دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت | کمی درباره پارچه برزنت ونیل

kami-darbare-berezent-vinil-3 برزنت

پارچه برزنت وینیل، اگر به دنبال برزنت های قوی و با دوام هستید، وینیل به خوبی با نیازهای شما مطابقت دارد. شرکت دنیای چادر بهترین ارزش را برای برزنت وینیل با کیفیت برتر ارائه می دهد. در مقایسه با دیگر مدل های برزنت، برزنت های وینیل عمر طولانی تر و محافظت بهتر در برابر عناصر خشن و سایش خشن را ایجاد می کنند. 

ویژگی های برزنت وینیل 

الیاف سنگین وینیل می توانند تا ۱۰ برابر بیشتر از الیاف پلی اتیلن مقاومت و ماندگاری داشته باشند و این ویژگی آنها را برای هر کاری ایده آل می کند. پارچه برزنت وینیل ما ۱۰۰٪ ضد آب هستند و در برابر اشعه ماورا بنفش، سایش و پارگی مقاوم هستند. برای انجام کار، به ویژه در زمستان های سرد، روی این برزنت های فوق سنگین حساب کنید.

پارچه برزنت وینیل بهترین نوع برای پوشش کامیون ها هستند، آنها قویتر از برزنت های پلی و بوم هستند. شرکت دنیای چادر برزنت های وینیل را در ابعاد و اندازه های مختلف و نیز در ضخامت های کم و زیاد، تا مقاومت فوق العاده صنعتی و همچنین با پوشش بازدارنده شعله ارائه می دهد. و اگر به اندازه سفارشی نیاز دارید، لطفاً امروز برای یک پیشنهاد سریع و رایگان با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید. 

پارچه برزنت سنگین و کاربرد مهم آنها 

وقتی صاحب تجهیزات و سرمایه گذاری هایی هستید که واقعا ارزشمند هستند یا در منطقه ای که مستعد هوای شدید است زندگی می کنید، نمی توانید به یک برزنت معمولی بسنده کنید. استفاده از پارچه برزنت سنگین برای یک محافظ غیر قابل نفوذ برای همه چیز، از وسایل نقلیه گرفته تا زمین های ورزشی مناسب است. برزنت های سنگین حاوی یک لایه بسیار ضخیم از ورقه ضد اشعه UV خورشید است که برای کمک به کاهش تخریب برزنت در معرض آفتاب طولانی مدت موثر هستند.
هر یک از برزنت های سنگین ما در فضای باز می توانند در چند ثانیه یا چند دقیقه تنظیم شوند - و وقتی سرانجام زمان کنار گذاشتن آنها فرا رسید، آنها به راحتی جمع می شوند یا برای ذخیره سازی جمع می شوند. برزنت های فوق سنگین ما کاورهای همه منظوره ای هستند که می توانند در هر کاربردی استفاده شوند و برای نیازهای مختلف در رنگ های نقره ای، سفید و نقره ای / قهوه ای ارائه می شوند.

محافظت پایدار با برزنت برای فعالیت های مهم 

پروژه های در حال انجام یا پروژه هایی که به صورت سالانه ارائه می شوند، نیاز به پوشش های متناسب با وظیفه دارند. برزنت های فوق سنگین مخصوصاً برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند. این برزنت ها با گذشت زمان از بین نمی روند و علائمی از ساییدگی ندارند. هدف آنها محافظت از شما در انواع آب و هوا برای مدت طولانی است. 

هر کدام از برزنت های فوق سنگین از پلی اتیلن با ضخامت ۱۲ میل با تعداد شبکه ۱۴ x۱۴ ساخته شده است. این ماده سه لایه ساخته شده است تا حتی در شرایط سخت آب و هوایی نیز مقاومت کند. چه محیط شما سرد و مرطوب باشد و چه گرم و خشک، این نوع پارچه سنگین ساخته شده است تا بتواند هر آنچه مادر طبیعت می تواند به آن پرتاب کند را کنترل کند.
علاوه بر این، یک پارچه برزنت پلی اتیلن در برابر آسیب های ناشی از آفتاب که می تواند عمر برزنت های کمتر را کوتاه کند، مقاومت می کند. این ماده دارای مقاومت پیشرفته در برابر اشعه ماورا بنفش است که پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی مدت، همچنان قوی باقی می ماند. حتی در زمستان که آخرین چیزی که در ذهن شما است گرمای آفتاب است، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش می تواند پارچه برزنت خود را از بین ببرد.

این برزنت های بزرگ سنگین با این شرایط قابلیت تحمل هر شرایطی را دارند. مواد برزنت نیز ضد آب، مقاوم در برابر کپک و ضد پارگی اضافی است. لبه ها با طناب تقویت می شوند و هر گوشه از این برزنت دارای یک محافظ محکم در گوشه خود است. این اقدامات احتیاطی باعث می شود پارچه در کناره ها از بین نرود و گوشه ها همیشه محکم بمانند. 

این نوع برزنت های ضد آب سنگین در ابعاد مختلفی تولید می شوند. بسیاری از اندازه ها نیز در این بین ارائه می شوند تا بتوانید یک برزنت پلی اتیلن فوق العاده برای مصارف خاص یا یک پوشش کلی تر تهیه کرد. به خاطر داشته باشید که اندازه تمام شده پارچه برزنت چهار تا شش اینچ کمتر از اندازه اصلی خواهد بود زیرا لبه های آن لبه دار است.

پارچه برزنت HD نقره ای و سفید برای کاربران خانگی، تجاری و صنعتی محبوب هستند. برزنت های دو رنگ نیز با یک طرف آن به رنگ نقره ای و دیگری با رنگ قهوه ای موجود است. ما به شما کمک می کنیم بهترین رنگ را برای نیازهای خود انتخاب کنید. 

برزنت یک پوشش همه کاره که مقرون به صرفه است 

 یک پارچه برزنت فضای باز فوق العاده با کیفیت می تواند برای انواع فعالیت ها و پروژه های مختلف مناسب باشد. این برزنت ها مخصوصاً هنگام حمل و نقل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. بسیاری از افراد از آنها برای پوشاندن وسایل نقلیه، موتور سیکلت، RV و کمپینگ در انبارهای طولانی مدت یا محافظت از تریلرهای روکش دار، قایق ها، اتومبیل ها و سایر کالاها در هنگام حمل و نقل استفاده می کنند.

برزنت های پلاستیکی فوق العاده در محیط خانه نیز بسیار مفید هستند. از جمله اینکه، آنها به چادر، سوله یا سایر سازه های بیرونی برای محافظت از انسان ها و نیز محصولات با ارزش آنها می توانند مورد استفاده قرار گیرند.این برزنت ها برای پوشاندن سقف آسیب دیده و جلوگیری از نشت سقف مورد استفاده قرار می گیرند.
پارچه برزنت سنگین نیز محصولی فوق العاده خوب برای پوشش مبلمان هستند. آنها در زمستان مبلمان حیاط و سایر ویژگی های فضای باز را ایمن نگه می دارند و اگر تعطیلات یا میهمان خانه داشته باشید، پارچه از مبلمان بلااستفاده در برابر گرد و غبار و آفتاب محافظت می کند. از دیگر موارد استفاده می توان به محافظت از چوب درخت و پوشاندن زمین های ورزشی در زمستان یا تأخیر در باران اشاره کرد.

داشتن پارچه برزنت مناسب می تواند تفاوت های زیادی ایجاد کند. وقتی جدی در مورد ایمن نگه داشتن وسایل خود هستید، به این برزنت های فوق سنگین که مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش هستند فکر کنید. آنها واقعا ساخته شده اند تا دوام بیاورند، بنابراین شما نباید نگران تهیه برزنت جدید در سال آینده باشید. در مورد محافظت از وسایل ارزشمند با یک پارچه برزنت با دوام و سنگین، هوشمندانه عمل کنید. چنین برزنت هایی دارای بالاترین کیفیت ممکن در بازار هستند. 

فروش پارچه برزنت | ساخت سازه های کششی با استفاده پ...
پارچه برزنتی | مناسب ترین پارچه برزنتی برای استفاد...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat