دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش برزنت بالکن | عرضه مستقیم انواع برزنت تراس و بالکن

balkon2 فروش برزنت بالکن

فروش برزنت بالکن بدون واسطه از طریق سایت عرضه مستقیم انواع برزنت تراس و بالکن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. این مجموعه انواع برزنت های باکیفیت را به قیمت مقرون بصرفه و به روش مدرن خرید آنلاین توزیع می کند. 

پارچه برزنتی بالکن و تراس

 بی شک همه شما سایبان، بالکن یا تراس ها را دیده اید که بسیاری از آن ها با پارچه های مخصوصی پوشش داده شده اند و اگرچه طرح چندانی ندارند؛ اما در رنگ های بسیار متنوعی می باشند.

بسیاری از افراد بالکن یا تراس را به عنوان یک مکان مناسب و دنج برای گذراندن ساعاتی از اوقات فراغت خود می گذرانند که قطعا برای امکان برقراری آسایش بیشتر نیاز به تمهیداتی بیشتر است.
سایبان هایی که در این نوع محل ها قرار می گیرد، یقینا یکی از الزاماتی است که در تامین رفاه و آسایش نقش مهمی دارند؛ چرا که این محصول به عنوان یک محافظ در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاومت دارد.
از آنجایی که پارچه برزنت، یک پارچه بسیار مقاوم، مستحکم، ضد آب و منعطف است، البته وزن سبکی نیز دارد، آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای تولید انواع سایبان به کار می گیرند.
پارچه برزنت سایبان علاوه بر نور خورشید باید در برابر شرایط محیطی و جوی مختلف مقاوم باشد که قطعا دارای این مشخصات بوده و وزن سبک به جهت جابجایی راحت، حالت کشسانی و مستحکم بودن بر دوام و عمر طولانی پارچه نیز می افزاید.
فروش برزنت بالکن به جهت کیفیت بالای این پارچه و کارآمد بودن آن بیشتر از سایر انواع پارچه برزنت می باشد.

 مزایای نصب سایبان برزنتی

 همانگونه که در بالا نیز اشاره شد، برزنت بالکن و تراس یکی از پرکاربردترین نوع انواع برزنت پارچه است که علی رغم تولید چادر و سایبان ها در مصارف دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اما چرا از برزنت جهت تولید سایبان ها استفاده می کنند؟ یا نصب سایبان بالکن چه مزایایی دارد؟
از آنجایی که برزنت ها به عنوان یک پارچه کاربردی و کارآمد شناخته می شوند، قطعا کیفیت و مقاومت بالایی خواهند داشت و می توانند نقش مهمی را به عنوان یک پارچه باکیفیت و کاربردی ایفا کنند.
اما با در بالکن و تراس با استفاده از سایبان، می توان فضای دلنشین و کاربردی را ایجاد کرد و ساعات زیادی را در کنار خانواده لحظات خوشی را برای خود رقم زد.
خنک شدن فضای داخلی در تابستان به جهت جلوگیری از ورود اشعه نور خورشید، عدم ورود برف و باران، تنوع رنگی بالا، ضد مواد شیمیایی و کپک زدگی از مزیت های مهم این پارچه به شمار می رود.
مرکز فروش برزنت سایبان بالکن بهترین نوع برزنت را با دارا بودن تمامی مشخصات به صورت آنلاین به دست مصرف کنندگان می رساند.

فروش برزنت بالکن با قیمت مناسب

 برزنت های بالکن، به جهت کاربرد حساسی که دارند، قطعا نیازمند کیفیت بالا می باشند، تا بتواند رضایت مشتری را جلب نماید.

اما علی رغم کیفیت، قیمت پارچه نیز مهم است و این قیمت در خرید عمده، با توجه به نوع سایبان، کیفیت، برند تولیدی و روش خرید مشخص می گردد.
مرکز بزرگ فروش برزنت بالکن از مراجع بسیار معتبری است که بهترین کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت یا خرید پارچه برزنت بالکن یا تراس، با بخش فروش در تماس باشید.
قیمت پارچه برزنت سفید | فروش پارچه برزنت برای چادر
قیمت مشمع ترانزیتی تهران | مرجع فروش ویژه انواع بر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat