دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید انواع برزنت کانتینری | سفارش آنلاین برزنت کانتینری تهران

KANNNNN74744 خرید انواع برزنت کانتینری

خرید انواع برزنت کانتینری همین حالا در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. مرکز بزرگ سفارش آنلاین برزنت کانتینری تهران، بهترین انواع پارچه کانتینری درجه یک را با قیمت مناسب و به صورت عمده توزیع می کند. 

 انواع پارچه برزنت کانتینری باکیفیت

پارچه کانتینری، از انواع برزنت های با کیفیت و جدید صنعت نساجی می باشد و همانگونه که از نام آن پیداست جهت روکش کانتینر مورد استفاده قرار می گیرد.
این‌ پارچه منحصربفرد، در بازار داخلی با نام های دیگری نظیر برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادرهای ترانزیتی، روکش کانتینر، روکش بار و ... شهرت دارد و بر اساس قوانین باربری و دارا بودن شرایط لازمه، در صنعت حمل و نقل به کار می رود.
در صنعت حمل و نقل، جابجایی هر محصولی بدون پوشش دادن بار غیر قانونی و ممنوع است، پس باید از یک پارچه مناسب و مستحکمی چون برزنت کانتینری برای ترانزیت نمودن استفاده کرد.
این نوع برزنت، با دارا بودن توان بالا در برابر نیروهای کششی سطحی و همچنین نقطه و مقاومت بسیار بالاتر در نقطه شکست، سبب ایمنی بسیار بالای هر نوع کالا در طول ترانزیت آن، حتی در مسافت های بین المللی می گردد.
برزنت های مستحکم کانتینری در دو نوع تولید می شوند که شامل:

• برزنت کانتینری یک رویه: این نوع پارچه برزنت کانتینری از یک رویه چرم مصنوعی و یک لایه پارچه ای تولید می شود که این رویه چرمی باعث انعطاف پذیری و ضد آب بودن پارچه می گردد.

برزنت های یک لایه مقاومت نسبتا خوبی در برابر عوامل طبیعی داشته و بدین واسطه در مصارف زیادی مورد استفاده قرار می گیرند‌.

• برزنت کانتینری دو رویه: برزنت های کانتینری دو رویه، همانگونه که از نام آن ها پیداست از دو رویه تشکیل می شوند که هر دو لایه از چرم مصنوعی به وجود می آیند. وجود دو لایه چرم مصنوعی در پارچه باعث ارتقا انعطاف پذیری و مقاومت پارچه می گردد، همچنین دوام و طول عمر آن را نیز بالا خواهد برد.

برزنت های کانتینری ضد اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، پوسیدگی، مواد شیمیایی، اسیدی، حرارت، یخ زدگی، ضربه و خراش هستند و به واسطه منعطف بودن و کیفیت بالا، دوام و طول عمر بالایی دارند.

در گوشه و کناره های برزنت کانتینرها، گیره های فلزی وجود دارد که این گیره ها نصب و نگهداری چادر کانتینر را راحت می کنند‌.

از پارچه برزنت کانتینری در کاربردهای بسیاری نظیر موارد زیر استفاده می کنند:

• کاور نمودن لایه های دیواری

• ایجاد اتاق های سبک چادری

• پوشش دادن مخازن نگهداری

• پوشش دادن دیواره های خارجی

• انواع چادر و کاور اتومبیل ها

• انواع سایه بان، چتر و آلاچیق

تمامی انواع برزنت های باکیفیت و درجه یک در مرکز خرید انواع برزنت کانتینری با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رسد.

 قیمت عمده سفارش آنلاین برزنت کانتینری تهران

کانتینرها، پارچه هایی هستند که به واسطه مقاومت و کاربردی بودن، مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته اند؛ پس کیفیت لازمه و شرط اول تولید و فروش این پارچه به حساب می آید.
در کیفیت پارچه، نوع مواد کاربردی در تولید پارچه، نوع تولید و ... دخالت دارند؛ اما این کیفیت خود تعیین کننده قیمت می باشد و تاثیر زیادی بر قیمت خرید پارچه دارد.
قیمت خرید انواع برزنت کانتینری در مراجع مختلف، متفاوت بوده و این اختلاف شدید به جهت مشکلات اقتصادی و دخالت دست واسطه گران می باشد که راه های مناسبی برای حذف این موارد وجود دارد‌.
برای خرید عمده پارچه برزنت کانتینری درجه یک و قیمت مناسب باید با بصرفه ترین روش و از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام داد که در ادامه به معرفی این دو مورد خواهیم پرداخت.

 خرید انواع برزنت کانتینری از درب کارخانه

 برزنت کانتینری که از پارچه های مقاوم صنعت نساجی به شمار می رود یک پارچه بسیار پرفروشی است؛ چرا که این محصول در صنایع بسیاری به جهت ویژگی های پارچه به کار می رود.

مرکز خرید انواع برزنت کانتینری از بزرگترین شرکت های توزیع عمده برزنت های باکیفیت در کشور است که به عنوان یک فروشنده برتر اینترنتی در بازار داخلی بی رقیب می باشد.
این مجموعه، کانتینر پارچه های درجه یک خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند، جهت خرید و یا اطلاع از قیمت عمده این پارچه با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.

بورس پارچه برزنت تهران | ۴ نکته مهم در خرید پارچه ...
قیمت چادر برزنت کانتینری | سایت فروش بهترین چادرها...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat