دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | بهترین قیمت برزنت کیفی در ایران

Tarpaulin-fabric پارچه برزنتی

 پارچه برزنتی با مرغوب ترین کیفیت در این نمایندگی آنلاین به فروش می رسد. برای خرید عمده برزنت کیفی با مناسب ترین قیمت در بازار ایران، هم اکنون از طریق وب سایت اقدام نمایید.

پارچه برزنتی را بهتر بشناسید

همانطور که می دانیم پارچه ها انواع مختلفی دارند و با توجه به الیافی که در آن ها به کار می رود به 3 دسته تقسیم می شوند:

پارچه هایی که منشاء آن ها الیاف گیاهی یا الیاف حیوانی هستند و با الیاف موجود در طبیعت نظیر پنبه، ابریشم، پشم، کتان تولید می شوند.
دسته دوم پارچه هایی هستند که تماماً از الیاف مصنوعی ساخته دست انسان تهیه می گردند.
پارچه هایی که در این گروه قرار می گیرند مواد اولیه به کار رفته در آن ها، ترکیبی از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی می باشد.
پارچه های برزنتی در دسته سوم قرار دارند، یعنی از ترکیب الیاف پنبه و الیاف پلیمری مانند پلی استر تولید می شوند.
همه ما در زمان تحصیل کیف یا کوله پشتی هایی داشته ایم که از جنس برزنت بوده و این پارچه را جزو مقاوم ترین و ضخیم ترین پارچه ها می شناسیم.
مهم ترین ویژگی برزنت داشتن بافت مستحکم و بادوام بوده که این ویژگی به خاطر همان ترکیب الیاف طبیعی با الیاف پلیمری به وجود می آید.
پارچه برزنتی بعد از تولید اولیه، توسط روکش هایی با جنس های مختلف مانند پلاستیک یا چرم پوشیده می شود.
دلیل ضد آب بودن برزنت به خاطر جنس روکش به کار رفته در آن است. در واقع این روکش باعث می شود تا پارچه هنگام تماس با آب یا رطوبت دچار نشتی نشود.
در حقیقت پارچه برزنت به واسطه داشتن خاصیت ضد آب بودن بسیار معروف شد و باعث به کار رفتن آن در حوزه های مختلف گردید.

همه کاربردهای پارچه برزنت کدام است؟

 همانطور که گفته شد پارچه برزنتی دارای یک روکش می باشد که این روکش خاصیت های مخصوصی به پارچه بخشیده که مهم ترین آن ضد آب بودن است.

شایان ذکر است که برزنت ها از لحاظ جنس روکش انواع مختلفی دارند و هر کدام در مصارف مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله دوخت چادرهای مسافرتی، چادر کمپینگ، سایبان، آلاچیق، چتر، استخر موقت و غیره.
برزنت نسوز یکی از انواع پرکاربرد این پارچه می باشد که بیشتر مصارف صنعتی دارد. این پارچه با روکشی از جنس سیلیکون پوشیده شده است که با موادی مانند سرامیک، تفلون و رزین ترکیب می گردد و خاصیت ضد حریق به پارچه می بخشد.

خاصیت ضد حریق در برزنت نسوز به این معناست که پارچه قابلیت تحمل درجه حرارت های بسیار بالا را دارد و می توان از آن در تولید لباس های کار، دستکش جوشکاری، پرده های عایق حرارت، درزگیری کوره ها و بسیاری از مصارف این چنینی استفاده نمود.
برزنت کانتینری یا چادر کانتینری پرفروش ترین نوع برزنت است و همانطور که از اسمش پیداست برای ماشین های نقلیه سنگین که بار حمل و نقل می کنند، به کار می رود.
این نوع برزنت در همه نوع شرایط آب و هوایی از بار درون ماشین محافظت به عمل می آورد و مقاومت بالایی دارد.
علاوه بر این ها پارچه برزنت ضد آب در دوخت کیف، ساک، کوله پشتی و ... نیز کاربرد دارد. تفاوت برزنت کیفی با سایر برزنت ها این است که از وزن سبک و انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است.
برزنت کیفی در برابر اشیای نوک تیز، ضربه و فشار مقاوم است، همچنین طول عمر و دوام بالایی دارد که باعث می شود کیف ها یا ساک هایی که از این جنس هستند، طرفداران زیادی داشته باشند.
از انواع دیگر پارچه برزنتی می توان به برزنت نظامی، برزنت کولر، برزنت سقفی و ... اشاره کرد.

 چگونگی خرید برزنت خوب در بازار ایران

 اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم می توانیم بگوییم که پارچه برزنتی از پرکاربردترین و پرفروش ترین نوع پارچه در بازار می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد، تنها دلیل این امر ویژگی های منحصر به فرد این پارچه است که در بالا ذکر شد.

باید گفت که چون پارچه برزنت عمدتاً در مواردی استفاده می شود که نقش محافظتی دارد، می بایست هنگام خرید آن حتماً از بابت کیفیت پارچه اطمینان خاطر پیدا کرد؛ زیرا استفاده از برزنت بی کیفیت می تواند باعث ایجاد خسارات سنگین و غیر قابل جبران گردد.
لازم به ذکر است که کارخانجات بسیاری در کشور به تولید انواع مختلف پارچه برزنت می پردازند و خوشبخاته این حجم از تولید توانسته است پاسخگوی نیاز بازار و تقاضای مصرف کنندگان این پارچه باشد.
از طرفی برزنت تولید داخل از کیفیت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.
برای خرید برزنت خوب و باکیفیت باید از خرید خود را از مراکز معتبری انجام دهید که سابقه طولانی در زمینه فروش برزنت داشته باشند، با ما همراه باشید تا بهترین و معتبرترین مرکز را به شما معرفی نماییم.

سفارش انواع برزنت قیمت مناسب

 پارچه های برزنتی با ضخامت های گوناگون و در عرض های 100 الی 200 سانتی متر تولید و روانه بازار می شوند.

ناگفته نماند که پارچه برزنتی در بازار قیمت های متفاوتی دارد که این اختلاف قیمت به خاطر کیفیت، ضخامت، شرکت سازنده و نحوه فروش برزنت می باشد.
خرید مستقیم از کارخانه تولیدی نسبت به خرید از فروشگاه هایی که با واسطه ها در ارتباطند، کاهش قابل توجه قیمت ها را به دنبال دارد.
اگر می خواهید بهترین کیفیت برزنت مقاوم را خریداری نمایید و یک خرید هوشمندانه و پرسود را تجربه کنید، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.
این مجموعه بزرگ ترین و معتبرترین مرجع فروش برزنت می باشد که سابقه درخشانی در این زمینه دارد و با بهترین تولید کننده ها در ارتباط است.
نتیجه ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی، ارزان ترین قیمت برزنت با تضمین در کیفیت آن می باشد.
پس همین حالا برای خرید پارچه برزنتی باکیفیت از طریق سایت اقدام کنید و از مزایای سفارش از این مجموعه بهره مند شوید.
بهترین برزنت | عرضه انواع برزنت کانتینری خوب
پارچه برزنتی برای سایبان | خرید اینترنتی انواع برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat