دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنت | قابلیت چاپ دیجیتال عالی بر روی پارچه برزنت

ghabeliyat-chap-dijitali-ali-roye-parche-berezenti-3 فروش پارچه برزنت

 پارچه برزنت محکم در دنیای چادر با پوشش PVC با کیفیت بالا برای استفاده در فضای باز در بیلبوردها، کامیون ها، داربست ها و روکش های نما، غرفه های نمایشگاهی یا بنرها طراحی شده اند، بنابراین فضای مناسبی را برای قرار دادن پیام شما فراهم می کنند.

مهم نیست که کدام سازه پوشانده شده باشد، پارچه برزنت همیشه شکل ظاهری ساختمان را ایجاد می کند. پارچه های برزنتی با ظاهر ماندگار و جذاب، از یک سطح عالی و بی عیب و نقص بهره می برند. کامیون هایی که از یک روکش ترانزیتی چاپ شده استفاده می کنند، علاوه بر کاربرد آن برای حمل و نقل، به عنوان کارت ویزیت یک شرکت است و برزنت ها به عنوان فضای تبلیغاتی مسافرتی عمل می کنند.
پارچه برزنت برای معماری نقش مهمی دارد، این نوع از پارچه ها منسوجات بافته شده پلی استر با روکش پی وی سی با روکش براق، ساخته شده اند. غشاهای ما از بالاترین استانداردهای کیفیتی برخوردار هستند، آنها بر وزن سبک بصری ساختار تأکید دارند و ظاهر جالبی به جسم می دهند.

بهترین پوشش برای محافظت از لوازم مهم کدام است؟ 

 پارچه برزنت ضد آب استفاده و تقاضای زیادی برای محافظت از سطوح مختلف در میان سایر موارد دارند. برای اطمینان از بالاترین عملکرد، محافظت موثر و طولانی مدت از سطح مورد نیاز بهتر است از این محصول استفاده کنید.به لطف فناوری مدرن تولید و تمرکز ما بر تحقیق و توسعه، محصولات ما هم برای کاربردهای بسیار خاص و هم برای اهداف عمومی تر مناسب هستند.

آب بندی سطح برای غشاهای قوی و بادوام:
آب بندی سطح غشای پوشش داده شده با PVC چندین عملکرد را برآورده می کند: از پوشش زیرین در برابر تأثیرات مضر محیطی و فرسایش زودرس محافظت می کند. این اثر ضد دفع کثیفی است و به راحتی تمیز می شود. دوام پارچه را گسترش می دهد. قابلیت نصب غشا را بهبود می بخشد. این نوع محصول مقاومت جوش را در دماهای بالا (۷۰ درجه سانتیگراد) افزایش می دهد.
لاک های ضد آب استفاده شده ویژگی های محصول نهایی را تعیین می کند. بنابرای، لاک از پارچه های روکش شده با پی وی سی در برابر شرایط جوی و اشعه ماورا بنفش محافظت می کند، و همچنین تمیز کردن را ساده می کند.
تثبیت کننده اشعه UV خورشید و مقاومت در برابر آب و هوا:
پارچه برزنت مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و هوا دارند. به طور کلی، این محصولات در طی فرایند تولید از طریق یک ساختار مولکولی PVC تثبیت شده، رنگدانه های رنگی با کیفیت بالا و بازدارنده های نور UV حاصل می شود.
آنها مقاومت خوبی به سرما تا ۴۵- درجه سانتیگراد دارند. آنها در دمای پایین نیز انعطاف هستند و کار با آن را تسهیل می کند. علاوه بر این، پارچه برزنت در برابر جلبک ها و کپک ها توسط آخرین نسل مواد فعال بیوسید و ضد قارچ کش ها محافظت می شوند.
محافظت از عوامل زیست محیطی:
خاک و رطوبت زمینه پرورش رشد میکروارگانیسم ها هستند و وجود بیولوژیکی در سطح پارچه برزنت باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند می شود. سطح لاکی مانع از چسبندگی خاک می شود و باعث تمیز شدن آسان برزنت می شود. این محافظت ضد میکروبی، همراه با نظافت منظم و حرفه ای، ظاهر زیبا و ماندگار را تضمین می کند. علاوه بر این، غشاهای پارچه های برزنتی در برابر جلبک ها و کپک ها توسط جدیدترین نسل مواد ضد کش فعال محافظت می شوند.

اگر میکروارگانیسم ها علی رغم آب بندی سطح بچسبند، ضخامت ضد قارچ از رشد و گسترش بیشتر آنها جلوگیری می کند. تمام برزنت ها الزامات مقررات REAC را در مورد استفاده از همه مواد شیمیایی برآورده می کنند، بنابراین عملکرد بالا و ایمنی استفاده همزمان را تضمین می کنند. 

ویژگی هایی که تا کنون درباره پارچه برزنت نشنیده اید 

پارچه برزنت ضد لغزش ما ایمنی شما را تضمین می کنند، حدود یک چهارم کل تصادفات در محل کار مربوط به زمین خوردن، لیز خوردن است - که اغلب با پیامدهای جدی سلامتی همراه است. یک لغزش کوچک می تواند به طور ناگهانی اتفاق بیفتد و ممکن است صدمات قابل توجهی ایجاد کند. ایمنی خود و مشتریان و کارمندان خود را به خطر نیندازید: با استفاده از پارچه برزنت ضد لغزش قابل اعتماد با نقش برجسته ساختار ، هر سطح برای راه رفتن ایمن خواهد بود.
پارچه برزنت مقاوم در برابر شعله: ایمنی بدون هیچ گونه مصالحه. هر زمان که افراد و حیوانات زیر سازه های برزنتی بمانند، مقررات سختگیرانه ای در مورد خاصیت ضد شعله بندی مواد اعمال می شود.

ما همیشه ایمنی شما را در اولویت قرار می دهیم. پارچه برزنت تولید شده در دنیای چادر با توجه به آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و بهترین محافظت را ارائه می دهند. محصولات ما طبق استاندارد اروپا EN13501-1 و استاندارد آلمان DIN 4102-1 دارای گواهینامه ویژه هستند. این گواهینامه ها تضمین می کنند که پارچه برزنت ما از شرایط مهم مربوط به امنیت برخوردار هستند. 

 پارچه برزنت ما پارچه هایی با خصوصیات فنی برجسته هستند که حتی بیشترین تقاضای اقتصادی و اکولوژیکی را برآورده می کنند. مناطق مورد این نوع برزنت ها، شامل چادر، سالن، گلخانه های مخصوص و مکان هایی با بالاترین نیازهای فنی مانند عایق حرارتی، جذب صدا و خاصیت بازدارندگی شعله است. از دیگر مزیت های برزنت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 عایق بندی: رسانایی گرمایی این نوع برزنت ها ۳ برابر کمتر از برزنت های دیگر است.
 جذب صدا: برزنت های مخصوص ما باعث کاهش صدا و اثرات اکو می شود.
 جذب آب: ساختار سلول بسته از جذب آب توسط کف جلوگیری می کند.
 سطح فوم صاف: به طور جذاب در پایین غشا ظاهر می شود.

فروشگاه عرضه کننده پارچه برزنت در تهران و کرج 

 فروشگاه دنیای چادر بهترین و مناسب ترین مرکز خرید انواع پارچه برزنت در کشور است، شما می توانید با مراجعه به این مرکز متناسب با نیاز خود بهترین برزنت ها را تهیه کنید. ما در حوزه تولید برزنت کانتینری، برزنت سایبان، برزنت ترانزیتی، برزنت چادر، برزنت استخر آب، برزنت محصولات صنعتی، برزنت کشاورزی و دامداری فعالیت می کنیم.

خرید برزنت | متداول ترین نوع استفاده از برزنت ها ک...
فروش اینترنتی پارچه برزنت | فروشگاه اینترنتی عرضه ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat