دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت | آیا ترمیم پارچه برزنت امکان پذیر است؟

aya-tarmim-parche-berezent-emkanpazir-ast پارچه برزنت

 پارچه برزنت به طور فزاینده ای به عنوان مناسب ترین روکش کامیون ها در جاده های ملی ما تبدیل شده اند، زیرا مزایای بی شماری را برای صاحبان کامیون، تریلی و دیگر وسایل نقلیه به همراه دارند، آنها به راحتی ایمنی و تبلیغات را برای صاحبان مشاغل ارائه می دهند.

پارچه برزنت اکنون ابزاری مهم و با کیفیت در صنعت باربری است. برزنت ها با استفاده بیش از حد و در شرایط سخت آب و هوایی که در معرض آن قرار می گیرند، معمولا گاهی دچار پارگی می شوند، با این حال این سوال باقی است، آیا برزنت می تواند به طور موثر ترمیم شود؟
داشتن دانش و توانایی ترمیم پارچه برزنت در صورت لزوم باعث افزایش طول عمر مواد و صرفه جویی در هزینه شما در طولانی مدت خواهد شد، زیرا احتمال آسیب و غارت در حین حمل و نقل را کاهش می دهد.
قبل از دستیابی به یک تعمیر موفقیت آمیز، یک روش و پروتکل وجود دارد که باید تلاش شود تا اثرات طولانی مدت داشته باشد. با پیروی از نکاتی که در زیر ذکر شده است، تعمیر برزنت شما در آینده هیچ مشکلی نخواهد داشت.

۱. درک و ارزیابی خسارت پارچه برزنت: 

در درجه اول و مهمترین، ارزیابی خسارت پارچه برزنت مهم است قبل از اقدام به یک برنامه عملیاتی ترمیم. استفاده از چسب مخصوص می تواند جزئی یا قابل توجه باشد، البته مورد دوم کمی بیشتر به تلاش نیاز دارد. پارگی به اندازه سوراخ ماوس را می توان بلافاصله با استفاده از نوار پارچه تار ترمیم کرد. این نوار هنگام قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب، رطوبت و نوسانات شدید دما تحت فشار قرار می گیرد، بنابراین این نوع ترمیم موقتی است و در مراحل بعدی به یک راه حل دائمی تر نیاز است.

آسیب در مقیاس بسیار بزرگتر به کوک یا ترمیم چسب بادوام با استفاده از تکه های پارچه وصله ای و تثبیت آنها روی ناحیه آسیب دیده نیاز دارد. در شرایط ناگوار صدمه به درزها، بهتر است از قوی ترین روش ترمیم برای جلوگیری از آسیب مکرر همان ناحیه استفاده شود. 

۲. اطمینان از تمیز بودن منطقه آسیب دیده پارچه برزنت قبل از تعمیر: 

بسیاری از رانندگان کامیون های باربری با برنامه های شلوغ و سفرهای طولانی روبرو هستند. هرگونه توقف طولانی مدت غیرمجاز ممکن است منجر به تأخیرهایی شود که برای شرکت ها هزینه های اقتصادی و شغلی آینده را در پی خواهد داشت، بنابراین رانندگان و کارکنان کمکی حداقل زمان دارند تا به درستی با تعمیرات پارچه برزنت برخورد کنند.
به دلیل چنین محدودیت های زمانی، ترمیم پارچه برزنت اغلب بدون تمیزکاری مناسب ناحیه آسیب دیده انجام می شود، اما نادیده گرفتن آن به عنوان یک مرحله مهم قبل از ترمیم پارچه، اشتباهی است که توسط بسیاری انجام شده است. داشتن سطح کار تمیز هنگام تعمیر موفق و محکم نقش اساسی دارد. با استفاده از آب گرم و تمیز کردن آرام آن با صابون و پارچه نرم، جمع شدن خاک و سایر آوارها به راحتی از روی پارچه برزنت پاک کنید. باید با استفاده از حلال یا اتانول در فرآیند از بین بردن لکه ها، لکه هایی که دارای روغن هستند را از بین برد.

پاکسازی پارچه برزنت از همه موادی که ممکن است مانع اتصال ایمن پارچه چسب یا وصله شود بسیار حیاتی است. اطراف منطقه آسیب دیده باید کاملاً تمیز شود تا تمام اندازه وصله پارچه تعمیر را در خود جای دهد. تمیز کردن ناحیه تقریباً ۱۵-۲۰ سانتی متری اطراف پارگی باید به اندازه کافی بزرگ باشد. توجه به این نکته مهم است که حتی در هنگام دوخت وصله هنوز هم از چسب استفاده می شود. افزودن دوخت به عنوان یک تلاش مضاعف عمل می کند در حالی که چسب از ضد آب بودن تعمیر پارچه برزنت اطمینان حاصل می کند. 

۳. ترمیم و بازیابی هر دو طرف پارچه برزنت: 

ممکن است سوراخ و پارگی بسیار زیاد در پارچه برزنت وجود داشته باشد، و شما نیاز به تعمیر هر دو طرف پارچه داشته باشد. با ترمیم هر دو طرف پارچه یا روکش کامیون، بطور قابل توجهی محل پارگی را تقویت می کند و خطر گسترش پاره شدن آن خارج از وصله یا وقوع مجدد آن را کاهش می دهد. تعمیرات هر دو طرف به طور همزمان انجام نمی شود. بهتر است تعمیر یک طرف پارچه را انجام دهید، اجازه دهید چسب ثابت شود و سپس با همان نوع تعمیر طرف دیگر برزنت را ادامه دهید.
کیت های تعمیر پارچه برزنت برای صنعت حمل و نقل کالا در دسترس است. استفاده از آن نسبتاً مقرون به صرفه است و استفاده از آن آسان است، به شرطی که فرد دستورالعمل ها را به دقت بخواند و دنبال کند. هرچقدر ساده به نظر برسد، دمای هوا نقش مهمی در روند ترمیم دارد. درجه حرارت بالا ممکن است باعث شود که چسب قبل از استفاده از وصله بسته شود، در حالی که دمای هوای سرد اجازه نمی دهد چسب به درستی به برزنت بچسبد و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی وصله تعمیر پارچه برزنت از بین می رود. بنابراین انجام تعمیرات در شرایط مطلوب بسیار مهم است.

اگر کسی وقت و حوصله انجام این کار را داشته باشد تعمیرات پارچه برزنت دشوار نیست، اما اگر در هر دو کوتاهی دارید یا فقط به مهارت خود اطمینان ندارید، ما در شرکت دنیای چادر با کمال میل تمام تعمیرات را برای شما انجام خواهیم داد. اگر در شهر کرج و یا تهران به دنبال محصولات ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت بالا هستید و یا فقط نیاز به تعمیرات کارآمد و موثر پارچه برزنت دارید، امروز با ما تماس بگیرید و خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم. 

مرکز خرید پارچه برزنت با کیفیت و ارزان قیمت 

 شرکت دنیای چادر معتبرترین مرکز فروش پارچه برزنت ارزان قیمت و باکیفیت در کشور است، خریدارن می توانند با مراجعه به این مرکز این محصول پر کاربرد را با حداقل قیمت خریداری کنند.

ما در مجموعه دنیای چادر انواع مختلفی از برنت ها مانند، برزنت ترانزیتی، برزنت کانتینری، برزنت شمعی، برزنت سبک و سنگین، برزنت های استخر آب، انواع روکش صنعتی و غیره را با بالاترین کیفیت به خریداران ارائه می دهیم.
پارچه برزنت | چه ویژگی باعث می شود از پارچه برزنت ...
سایبان برزنتی | اهمیت و ارزش استفاده از سایبان برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat