.
این مجموعه به مشتری اطلاعات لازم در مورد انواع پارچه های برزنتی را ارائه کرده و در نهایت حق انتخاب را به مشتری واگذار می نماید که مشتری با توجه به نوع استفاده خود بتواند با قطعیت بیشتری تصمیم بگیرد.
از مهم ترین مزایای انتخاب این مجموعه برای خرید برزنت ارسال فوری محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری به محل مورد نظر می باشد.
زیرا این مجموعه به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده پارچه های برزنتی همکاری کرده و این محصولات را به شکل مستقیم از درب کارخانه ارسال می نماید.
فروشگاه آنلاین پارچه برزنت | ارائه دهنده انواع برز...
بازار خرید برزنت | مرکز مشاوره فروش بهترین برزنت ا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat