دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | مناسب ترین پارچه برزنتی برای استفاده در محیط های بیرون از خانه

monasebtarin-parche-berezenti-estefade-mohit-biron-khane پارچه برزنتی

ما طیف وسیعی از پارچه برزنتی سنگین داریم که از مواد، تجهیزات و سازه های مناسب برای انبار، ساخت، حمل و نقل، ساخت و ساز و محوطه سازی بی نظیر محافظت می کند. این برزنت ها همچنین می توانند برای مصارف کشاورزی، باغبانی و بازیابی بلایا استفاده شوند. 

نکات مهم انتخاب پوشش های برزنتی سنگین

 چند مشخصه مهم که در انتخاب پوشش های برزنتی سنگین مورد جستجو قرار می گیرد شامل عواملی مانند تعداد مش های سنگین است که شامل شافت نخ مخصوصی است. در فروشگاه دنیای چادر، خریداران، بیشترین انتخاب از برزنت های بوم سنگین، و برزنت مش سنگین را که به طور معمول در فروشگاه های خرده فروشی یافت نمی شوند، را پیدا خواهید کرد.

سایر مواردی که هنگام انتخاب نوع پارچه برزنتی برای نیازهای خاص شما رعایت می شود، ضخامت برزنت است. در این حالت، مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک پوشش برزنتی با کیفیت انتخاب کرده اید که دارای ضخامت لازم برای مقاومت در برابر شرایط سخت برای مدت زمان طولانی باشد. در چنین مواردی، برزنت ضخیم تر ممکن است بهترین باشد.

برزنت پلی اتیلن بهترین نوع برزنت برای استفاده همه منظوره و روزمره است. خواه قصد کمپ زدن داشته باشید، به دنبال پوشش استخر یا سقف باشید و یا برای خدمات تجاری به یک برزنت بادوام نیاز داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما انتخاب کاملی از برزنت های پلی اتیلن ممتاز درجه یک را ارائه می دهیم که محافظت مهم در برابر عناصر را ایجاد می کنند. مجموعه ما دارای برزنت های ضد آب، ضد پارگی، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر شعله و ضد کپک ارائه می دهد.
از بین محصولات از جمله پلی تارپ های ضد حریق ، ورق های پلی اتیلن گلخانه ای، برزنت های پلی استیشن استتار سبز و غیره انتخاب کنید. ما همچنین دارای برزنت های سنگین و پلی تارپ های سنگین هوای سرد جذب کننده گرما برای سایت های ساختمانی و پوشش تجهیزات صنعتی هستیم.

انواع، مزایا و کاربرد پارچه برزنتی چیست؟ 

پارچه برزنتی یا پارچه ضد آبی که معمولاً به آن می گویند در طیف وسیعی از صنعت استفاده می شود. به عنوان مثال، در صنعت کشاورزی، می توانید از برزنت به عنوان پوشش برای پناهگاه غلات یا پناهگاه دام استفاده کنید. در بخش صنعت، بسیار معمول است که می بینیم از برزنت به عنوان جداکننده دیواری استفاده می شود یا برای پوشاندن وسایل در زمان ذخیره سازی استفاده می شود. در حمل بار و تدارکات، از برزنت بیشتر برای پوشاندن وسایل حمل شده در هنگام جاده استفاده می شود. 

پوشاندن تخت های کامیون و وسایل روی آنها تنها یکی از کاربردهای فراوان پارچه برزنتی است. آنها برای پوشاندن بار در کامیون استفاده می شوند، در نتیجه از آن در برابر باران، آفتاب یا برف محافظت می کنند و در عین حال به ایمن سازی بار کمک می کنند و آنها را از تخت کامیون دور نمی کند. مطمئناً ون های جعبه ای یا کامیون های جعبه ای موجود است، اما موارد خاصی وجود دارد که فقط کامیون های تخت قادر به حمل و نقل هستند (به عنوان مثال چوب، مصالح ساختمانی و غیره) و وقتی صحبت از محافظت از بار کامیون می شود ، کامیون داران عموماً بر روی یک پارچه کامیون با کیفیت یعنی پارچه برزنتی خوب تمرکز دارند.
مانند بسیاری دیگر از وسایل ساخته شده از پارچه برزنتی، مانند تقسیم کننده های کارخانه، برزنت های پناهگاه، پوشش سرپناه و سایر برزنت های کامیون نیز انواع مختلفی دارند. بیشتر اوقات، این طبقه بندی ها بر اساس موادی است که برزنت از آن ساخته شده یا نوع خاصی از باری است که از آن محافظت می کند. با این حال، اکثر کامیون داران به طور کلی برزنت ها را بر اساس انواع زیر طبقه بندی می کنند:

پارچه برزنتی چوبی، برزنت فولادی و برزنت های مشبک و هر یک از آنها قابلیت خاصی را برای حمل نوع خاصی از بار با خود به همراه دارند. 

بررسی انواع کاربرد پارچه برزنتی کامیون 

پارچه برزنتی چوبی:

همانطور که از نام آن مشخص است، برزنت های چوبی توسط کامیون دارانی که در حمل و نقل الوار نقش دارند استفاده می شود. آنها به طور کلی از مواد سنگین مانند پلی وینیل کلراید (PVC) یا پلی اتیلن (PE) ساخته شده اند که تقریباً همان موادی هستند که در ساخت سایر محصولات برزنتی مانند آسترهای سد، ساختارهای ذخیره سازی موقت و سایر موارد استفاده می شود. بدیهی است که این نوع برزنت های کامیون برای محافظت از الوار از عناصر فضای باز هنگام حمل و نقل استفاده می شوند. با این حال، آنها همچنین می توانند برای بارهای بزرگ و زیاد و محموله هایی که به بیش از حد زیادی نیاز دارند استفاده شوند. 

پارچه برزنتی چوبی کاملاً متفاوت از انواع دیگر برزنت های کامیون طراحی شده اند. به طور کلی، شکل و اندازه آنها به گونه ای است که قادر به تحمل بارهایی هستند که می توانند تا ارتفاع هشت فوت بالاتر از بستر کامیون قرار گیرند. برزنت های چوبی معمولاً در مجموعه های دو یا سه تکه به فروش می رسند، هرچند که به صورت جداگانه نیز قابل خریداری هستند.
پارچه برزنتی چوبی، مانند سایر محصولات برزنتی (به عنوان مثال سازه های سایه دار دام، تقسیم کارخانه و غیره) نیز می توانند به صورت سفارشی ساخته شوند، که یک راه حل مناسب برای کامیون دارانی است که نیازهای خاصی دارند.

همانطور که قبلا ذکر شد، پارچه برزنتی چوب را می توان از مواد مختلف تهیه کرد. صرف نظر از اینکه کدام ماده را انتخاب می کنید، حتما سراغ موادی با دوام اما نه خیلی سنگین بروید. وزن ماده از فاکتورهای مهمی است که باید در نظر گرفته شود زیرا برزنت باید به صورت دستی زده و بسته شود، و استفاده از یک برزنت سنگین چالش برانگیزتر و زمانبرتر است. 

 برای خرید این محصول با کیفیت پیشنهاد می کنم به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج و یا تهران مراجعه کنید. این شرکت از بزرگترین تولید کنندگان محصولات برزنتی در کشور است و شما با مراجعه به این مرکز خواهید توانست با قیمت ارزان این محصول را خریداری کنید.

برزنت | کمی درباره پارچه برزنت ونیل
فروش اینترنتی پارچه برزنت | محافظت از لوازم با ارز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat