دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | شناخت و بررسی پارچه برزنتی مهم در بازار

shenakht-baresi-parche-berezenti-mohem-bazar-2 پارچه برزنتی
پارچه برزنتی با توجه به استحکام بالایی که دربرابر عوامل محیطی دارند با کاربردهای متفاوت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب شما را با چندین انواع از پارچه برزنتی صنعتی آشنا می کنیم.


پارچه برزنتی استیل و فولادی 

همانطور که از نام آن می توان دریافت، برزنت های فولادی به طور خاص برای پوشش محصولات فولادی مانند لوله ها، کابل ها، ورق ها و موارد دیگر ساخته شده اند. طرح آنها و مواد ضدآب مورد استفاده در ساخت الیاف این نوع برزنت باید عملکرد عالی در هنگام خشک نگه داشتن بار و عاری از خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد. اکثر برزنت های مورد استفاده در سوله ها و انبارهای موقت نیز دارای ویژگی های ضد آب هستند زیرا این امر ضروری در خشک ماندن محفظه های نگهدارنده بار موثر است.

پارچه برزنتی استیل نیز مانند برزنت های چوبی از مواد سنگین ساخته می شوند اما نسبتاً متفاوت طراحی شده اند. یک تفاوتی که بلافاصله متوجه خواهید شد این است که برزنت فولاد دارای طول باریک چوب است اما عرض آن کوچکتر است. دلیل اصلی این امر این است که برزنت های فولادی فقط برای پوشش دادن بارهای کوتاه و کم نمایه (بارهایی که از سطح کف تخت زیاد بالا نمی روند) در نظر گرفته شده اند. برزنت فولادی معمولی چهار طرفه و بدون فلپ است، البته دارای مروارید و حلقه های D است و به طور کلی با بندهای بانجی محکم می شود. 

پارچه برزنتی مشبک 

یکی از رایج ترین برزنت های کامیون برزنت های مشبک است و بیشتر در کامیون های کمپرسی و تریلرهای کمپرسی دیده می شود. بر خلاف برزنت های چوبی و برزنت های فولادی، برزنت های مش از مواد جامد ساخته نشده اند، به این معنی که وقتی در جاده هستید باران نمی بارد و از بار شما محافظت نمی کند. گفته شده، برزنت های مش فقط برای پوشاندن محموله هایی استفاده می شود که در اثر رطوبت مانند سنگ های کوچک، شن و ماسه آسیب نبیند. جدا از ضدآب نبودن، کامیون داران مشکلات دیگری نیز در مورد پارچه مورد نظر دارند. به عنوان مثال، برزنت های توری تمایل دارند روی آوارهایی مانند میخ یا هر شی بیرون زده در کامیون گیر بیفتند.

با وجود این مسائل، هنوز بسیاری از کامیون داران از این نوع پارچه برزنتی کامیون استفاده می کنند. آنها سبک هستند که باعث می شود استقرار و جمع آوری آنها راحت تر باشد، بادوام بوده و در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود باشد. حفره های موجود در پارچه مشبک همچنین از "قابلیت تنفس" برخوردار است که باعث می شود برزنت مش برای برنامه های دیگر مانند پرده های نگهدارنده حیوانات مانند مرغ مناسب باشد (اگرچه یافتن چنین پرده ای در فروشگاه های فروش لوازم مرغداری در کشور بسیار دشوار است). 

ویژگی های مهم پارچه برزنتی سقف 

 محدوده و سقف پارچه ای به صورت سفارشی ساخته شده و بنا به نیاز شما ساخته طراحی و تولید می شوند. این پوشش ها در انواع مختلف و اندازه های متفاوت موجود هستند، انعطاف پذیری بیشتری برای طراحی خلاقانه دارند و می توانند برای بسیاری از برنامه های مختلف از جمله استفاده تجاری و صنعتی مد نظر قرار داد.

پارچه برزنتی سالهاست که در صنعت ساخت و ساز برای پوشش سقف های سوراخ شده، سقف گلخانه، ایجاد سایبان کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. تولید کنندگان برزنت بسته به شرایط خاص، پارچه های برزنتی سقف را از پارچه های درجه یک برتر تهیه می کنند و برای پوشش مناطق مختلف از جمله زمین های بازی، بیضی شکل، پارکینگ و استخرها از این نوع پارچه کمک می گیرند.

 چرا پارچه برزنتی کامیون اینقدر مهم هستند؟

 هرگونه بار یا محموله از هر موجودی که توسط کامیون ها به اطراف منتقل می شود، برای حفظ کیفیت حمل و نقل به حفاظت از محیط اطراف و محیط نیاز دارد. این باعث می شود پارچه برزنتی ضروری باشد، به خصوص هنگام حمل بار مانند غلات یا ماسه.

اهمیت:
رانندگان وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که هر بار و کل محموله ای که با خود حمل می کنند تقریباً در شرایط مطلوب قرار دارد. در این مورد، رانندگان باید توده های خود را تحت پوشش قرار دهند و بهترین راه برای اطمینان از این موضوع، به ویژه در ماشین های باربری یا یک تریلر مسطح، پناه دادن به آن با یک پارچه برزنتی ضد آب است. اکثریت عظیم برزنت ها همچنین دارای مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش هستند که به ماندگاری برزنت و همچنین ایمن نگه داشتن آن از منابع گرمای بیش از حد کمک می کند.

برزنت های کامیون از هر دو ماده مقاوم و قابل انعطاف، به طور کلی PVC ، ساخته می شوند تا از حفاظت بهینه از محیط نزدیک اطمینان حاصل کنند. زیبایی برزنت های کامیون این است که در آب مقاوم هستند و در محافظت از بار شما در هنگام طوفان بسیار مفید هستند. اکثر برزنت های سنگین ورزشی به معنای رانندگی بدون نگرانی در زیر ابرهای تاریک هستند. 

 اگر روی برزنت را نپوشانید چه اتفاقی می افتد؟

 یک عیب عدم پوشش دادن بار شما در هنگام حمل و نقل، تهدید سقوط یا خارج شدن آن از تریلر خواهد بود. این امر باعث ایجاد دردسر برای سایر ترافیک های جاده و همچنین ایجاد خطرات احتمالی در طول سفر می شود. با داشتن یک برزنت کامیون در محل، رانندگان این خطرات را به طور تصاعدی کاهش می دهند. جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی. آخرین چیزی که یک راننده مبتدی یا حتی با تجربه می خواهد این است که سعی کند مواد زباله را از چند کامیون جلوتر بکشد. مهمترین ایراد شرکتهای لجستیک نیز از دست دادن سود آنها و همچنین کاهش محبوبیت در بین مشتریانشان است. ارائه دهندگان پارچه برزنتی کامیون برزنت های با کیفیتی را به شما ارائه می دهند که می توانید با آنها بار را پوشانده و از ایمنی آن و همچنین سایر موارد در جاده های اطراف اطمینان حاصل کنید.

 برای خرید انواع پارچه برزنتی با کیفیت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. این مرکز تنوع زیادی از محصولات درجه یک را در اختیار دارد و شما می توانید متناسب با نیازهای خود با قیمت ارزان از این مرکز خرید کنید. برای این که بتوانید تخفیفات خوبی از ما دریافت کنید، بهتر است خرید خود را به صورت عمده انجام دهید.

برزنت | معیارهای انتخاب پارچه برزنت
فروش اینترنتی پارچه برزنت | خرید اینترنتی پارچه بر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat