دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی برای سایبان | خرید اینترنتی انواع برزنت خوب

Canvas-fabric-for-canopies پارچه برزنتی برای سایبان

پارچه برزنتی برای سایبان را می توانید در کوتاهترین زمان ممکن، بدون واسطه از درب کارخانه تهیه نمایید. مرکز خرید اینترنتی انواع برزنت خوب همین حالا باکیفیت ترین پارچه ضد آب را با قیمت رقابتی به فروش می رساند. 

تولید کنندگان برتر برزنت در ایران

در گذشته انسان با شناخت نیاز خود، اقدام به انجام فعالیت هایی از جمله طراحی، ساخت و اجرا نمود که این فرایند در گذشته توسط ابزار اولیه صورت می گرفت.

اما با گذشت زمان و پیشرفت علم، کم کم تولید رنگ مدرن تری به خود گرفت و با روی کار آمدن تجهیزات پیشرفته تر، مواد اولیه باکیفیت تر و ارتقا سطح دانش بشر، تمامی محصولات به نسبت گذشته با کیفیت و قابلیت بهتری به تولید رسیدند.
پارچه های ضد آب، نمونه ای از انواع پارچه های کاربردی هستند که برای تولید آن ها تلاش زیادی انجام شد و در نتیجه طبق نیاز بازار این محصول با کیفیت بسیار بالایی به نام برزنت روانه بازار گردید.
پارچه برزنتی، از انواع پارچه های ضد آب و باکیفیتی است که جهت استفاده در بسیاری از مراکز با تنوع زیادی به تولید رسید.
با توجه به اینکه مشاغل زیادی به سبب تولید محصولات برزنتی ایجاد می شود و همچنین این محصول یک پارچه کاربردی است که استفاده آن در بسیاری از مراکز ضروری می باشد، در ایران نیز تولید کنندگانی جهت تامین نیاز بازار روی کار آمدند.
این سیاست بازار است که در هر عرصه ای حساسیت کاربرد وجود داشته باشد، تولیدکنندگان زیادی در عرصه تولید آن محصول مورد نظر فعالیت می کنند و در این صورت رقابت به وجود می آید.
با وجود رقابت، قطعا هر شرکت تولید کننده ای در صدد خواهد بود تا محصول بهتری را به نسبت سایر مراکز روانه بازار کند و همین مسئله باعث ارتقا سطح کیفیت شده و در نتیجه شرکت تولیدی نیز صاحب شهرت و اعتبار می شود.
هم اینک، در ایران نیز شاهد چنین رقابتی در بازار برزنت هستیم و با این اوصاف شرکت های برتری وجود دارند که مرغوب ترین پارچه برزنتی را به تولید می رسانند.
.اما این‌ پارچه با توجه به کاربرد تقسیم بندی می شود که پارچه برزنتی برای سایبان نمونه ای از انواع برزنت های ضد آب کاربردی می باشد

برزنت معمولی و ضد آب با کاربردهای ویژه

همانطور که اشاره شد، پارچه برزنتی یک پارچه ایده آلی است که ضد آب بودن جزو مزیت های منحصربفرد آن خواهد بود.

این پارچه به عنوان یک محصول ضد آب، برای استفاده در حوزه های گوناگونی طراحی شده است، یا می توان گفت برای دارا بودن خاصیت ضد آب بودن، در تولید آن از مواد مخصوصی استفاده می کنند.
این پارچه کاربردهای بسیاری دارد که برخی از این موارد عبارتند از:

• برزنت کانتینری: نوعی پارچه برزنت باکیفیتی است که به سه نوع یک لایه، دو لایه و سه لایه تقسیم می شود که با افزایش تعداد لایه، مقاومت پارچه افزایش؛ اما انعطاف پذیری آن کاهش می یابد.

• برزنت چادر مسافرتی: چادرهای مسافرتی، نمونه ای از انواع محصولاتی هستند که با استفاده از برزنت های ضد آب به تولید می رسند و در هر شرایطی ممکن است مورد استفاده قرار بگیرند.

• برزنت لباس بارانی: لباس های بارانی، نوعی لباس هستند که معمولا در مناطقی که همیشه امکان بارندگی یا خیس شدن وجود دارد، از آن ها استفاده می شود.

مشخصات یک برزنت سایبان خوب

پارچه برزنتی برای سایبان نوعی پارچه بسیار پرکاربردی است که به عنوان یک پوشش و محافظ عمل می کند.

این‌‌ پارچه که برای دوخت سایبان به کار می رود، دارای جنسی ضخیم، مستحکم و منعطف است که می تواند در برابر آب و آتش به خوبی مقاومت کند.
سایبان ها را در محل های مختلفی می توان استفاده نمود، حال این کاربرد در بالکن، تراس، استخرهای موجود در حیاط باشد یا پارکینگ، آلاچیق، مغازه، فروشگاه و ... را شامل گردد.
برای مغازه، فروشگاه و ... به طبع دیده اید سایبان هایی را که با طرح و حتی تبلیغات متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند، که این قابلیت چاپ پذیری و تنوع در رنگ از ویژگی های مهم برزنت های سایبان خواهد بود.
در فضای بالکن یا تراس، بی شک افراد دوست دارند ساعاتی از اوقات فراغت خود را در آنجا برای لذت بردن از طبیعت بگذرانند، پس یک پارچه سایبان خوب، بایستی بتواند در برابر اشعه نور آفتاب، باد، باران و غیره مقاومت کند.
آلاچیق یا حتی سایبان های مورد استفاده در پارکینگ ها نیز همچون دیگر موارد، بایستی در برابر یخ زدگی، گرما، مواد شیمیایی و ضربه و خراش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند
ناگفته نماند که حتی امکان استفاده از این‌ پارچه در تولید محصولات دیگر نیز وجود دارد.
از طرفی سبک بودن و وجود گیره هایی فلزی در اطراف پارچه، موجب می شود تا نصب و نگهداری پارچه سایبان به راحتی صورت بگیرد و انعطاف پذیری بالای آن نیز، در دوام و طول عمر پارچه نقش مهمی دارد.

مزایای خرید اینترنتی پارچه برزنتی از دنیای چادر

همانگونه که اشاره شد، برزنت از پارچه های بسیار مقاوم و باکیفیتی است کاربرد فوق العاده زیادی دارد و قطعا این کارآیی میزان فروش آن را نیز به نسبت سایر انواع پارچه ها افزایش می دهد.

امروزه خرید این پارچه منحصربفرد به صورت اینترنتی انجام می شود، همان روشی که امروزه طرفداران زیادی دارد، اما چرا؟
دنیای چادر، یکی از انواع مراکزی است که با نام قطب برزنت در بازار شهرت دارد و به عنوان یکی از اولین و باسابقه ترین شرکت های توزیع عمده برزنت، مدت هاست به صورت اینترنتی فعالیت می کند.
افرادی که پارچه برزنت باکیفیت را از این مجموعه خریداری خواهند نمود، بدون اتلاف وقت و هزینه اضافه می توانند به گستردگی طرح و تنوع انواع برزنت این مرکز دسترسی پیدا کنند.
دنیای چادر، در سایت رسمی خود با درج مطالب کاملی درباره کیفیت، مشخصات و قیمت پارچه برزنتی به کاربران حق انتخاب بیشتری را می دهد و حتی در صورت دسترسی به این اطلاعات، می توانند به مقایسه بپردازند.
این مجموعه، توانسته است، بین مشتریان و تولید کنندگان انواع پارچه برزنتی ارتباط مستقیم برقرار کند و در این صورت واسطه ها حذف می گردند.
برای خرید عمده پارچه برزنتی برای سایبان یا اطلاع از لیست قیمت این پارچه باکیفیت، می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
پارچه برزنتی | بهترین قیمت برزنت کیفی در ایران
خرید برزنت ضد آب و نسوز | بازرگانی پخش عمده برزنت ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat