دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت کولر | ارائه دهنده بهترین برزنت برای کولر آبی

erae-behtarin-berezent-koler-abi.jpg خرید برزنت کولر

در حال حاضر استفاده از کولرهای آبی و گازی در ساختمان ها بسیار گسترش پیدا کرده است و به عنوان یک وسیله خنک کننده کاربرد های زیادی دارند.

برزنت مناسب برای کولر چه ویژگی هایی دارد؟

 در حال حاضر استفاده از کولرهای آبی و گازی در ساختمان ها بسیار گسترش پیدا کرده است و به عنوان یک وسیله خنک کننده کاربرد های زیادی دارند.

معمولاً از برزنت کولر برای اتصال دهانه کولر به کانال هوا استفاده می کنند، همچنین از انواع مختلف برزنت ها برای تولید کاورهای محافظتی کولر نیز به کار می‌ برند که از کولر در برابر شرایط جوی محافظت می کند.
معمولا از پارچه برزنت به عنوان رابط و برای لرزه گیری کولر استفاده می شود، زیرا کولر ها در حین کار کردن صدا و لرزش های زیادی را ایجاد می کند که استفاده از پارچه برزنت بین ورودی کانال و کولر از انتقال لرزش و صدا به شکل مستقیم جلوگیری می کند.
معمولا برای ثابت نگه داشتن پارچه های برزنتی بر روی دریچه های کولر از نوعی تسمه‌ های گالوانیزه استفاده می‌ شود که از خروج هوای سرد به بیرون جلوگیری می نمایند.
معمولاً در کارخانجات برزنت کولر رولی را در عرض های مختلف تولید می کنند که استفاده از آن برای همه افراد و نصابان راحت‌ تر باشد. بیشترین عرض های پرکاربرد در این حوزه عرض ۴۲ سانتی متر عرض ۳۶ سانتی متر و عرض ۳۰ سانتی متر است.
در هنگام تهیه برزنت های مناسب برای دریچه های کولر باید به این نکته دقت کرد که نباید به هیچ عنوان از عرض های بیشتر استفاده کرد، زیرا هرچه عرض یا فاصله دستگاه از کانال ها زیاد تر باشد در نتیجه ممکن است که هوای سرد کمتری وارد فضای منزل شود و یا در هنگام خاموش بودن کولر ها به دلیل افتادگی پارچه های برزنتی دچار خاک گرفتگی و آلودگی شده و ریسک استهلاک این پارچه بیشتر می‌ گردد.
اما همانطور که گفته شد از پارچه برزنت به عنوان کاور روکش در کولرهای گازی و آبی که در فضای بیرون منزل قرار دارند بکار می رود، استفاده از این پارچه‌ ها به عنوان روکش سبب افزایش طول عمر کولرها شده و همچنین در برابر بسیاری از مشکلات مختلف از کولر محافظت می ‌کند.
با توجه به اهمیت بالایی که برزنت های کولر دارند خوب است که با برخی از مشخصات و ویژگی ‌های این پارچه به خوبی آشنا شوید از جمله:
  • انعطاف پذیری بالای پارچه های برزنتی سبب می‌ شود تا به راحتی بتوان به هر شکل و فرمی از این محصول استفاده نمود.
  • دوخت پذیری بالای پارچه های برزنتی سبب می‌ شود که از کیفیت دوخت در طول استفاده مطمئن بود.
  • مهمترین ویژگی پارچه های برزنتی کولر این است که جریان هوای سرد را از خود عبور نمی دهند.
  • در برابر گرمای هوا مقاوم است و دچار ذوب شدگی و آسیب نمی گردد.
  • در برابر اشعه uv خورشید مقاومت بالایی دارد و هیچ گونه اشعه ای از خود عبور نمی دهد.
  • تراکم پارچه های برزنتی به گونه ای است که هیچ گونه خاک و گرد و غبار را از خود عبور نمی دهد و در برابر وزش بادهای شدید مقاومت بالایی دارد.
استفاده از پارچه‌ های برزنت کولر سبب صرفه جویی در هدر رفت انرژی شده و به همین جهت اهمیت زیادی پیدا می‌ کند که از نوع مرغوب و با کیفیت برای این منظور استفاده گردد.

قیمت برزنت کولر به چه عواملی بستگی دارد؟

از آنجا که استفاده از برزنت کولر به عنوان رابط در کولر و دریچه ورودی و همچنین به شکل کاور برای محافظت از کولر ها در برابر عوامل جوی اهمیت زیادی پیدا کرده است، خرید و فروش این محصول در بازار نیز بیشتر می باشد.

برای همه خریداران دریافت لیست قیمت پارچه برزنت و مقایسه آن با مراکز دیگر اهمیت زیادی دارد تا بتوانند با انتخاب مناسب ترین لیست قیمتی پارچه های برزنتی را با سطح کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه نمایند.
قیمت برزنت کولر به چه عواملی بستگی دارد؟
این سوال ممکن است برای اغلب افرادی که قصد خرید برزنت کولر را به صورت عمده دارند به وجود بیاید.
ما در این مطلب سعی می کنیم که به چند عامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت برزنت کولر اشاره کنیم که در هنگام خرید بتوانید با توجه به این نکات بهترین و مناسب ‌ترین انتخاب ها را انجام دهید.
برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت برزنت کولر عبارتند از:
کیفیت پارچه برزنت جزء نکات بسیار مهم در قیمت گذاری این محصول به شمار می آید که هر چه از الیاف با کیفیت بالاتر و دستگاه‌ های پیشرفته در تولید آن استفاده شود پارچه های با کیفیت تر تولید می گردد.
ضخامت پارچه های برزنتی نیز جزء عواملی است که می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشند،هر چه ضخامت بیشتر باشد در نتیجه حجم بیشتری از الیاف در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته اند.
تنوع بالای پارچه برزنت از لحاظ عرض و مناسب برای دریچه های کولر و همچنین تولید انواع کاور ها سبب تغییرات قیمتی در این محصول می گردد.
وجود این پارچه ها در رنگ بندی های متنوع و مناسب برای استفاده در فضای باز مورد توجه است.
حجم خرید و سفارش برای تهیه این پارچه ها جزء عواملی است که می تواند تاثیرات مستقیمی بر قیمت نهایی پارچه بگذارد.

سفارش خرید برزنت کولر بصورت اینترنتی

روش های زیادی برای سفارش خرید برزنت کولر وجود دارد که با بررسی دقیق هر کدام از این روش ها می توانید بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب نمایید.

سفارش خرید برزنت کولر به صورت اینترنتی، مقرون به صرفه و کاملاً اقتصادی است، که به دلیل حذف بسیاری از هزینه ها امکان تهیه این پارچه با قیمت های ارزان تر به وجود می آید.
اما نکته مهم در انتخاب این نوع مراکز فروش این است که حتماً به دنبال سایت های آنلاین معتبر در این حوزه باشید.
این سایت فروش اینترنتی برزنت از بهترین های فعال در این حوزه است که با خیال راحت می توانید سفارش خرید برزنت کولر را به صورت آنلاین در این سایت ثبت کنید.
خرید برزنت کولر به صورت اینترنتی و ثبت سفارش در این مرکز می تواند مزایای زیادی برای خریداران به دنبال داشته باشد، که در اینجا چند نمونه آن را مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:
  • امکان ثبت سفارش بدون محدودیت زمانی
  • امکان دسترسی به تنوع عرض های پارچه های برزنتی مطابق با نوع نیاز
  • امکان تهیه پارچه های برزنتی با کیفیت بالا و برندهای مطرح
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر
  • اطلاع از جشنواره‌ ها و فروش‌ های ویژه این مرکز با مراجعه به سایت
  • دریافت لیست قیمت کامل و دقیق
دوخت چادر برزنتی تهران | سفارش بهترین چادر برزنتی ...
فروش برزنت ضد آب | مشخصات بهترین برزنت تولید جدید
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat