دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش اینترنتی پارچه برزنت | خرید اینترنتی پارچه برزنت با قیمت ارزان

kharid-interneti-parche-berezent-ghaymat-arzan-1 فروش اینترنتی پارچه برزنت

 برای خرید اینترنتی پارچه برزنت فروشگاه های متعددی وجود دارد که خریداران می توانند با مراجعه به آنها و انتخاب محصول مورد نظر و ثبت سفارش خرید خود را انجام دهند. اما بهترین و معتبرترین مرکز که می توانید با قیمت ارزان برزنت با کیفیت تهیه کنید، فروشگاه اینترنتی دنیای چادر است.

خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش پارچه برزنت معتبر، با ارزان ترین قیمت این محصولات را تهیه نمایند. به عنوان مثال مجموعه دنیای چادر واقع در کرج یکی از مراکز معتبر و نیز موفق در این زمینه است که می توانید با مراجعه به این مرکز ضمن بازدید از طرح ها و رنگ های مختلف از تخفیفات آنها نیز بهره مند شوید.
دنیای چادر پارچه برزنت را بدون واسطه و به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می دهد، به همین دلیل قیمت ها در این مرکز ارزان تر از مراکز دیگر است. شما با خرید عمده می توانید تخفیفات بیشتری نیز از ما دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مسئول دنیای چادر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

 مواد مورد استفاده برای تولید پارچه برزنت چیست؟

مواد مورد استفاده برای تولید پارچه برزنت تنوع مختلفی دارند. حتماً موادی را انتخاب کنید که مناسب ترین کاربرد شما باشد. در زیر انواع مختلف مواد برزنت آورده شده است.
پارچه برزنت پی وی سی:
پی وی سی اصطلاح مختصر پلی وینیل کلراید است. برزنت پی وی سی از نوع انعطاف پذیر پلی وینیل کلراید است در مقایسه با نوع سفت و سخت که بیشتر در لوله های پی وی سی وجود دارد. پلاستیک کننده ها را در PVC قرار می دهند تا مواد شبه تار ایجاد کنند. برزنت پی وی سی به طور گسترده ای برای اهداف صنعتی مانند جوشکاری پرده ها و پوشش کف استفاده می شود.
پارچه برزنت پلی استر:

پلی استر نوعی ماده دیگر در خانواده پلی اتیلن است. پلی استرها یک ماده پلاستیکی حرارتی است که بافته می شود یا به یک نخ نیاز دارد. الیاف پلی استر بیشتر با الیاف طبیعی دیگر ریسیده می شوند. الیاف پلی استر فوق سنگین معمولاً در مواد چادر و سایبان یافت می شوند. 

 پارچه برزنت نایلونی:

برزنت های نایلونی در اصل ازخانواده برزنت های rip-stop و انواع بسیار مختلف پلیمرهای مصنوعی در خانواده ترموپلاستیک هستند.
پارچه برزنت کنف:
برزنت و روکش کنف از قدیمی ترین پوشش های تاریخ است. کنف و پنبه به دلیل مقاومت در برابر کشش، یکی از اجزای اصلی در پوشش محصولات خارج از خانه به شمار می رود. دو الیاف داخلی کنف بیشتر چوبی است تا پنبه، اما به دلیل محبوبیت گیاهان کنف در خاورمیانه، بیشتر در مراحل تاریخی پوشش استفاده می شد.

مهمترین و معروف ترین مواد برزنتی در بازار 

پارچه برزنت پلی اتیلن:
(معروف به پلی تارپ) پلی اتیلن که توسط شیمیدان آلمانی هانس فون پچمن در سال ۱۸۹۸ کشف شد، آغاز انقلابی عظیم در صنعت پوشش پلاستیک بوده است. وقتی تری اکسید کروم در سال ۱۹۵۱ و ترکیب کلرید منیزیم در اوایل دهه ۱۹۷۰ معرفی شد، تولید برزنت پلی اتیلن معمولی را همانطور که امروزه می شناسیم امکان پذیر کرد.

این پوشش پلاستیکی ساده به بسیاری از برنامه های کاربردی اعم از محافظت از برف و باران، برخی تولیدات، پوشش آوار و تعداد زیادی از برنامه های دیگر بی حد و حصر تبدیل شده است. سهولت تولید رنگ های مختلف در پلاستیک، آن را به پوششی پویا و قابل دسترسی برای بسیاری از مصارف صنایع تبدیل کرده است. پلی اتیلن تقریباً 0٪ آب جذب می کند و احتمال بخار آب و گاز از بیشتر پلاستیک های دیگر کمتر است. 

 پارچه برزنت بوم:

بوم از یک پارچه بافته شده با صفحه بسیار مقاوم تشکیل شده است. ریشه یونانی و لاتین واژه بوم از معنای آن ساخته شده از کنف گرفته شده است. بیشتر پارچه های بوم از پنبه یا کنف ساخته می شوند. تاریخ اولین پوشش بوم عمدتا از کنف ساخته شده است. دو نوع مختلف بوم ساده و بوم ضد آب در بازار وجود دارد.
پارچه برزنت وینیل:
وینیل از مولکول اتیلن گرفته شده است. الیاف وینیل معمولاً سنگین تر از الیاف پلی اتیلن هستند. پلیمرهای نهایی پیشرفته تر، دنیای برزنت را قادر می سازد تا یک برزنت سنگین تر بسازد.
پارچه برزنت وینیل گرانتر از پلی اتیلن هستند اما ماندگاری بیشتری دارند و خدمات ساینده را با مقاومت بیشتری اداره می کنند.
پارچه برزنت پلی مش:
پارچه پلی مش از رشته های بیمار پلی اتیلن تشکیل شده و ماده ای مش مانند ایجاد می کند. پارچه های مشبک پلی اتیلن ضد آب نیستند اما به دلیل الگوی بافته شده با پارچه مشبک، یک پارچه ضد آفتاب و جلو پنجره مناسب هستند رشته های پلی به اندازه کافی ضخامت دارند تا در برابر اشعه های آفتاب سنگین مقاومت کنند تا بتوانند سایه آفتاب بلند مدت را تأمین کنند. از ماده مش به عنوان پخش کننده باد بر روی سازه های سایبان و چادر نیز استفاده می شود.
زمین های مینی گلف برای حفظ حریم خصوصی و محافظت از سایه از برزنت مش استفاده می کنند. این به دلیل مقاومت کمتر در برابر باد در برابر یک قطعه جامد از مواد ترجیح داده می شود.
پارچه برزنت مش وینیل:

برزنت های مش وینیل در اصل همان تارپ های مش پلی اتیلن ساخته می شوند اما سنگین تر هستند. استفاده از یک پلیمر وینیل در مقابل یک ماده پلی اتیلن، یک قطعه ماده با ماندگاری بیشتر را تضمین می کند. برزنت های مش وینیل بسیار گرانتر از برزنت پایه مش پلی اتیلن هستند اما گزینه اساسی برای استفاده طولانی مدت و صنعتی هستند. 

 معتبرترین و ارزان ترین مرکز خرید پارچه برزنت

شرکت دنیای چادر را می توان محبوب ترین و ارزان ترین مرکز خرید پارچه برزنت در کشور دانست که با تجربه طولانی در این زمینه انواع مختلفی از محصولات برنتی را برای مصارف مختلف تولید و با قیمت ارزان برای مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می کند.

با مراجعه به این مرکز می توانید این محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید. برای دریافت لیست قیمت انواع مختلف پارچه برزنت می توانید با ما تماس بگیرید. 

پارچه برزنتی | شناخت و بررسی پارچه برزنتی مهم در ب...
پارچه برزنتی | کاربردها و ویژگی های مهم پارچه برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat