دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت | متداول ترین نوع استفاده از برزنت ها کدام است؟

motedaveltarin-noe-estefade-berezent-kodamast-2 خرید برزنت

 برزنت را چقدر می شناسید؟ آیا لوازمی وجود دارد که بخواهید آن را در داخل یا خارج از خانه و یا محل کسب و کار خود پوشش دهید؟ اگر بله، پس به راحتی، برزنت بهترین ابزار است. خودروها و لوازم خیس شدنی بیرون از منزل مواردی هستند که نمی خواهید در معرض هوای خارج قرار بگیرید، درست است؟ برزنت های ذخیره سازی در فضای باز متداول ترین نوع برزنت هستند.

برزنت و نقش آن در محافظت 

برزنت در نگهداری انواع اقلام محافظت شده از عناصر محیطی مانند گرد و غبار بسیار موثر است و خرید برزنت می تواند نیاز های شما را برآورده کند. این محصولات بادوام همچنین به عنوان تجهیزات کمپینگ موثر عمل می کند تا از پناهگاه و محافظت مناسب هنگام ماجراجویی های فضای باز برخوردار شوند. نگه داشتن برزنت در خانه یا وسیله نقلیه خود برای رسیدگی به شرایط اضطراری ایده خوبی است. برزنت ها از طیف گسترده ای از مواد ساخته شده اند که از نظر دوام و سهولت استفاده متفاوت هستند.

معمولا از برزنت برای پوشاندن کامیون ها، قایق ها و اتومبیل ها استفاده می شود شما می توانید برای خرید برزنت به فروشگاه ما مراجعه کنید. اگر می خواهید از کثیف شدن یک کف یا تخت کامیون جلوگیری کنید، برای آن کفپوش مناسب انتخاب کنید. اینها ساده ترین و مقرون به صرفه ترین مواد سنگین برای پوشش سطوح مختلف در سال جاری هستند. علاوه بر این، استفاده از آنها در طول سال بسیار مقرون به صرفه است. 

گزینه های مختلف خرید برزنت 

اکنون می توان برنت های فوق سنگین را به صورت آنلاین خریداری کرد، این بدان معناست که برای جستجوی فروشگاه های فیزیکی نیازی به تحویل ندارید. در عین حال، ماندگاری کیفیت این موارد از فروشگاه های معتبر تضمین شده است. شما می توانید برزنت را بخرید یا آنها را اجاره کنید. برای افرادی که چند بار در سال به این تجهیزات ذخیره سازی نیاز دارند، اجاره ممکن است بهترین گزینه باشد. در عین حال، چنین افرادی نگران نگهداری برزنت نیستند.

اگر بیرون از کمپینگ هستید و باید ماشین یا دوچرخه خود، یا هیزم خود را بپوشانید و از باران پناه بگیرید، در سال ۲۰۲۱ نیاز به برزنت کمپینگ در فضای باز پیدا خواهید کرد. از آنجا که یک برزنت کمپینگ بسیار نازک است، در صورت قرار گرفتن در معرض هر نوع ماده تیز به راحتی دچار آسیب می شود. در صورت تمایل به داشتن برزنت ضد آب در خانه، باید یک برزنت سبک وزن چند منظوره پیدا کنید. این مورد حتی برای پوشاندن قسمت های کوچکی از خان ، مانند بخشی از پروژه در حالی که کودکان شما روی زمین نقاشی می کنند، قابل استفاده است. 

درک هدف استفاده از برزنت 

 برای شما مهم است که هدفی که برای آن به برزنت نیاز دارید را به خاطر بسپارید. در صورت نیاز به پوششی از آفتاب، به عنوان نمونه یک برزنت پوشش داده شده مواد ضد اشعه ماورا UV بنفش تهیه کنید تا بتوانید اشیا با ارزش خود را از اشعه های مضر UV محافظت کنید. به همین ترتیب، پارچه های پلی اتیلن بهترین محافظت را در برابر باران مداوم ایجاد می کنند، زیرا کاملاً ضد آب هستند. اگرچه برزنت های بوم ضد آب هستند اما اگر آب زیادی روی آنها جمع شود قطعاً نشتی رخ خواهد داد.

صنعت ساخت و ساز در سراسر جهان با کمک برزنت سازندگان کار می کند. چندین داربست، سازنده، بنگاه ساختمانی و حتی صاحبان خانه از این برزنت ها استفاده می کنند. چنین برزنت هایی به سختی ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ماده ای که معمولاً برای آنها استفاده می شود PVC است که در بعضی مواقع با درزهای دوخته شده نیز ارائه می شود. سبک اما سنگین، آنها را می توان توسط یک فرد مدیریت کرد. خرابی ها و پارگی های این برزنت به راحتی قابل ترمیم است. برای خرید.

نحوه برخورد با باران هنگام اردو زدن 

چادرنشینان و مسافران خوب همیشه باید برای آب و هوای نامناسب آماده باشند. برخی از مسیرهای معروف و مقصد بیابانی توسط اقلیم های کوچک عبور می کنند، به طوری که به معنای واقعی کلمه می تواند در یک مایل مربع باران ببارد و در مکان دیگر آفتابی باشد. در اینجا برخی از ملاحظات مهم در هنگام اردو زدن ذکر شده است. هنگام بازگشت، یادتان باشد که بلافاصله چادر برزنتی خود را هوا دهید (چادر درست کنید و بگذارید از آن طریق خشک شود، فقط آن را روی زمین پهن نکنید) تا از خراب شدن یا کپک زدن برزنت جلوگیری کند.
خیلی مهم:
لباس بارانی: ژاکت باران دار با کاپوت، شلوار بارانی، چکمه های ضد آب مخصوص پیاده روی (در صورت انتظار یک باران باران نیز گتر عالی است)، و هنگام پوشیدن لباس به خاطر داشته باشید تا تراکم را مدیریت کنید! برای اطلاعات دقیق تر، راهنمای نهایی ما در محصولات تولیدی شده از برزنت ها را بررسی کنید
لباس اضافی: بنابراین می توانید در اردوگاه به چیزی خشک تبدیل شوید
صندل یا فلیپ فلاپ: پا و جوراب خیس سرگرم کننده نیستند و می توانند تاول بزنند
روکش باران مخصوص فرم یا کیف های ضد آب برای دوربین / وسایل الکترونیکی شما (از تجربه شخصی صحبت می کنید، حتی اگر یک پوشش حرفه ای باران داشته باشید، خطر تراکم وجود دارد، بنابراین ممکن است بخواهید دستگاه های خوب را برای همیشه کنار بگذارید)

پوشش بارانی کوله پشتی: برزنت ها وسایل و لباس های شما را خشک نگه می دارد، شما می توانید از انواع برزنت برای این کار استفاده کنید. 

برزنت های بزرگ و طناب های اضافی: شما می توانید از این محصول یک سرپناه موقت برای خود درست کنید.
چادر بزرگتر: از آنجا که ممکن است در هنگام اردو زدن با باران و نور آفتاب روبرو شوید بهتر است یک چادر برزنتی به همراه داشته باشید تا از محیط اطراف لذت ببرید و در امان باشید.

دنیای چادر بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید برزنت در کشور است، تمامی محصولات به خصوص پارچه برزنتی زیر قیمت بازار در این مرکز برای خریداران عرضه می شود. میزان کیفیت پارچه برزنتی عرضه شده در این مرکز بسیار بالا بوده و با قیمت باورنکردنی عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

فروش پارچه برزنتی| ارسال پارچه برزنتی به سراسر کشو...
فروش پارچه برزنت | قابلیت چاپ دیجیتال عالی بر روی ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat