دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنتی| ارسال پارچه برزنتی به سراسر کشور

ersal-parche-berezenti-sarasar-keshvar-1 فروش پارچه برزنتی

شما می توانید پارچه برزنتی مناسب برای نیازهای خود را در مراکز فروش و عرضه برزنت پیدا کنید. ما یکی از بزرگترین موجودی های تولید پارچه صنعتی و تجاری موجود در بازار را ارائه می دهیم. پارچه های برزنتی ما در مدل های وینیل، نئوپرن، بوم، وینیل شفاف، کامو و موارد دیگر موجود است.

پارچه برزنتی در فروشگاه دنیای چادر چه ویژگی هایی دارد؟ 

 این مواد با کیفیت بالا همچنین ضد آب، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و مقاوم در برابر آتش هستند. ما حتی مواد کاهش صدا و ضد صدا را نیز در دسترس داریم. پارچه برزنتی ما، توسط رول یا به صورت خرد برای مشتریان عرضه می شوند. ما در مجموعه بزرگ دنیای چادر گزینه های پرکاربرد و انعطاف پذیر برنت را برای شما فراهم کرده ایم تا نیاز های شما را پوشش دهیم.


ما همچنین پارچه برزنتی فضای باز را در ضخامت ها و مقاومت های مختلف ارائه می دهیم. برزنت ضد حریق وینیل شفاف ۲۰ میل ما برای محوطه های فضای باز که به مواد مقاوم در برابر آتش مانند برنامه های تجاری و صنعتی نیاز دارند، ایده آل هستند، در حالی که پارچه سیلیس با درجه حرارت بالا می تواند برای جوشکاری صفحات، پرده های کوره یا سپرهای حرارتی استفاده شود. وقتی به دنبال انعطاف پذیری در اندازه و کاربرد هستید، پارچه های برزنتی ما یک راه حل اقتصادی و مناسب برای شما هستند.
ما ارسال پارچه برزنتی را به سراسر کشور در دستور کار داریم، و در حال حاضر اکثر استان ها را پوشش می دهیم. شما می توانید به راحتی برزنت مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه ما با حداقل هزینه انجام دهید.

فروش پارچه برزنتی با درجه حرارت بالا 

ما انواع پارچه برزنتی مقاوم در برابر حرارت را در اختیار داریم، از جمله فایبرگلاس روکش سیلیکون، فایبرگلاس روکش اکریلیک، پارچه سیلیکا، فایبرگلاس عملیات حرارتی، فایبرگلاس آلومینیوم، فایبرگلاس سرباره سیاه، فایبرگلاس اکریلیک سرباره طلا و فایبرگلاس ورمیکولیت.
این پارچه ها قادر به مقاومت در برابر دمای بسیار بالا هستند، و آنها را برای کاربردهای جوشکاری و کارهای صنعتی پر حرارت عالی می کند. ما می توانیم پارچه های با درجه حرارت بالا را که به طول حیاط و رول کامل برش داده شده اند در اختیار شما قرار دهیم. آنها در شرکت دنیای چادر با بالاترین استانداردهای کیفیت ساخته شده اند، بنابراین می توانید در سخت ترین محیط ها به آنها وابسته شوید.

شرکت دنیای چادر منبع مستقیم شما برای تولید پارچه برزنتی مقاوم در برابر حرارت است که با قیمت عمده عرضه می شود. اگر سوالی دارید یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشخصات و نیز لیست قیمت این محصول به فروشندگان هستند. 

فروش پارچه برزنتی پلی استر با قیمت مناسب 

 برای نیازهای خود و خرید پارچه برزنتی پلی استر، دیگر لازم نیست بیشتر جستجو کنید. می توانید گزینه های متنوعی برای پارچه پلی استر در اینجا پیدا کنید. این ماده دارای بسیاری از ویژگی های دوست داشتنی و بسیار متنوع است، که سالها آن را به یک گزینه محبوب تبدیل کرده است. همراه با ایجاد انواع روکش، می توانید از برزنت های متناسب با نیازهای خود استفاده کنید یا آن را تغییر دهید تا پوشش های خاص و گزینه های دیگر را نیز انجام دهند. برزنت های پلی استر مقاوم ساخته شده اند تا دوام زیادی در برابر شرایط محیطی داشته باشد، بنابراین مطمئن باشید که قادر خواهید بود از این مواد برای مدت طولانی استفاده کنید.


پلی استر به خودی خود دارای چندین ویژگی است که آن را به یک پارچه اصلی برای تعدادی از پروژه های مختلف تبدیل می کند. این مواد قادر است فرم خود را حفظ کند، از جمله در کشور ما، چه مرطوب و چه خشک. در برابر کشش و جمع شدن و همچنین در برابر چندین ماده شیمیایی و کپک مقاوم است.
پارچه برزنتی پلی استر همچنین در برابر سایش مقاوم است. پارچه پلی استر رول در کنار کیفیت طبیعی آن، تصفیه و مد شده است تا مزایای بیشتری به همراه داشته باشد. برای تأخیر در برابر آتش و ضد آب بودن پوشش داده شده و برای تقویت مقاومت در برابر عناصر و ارگانیسم های مختلف از جمله اشعه ماورا UV بنفش و باکتری تحت پوشش ماده خاص قرار گرفته است حتی با جنبه های اضافه شده، مواد برای انجام هر پروژه قابل تنفس و کار هستند. با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر در کرج و یا تهران خودتان ببینید کدام پارچه پلی استر برای نیازهای شما مناسب تر است.
لطفاً نیازهای خود را با ما در میان بگذارید و ما یک پیشنهاد را برای شما در نظر خواهیم گرفت. ما انواع مختلفی از پارچه برزنتی را به شما عرضه می کنیم.

فروش پارچه برزنتی مخصوص کاهش سر و صدا 

شرکت دنیای چادر طیفی از پارچه برزنتی کاهش سر و صدا یا همان عایق صدا را ارائه می دهد که به مکان هایی مانند محل اقامت، محل کار، تئاتر، کارخانه های تولیدی و آب و برق در محدود کردن و از بین بردن مشکلات صدا از تجهیزات، ساخت و سازها، سازه ها و مناطق کمک می کند.

این پارچه های مقاوم و منعطف صدا و عایق صدا از مواد سنگین از جمله وینیل ساخته شده اند. بسیاری از مواد می توانند با محصولات دیگر از جمله فوم، الیاف و عایق ها ترکیب شده و ترکیباتی لایه ای ایجاد کنند که باعث کاهش بیشتر انتقال امواج صوتی و سر و صدای هوا می شود.
پارچه برزنتی عایق صدا ما در تعدادی از عرض ها و طول های رول موجود است. بسته به نیازهایی از جمله مانع سر و صدا، مسدود کردن صدا، درجه بندی صدا (STC)، طویل شدن یا عقب انداختن در برابر آتش، مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت دنیای چادر یک سری محصولات گسترده برای شما دارد تا این نیازها را پوشش دهد. برای خرید پارچه برزنتی عایق صدا و دیگر برزنت های ما امروز با شماره تلفن ما تماس بگیرید تا با یک عضو تیم با تجربه از دنیای چادر در مورد مواد برزنت های ما صحبت کنید. قیمت محصولات عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر، بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است. 

فروش پارچه برزنتی | ارزان ترین قیمت فروش پارچه برز...
خرید برزنت | متداول ترین نوع استفاده از برزنت ها ک...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat