دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش اینترنتی پارچه برزنت | محافظت از لوازم با ارزش به وسیله پارچه برزنت

mohafezat-lavazem-baarzesh-bevasile-parche-berezent فروش اینترنتی پارچه برزنت

پارچه برزنت در نگهداری انواع موارد محافظت شده از عناصر و گرد و غبار بسیار موثر است. این محصولات بادوام همچنین به عنوان تجهیزات کمپینگ موثر عمل می کنند تا از پناهگاه و محافظت مناسب در هنگام ماجراجویی در فضای باز برخوردار شوند. نگه داشتن برزنت در خانه یا وسیله نقلیه خود برای رسیدگی به شرایط اضطراری ایده خوبی است. برزنت ها از طیف گسترده ای از مواد ساخته شده اند که از نظر دوام و سهولت استفاده متفاوت هستند. ما در این مقاله سه نوع برزنت برتر را مورد بررسی قرار داده ایم تا به شما کمک کند بهترین را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. 

مهمترین ویژگی پارچه برزنت 

 تطبیق پذیری از مهمترین ویژگی پارچه برزنت است. تقریباً در هر صنعتی از برزنت می توان برای تعداد بیشماری از کاربردها استفاده کرد. آنها نه تنها برای تولید محصولات کمپینگ مفید هستند، بلکه می توانند در گلخانه ها، پروژه های ساختمانی، ماهیگیری و تولید روکش خودرو در فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرند. شما همچنین می توانید برزنت را شخصی سازی کرده و یک پناهگاه یا خانه بازی برای کودکان خود بسازید.

از دارایی خود محافظت کنید اکثر برزنت ها ضد شعله و مقاوم در برابر آب هستند. بنابراین می توان از آنها برای محافظت از اموال با ارزش در برابر آسیب استفاده کرد. می توانید از آن برای پوشاندن مبلمان، وسیله نقلیه یا سایر وسایل بیرون خود استفاده کنید.

پوشش کف. در صورت نداشتن یا نیاز به خرید زیر انداز ضد آب و مقاوم، می توانید از یک پارچه برزنت بزرگ به عنوان پوشش کف در محیط باز یا زیرزمین استفاده کنید. همچنین می تواند برای پوشاندن سطح قبل از نقاشی یا بازسازی دیوارها مورد استفاده قرار گیرد.
از برزنت های سبک و ضد آب می توان به عنوان پناهگاه موقت (چادرهای برزنتی کمپینگ و چادر های مسافرتی معمولی) ستفاده کرد و با قطع باران از از خود و اموال خود محافظت نمود. همچنین در صورت وجود طوفان برف می توان از آنها برای جلوگیری از صدمه دیدن گیاهان در یک باغ بیرونی استفاده کرد.
قابلیت استفاده مجدد از برزنت ها نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم آنها است. بیشتر برزنت ها از پارچه های بادوام و سنگین ساخته می شوند، بنابراین می توان در هر کاری از آنها استفاده کرد. نیازی نیست که برزنت را دور بیندازید و در عوض می توانید در عملکرد دیگری از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، یک برزنت که روزی برای پوشش چادر استفاده می شده است می تواند به عنوان زیرانداز استفاده شود.

انواع پارچه برزنت برای انتخاب و ویژگی هایی که باید جستجو کنید 

فقط در صورت انتخاب بهترین پارچه برزنت می توانید ارزش مناسب پول خود را بدست آورید. پس از چند بار استفاده از برزنت ارزان قیمت که از یک فروشگاه خریداری می شود، چند سال دیگر از بین می رود. بنابراین، برای به دست آوردن ارزش واقعی پول خود، خرید برزنت های ارزان قیمت و بی کیفیت را متوقف کنید.
با این حال، انتخاب بهترین پارچه برزنت آسان نیست زیرا انواع مختلفی از برزنت ها در بازار وجود دارد. تعدادی از این موارد بسیار گران هستند اما ممکن است بهترین محافظت را از شما ایجاد نکنند. برزنت های با کیفیت بالا در یک کار خاص تخصص دارند و بنابراین، باید کمی وقت بگذارید تا یک کار مناسب را با توجه به نیازهای خود پیدا کنید. بهترین برزنت ها عبارتند از:
برزنت وینیل که ضد آب است و در برابر کپک، پوسیدگی و اسید مقاوم است. برزنت های بوم قابل تنفس و ضد آب هستند و برزنت بوم و پلی استر مخلوط شده دو برابر قوی تر از بوم سنتی است.

برزنت های کامیون و مزرعه بزرگتر هستند و برای ایمن سازی این موارد از تنوع زیادی با گرومت های محکم برخوردار هستند. 

پارچه برزنت سایبان مش برای خنک نگه داشتن در تابستان مفید است و سایه زیادی ایجاد می کند. این نوع برزنت ها که از مواد پلی اتیلن سنگین ساخته شده اند، به ایجاد یک نقطه سایه در پاسیوی شما کمک می کنند.

پارچه برزنت پلی اتیلن سنگین ضد آتش، ضد اسید و ضد آب است که هم برای استفاده در محیط داخلی و هم در فضای باز مفید است. تمام این پارچه ها به مدت طولانی دوام می آورند و از نظر ارزش پول برای شما خوب به نظر می رسند. 

ویژگی هایی که باید هنگام خرید پارچه برزنت در نظر گرفت 

اکنون که انواع پارچه برزنت را شناختید، باید ویژگی هایی را که قبل از خرید مورد نیاز خود در نظر بگیرید، و بدانید که برزنتی که خریداری کرده این بای کار شما مناسب است یا خیر.برای انتخاب بهترین تارپ ها ، باید ویژگی های مختلفی مانند:
کیفیت: پارچه برزنت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، از نظر کارایی راحت باز و بسته شود و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد، همچنین از دوام بالای برخوردار باشد و از مواد درجه یک ساخته شده باشد و ضخامت مناسب نیز داشته باشد باشد.
نوع: شما می توانید انواع مختلف پارچه برزنت ساخته شده از مواد مختلف مانند تار پلی، تار بوم، تار وینیل و تار پی وی سی را انتخاب کنید و هر یک از این ویژگی ها، عملکردها، جوانب مثبت و منفی متفاوت دارند.

اندازه پارچه برزنت را در نظر بگیرید و حتی اگر می خواهید از پوشش و محافظت بیشتری استفاده کنید، حتی برزنت سفارشی را نیز می توانید تهیه کنید. 

این ویژگی ها را نیز بررسی کنید 

علاوه بر موارد فوق، باید به دنبال ویژگی های دیگر در پارچه برزنت باشید تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید.
ضخامت یک چیز مهم است که بر اساس میلی متر اندازه گیری می شود که ۱/۱۰۰۰ قسمت اینچ است. این لایه یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که نشان می دهد یک پارچه برزنت دوام دارد یا خیر.
سایه جنبه مهم بعدی است که نشان می دهد پارچه برزنت چقدر قادر به جلوگیری از آفتاب است.

همچنین توانایی ضد آب بودن و همچنین محافظت در برابر تشکیل کپک را بررسی کنید. صرف نظر از هدف شما، اطمینان حاصل کنید که همه این ویژگی ها را به درستی به دست آورده اید، این موارد بسیار حیاتی است. 

پارچه برزنتی | مناسب ترین پارچه برزنتی برای استفاد...
برزنت | معیارهای انتخاب پارچه برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat