دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت برزنت برای بالکن | فروشنده بهترین برزنت سایبان

foroshande-behtarin-berezent-sayeban.jpg قیمت برزنت برای بالکن

قیمت برزنت برای بالکن با خرید از این مرکز، بسیار به صرفه تر از قیمت های بازار می باشد. این نمایندگی آنلاین به عنوان معتبرترین فروشنده برزنت بالکن و سایبان، بهترین کیفیت برزنت را به فروش می رساند. 

انواع پارچه های برزنتی در بازار

 آیا با ویژگی های پارچه برزنتی آشنایی دارید؟ آیا می دانید این پارچه چه کاربردهایی دارد؟ پس با ما همراه باشید تا با انواع برزنت، خصوصیات و کاربردهای آن آشنا شوید.

برزنت ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام بر اساس جنس و خصوصیات پارچه، در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
ویژگی های مشترک همه پارچه های برزنتی استحکام، مقاومت بالا، ضد آب بودن و طول عمر زیاد می باشد که این خصوصیات سبب شده است تا این پارچه در صنایع و سایر حوزه ها بسیار پرفروش و پرطرفدار باشد.
اکنون به معرفی انواع مختلف پارچه های برزنتی موجود در بازار می پردازیم:
  1. برزنت کانتینری: با نام های برزنت ترانزیتی و چادر برزنتی نیز شناخته می شود و برای پوشش وسایل نقلیه حمل بار مانند وانت، کامیون و ... به کار می رود. این پارچه مستحکم و ضخیم، در برابر نور آفتاب و شرایط جوی مختلف مثل باران، باد و طوفان مقاوم است.
  2. برزنت نظامی: از انعطاف پذیری بالای و ظرافت خاصی برخوردار است و برای دوخت البسه نظامی، چادرهای نظامی و کاور تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. برزنت نسوز: روکش به کار رفته در این برزنت، نسوز و ضد حریق می باشد و قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را دارد. برای مصارف صنعتی، دوخت لباس های ایمنی در حین کار و دستکش ایمنی از برزنت نسوز استفاده می شود.
  4. برزنت شمعی: از نازک ترین، ظریف ترین و سبک ترین نوع برزنت است که خاصیت ضد آب دارد و بسیار انعطاف پذیر است. این پارچه عمدتاً برای دوخت لباس های زمستانه مثل بارانی و کاپشن کاربرد دارد.
  5. برزنت سقفی یا بالکن: این نوع برزنت ضد آب است و در برابر اشعه های خورشید مقاوم است. قیمت برزنت برای بالکن در این نمایندگی بسیار به صرفه خواهد بود که در ادامه مطلب مفصل تر به آن خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از برزنت برای بالکن

 در چند سال اخیر تعداد آپارتمان ها در شهرهای کوچک و بزرگ رو به افزایش رفته است و روز به روز مردم با نیازهای جدیدی در این خصوص رو به رو هستند.

یکی از این نیازها پوشش بالکن ها می باشد که در قدیم از پرده یا چادرهای معمولی برای این امر استفاده می شد. امروزه از پارچه های برزنتی مقاوم به خاطر داشتن خصوصیات منحصر به فرد برای بالکن ها و تراس ها استفاده می کنند.
باید گفت که بالکن منازل و آپارتمان ها یک فضای تقریباً باز محسوب شده که از یک طرف یا چند طرف به محیط بیرون خانه مشرف است و مشکلاتی را به دنبال دارد.
یکی از این مشکلات تابش نور خورشید به بالکن و گرم شدن هوای داخل منزل در فصول گرم سال و نفوذ هوای سرد به داخل ساختمان در فصول سرد می باشد.
وسایل داخل بالکن مثل کولر و همچنین وسایل داخل منزل به خاطر آفتاب شدید ممکن است دچار آسیب شوند و از طول عمر آن ها کاسته شود.
علاوه بر این امکان دیده شدن داخل منزل به خصوص در شب وجود دارد.
همانطور که می دانید برزنت ها ویژگی های فوق العاده ای دارند و جزو مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار شناخته می شوند، از این رو بهترین گزینه به عنوان سایبان برای بالکن یا تراس هستند و تمامی مشکلاتی که بیان شد را برطرف می نمایند.
مزایای استفاده از پارچه برزنتی برای بالکن عبارتند از:
  1. مقاوم در برابر آفتاب: مقاومت بالای این پارچه در برابر نور شدید و مستقیم آفتاب، باعث محافظت از اشیای درون بالکن و حتی وسایل داخل ساختمان که مجاور بالکن هستند، می شود.
  2. مقاومت و دوام بالا: این پارچه در برابر عوامل مختلف شیمیایی و فیزیکی مقاوم است و سال ها بدون بروز آسیب دیدگی مثل آفتاب سوختگی، خوردگی و پارگی عمر می کند.
  3. ضد آب و رطوبت: هنگام بارش باران و برف، پارچه برزنتی به عنوان سایبان بالکن، از نفوذ آب به داخل منزل جلوگیری می کند.
  4. ضخامت مناسب: ضخامت پارچه برزنت بالکن بسیار مناسب است و امکان دید داخل ساختمان از محیط بیرون وجود ندارد.

 قیمت برزنت برای بالکن

 همانطور که متوجه شدید یکی از کاربردهای برزنت، پوشش و سایبان بالکن های می باشد و امروزه به خاطر افزایش روز افزون تعداد آپارتمان های طبقاتی در کلان شهرها استفاده از پوشش برزنتی برای بالکن نیاز است و بسیار رایج شده است.

مراکز فروش پارچه برزنتی در سراسر کشور، این محصول را با قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. آیا می دانید چه عواملی بر روی قیمت برزنت برای بالکن تأثیرگذارند؟
پارچه های برزنتی از تنوع رنگی بالایی برخوردارند و در عرض های 100 تا 200 سانتی متر در بازار عرضه می شوند.
به طور کلی قیمت برزنت برای بالکن به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع پارچه برزنت
  • ضخامت برزنت
  • کیفیت دوخت و بست ها
  • کارخانه تولید کننده پارچه برزنت
  • نحوه فروش برزنت

نکته قابل توجه این است که پارچه های برزنتی موجود در بازار تولید داخل کشور هستند به همین دلیل نسبت به کیفیت درجه یک و مرغوبی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند.

 سفارش اینترنتی بهترین برزنت برای سایبان و بالکن

برای خرید برزنت برای بالکن دو راهکار وجود دارد:
  1. خرید حضوری از فروشگاه های چادر برزنتی در بازار
  2. خرید اینترنتی از نمایندگی های انحصاری فروش برزنت

شایان ذکر است که روش اول که همان روش سنتی خرید و فروش تلقی می شود، دردسرهای خاص خود را دارد و باعث هدر رفتن زمان و هزینه می گردد.
امروزه بسیاری از مردم تمایل به خرید اینترنتی دارند تا در وقت خود صرفه جویی کنند و یک خرید بی واسطه داشته باشند. معتبر بودن فروشگاه اینترنتی مهم ترین فاکتور هنگام سفارش آنلاین یک کالا است.
این مجموعه به عنوان یک مرکز معتبر عرضه و فروش برزنت، پارچه های برزنتی درجه یک را به طور مستقیم از کارخانجات تولید کننده عرضه کرده و اقدام به دوخت چادرهای برزنتی برای سایبان و بالکن نموده است.
ما در این مجموعه اینترنتی بهترین قیمت برزنت برای بالکن را برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته ایم.
پس همین حالا از طریق وب سایت، برای خرید پارچه برزنت باکیفیت و درجه یک برای بالکن با قیمت منصفانه اقدام نمایید.
جهت اطلاع از قیمت برزنت برای بالکن و نحوه ارسال آن، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
خرید اینترنتی پارچه برزنتی | بازرگانی پخش عمده پار...
خرید برزنت ضخیم درجه یک | سفارش آسان بهترین پارچه ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat