دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنت کانتینری | سایت فروش بهترین چادرهای برزنتی

kantinery11 قیمت چادر برزنت کانتینری

قیمت چادر برزنت کانتینری در مرکز بزرگ‌ توزیع انواع برزنت مقرون بصرفه است. این سایت فروش بهترین چادرهای برزنتی، هم اینک برزنت کانتینری درجه یک را به صورت عمده و آنلاین توزیع می کند.

چادر برزنتی کانتینری و کیفیت آن


چادر برزنتی، نوعی پارچه بسیار منعطف، مستحکم و ضد آب است که به اتاقک ماشین های باری نظیر کانتینر اطلاق می شود.
برزنت های کانتینری، همانگونه که از نام آن ها مشخص است، جهت ترانزیت نمودن کانتینر به کار می روند؛ اما این تنها کاربرد این پارچه نیست.
پارچه کانتینر، با توجه به مقاومت و مشخصات منحصربفردی که دارد مورد توجه صنایع دیگری نظیر صنعت کشتیرانی نیز قرار گرفته و می توان از آن به عنوان یک پارچه پرکاربرد در بسیاری از حوزه ها استفاده نمود.
صنعت حمل و نقل، از مهمترین حوزه هایی است که تمامی محصولات در این حوزه جابجا می شوند که شامل مواد غذایی نیز می گردد؛ که بدین واسطه و طبق قوانین باربری تمامی ماشین های باری باید برای حمل بار از چادر به عنوان محافظ استفاده نمایند.
پارچه برزنت کانتینری به دلیل دارا بودن مشخصاتی نظیر سبکی، ضد آب، ضد یخ زدگی، ضد آتش و حرارت، ضد اشعه ماورإ بنفش نور خورشید، کپک زدگی و ... یک گزینه مناسب برای ترانزیت کردن می باشد.
قیمت چادر برزنت کانتینری به دلیل تولید این پارچه از الیاف مصنوعی کاملا مناسب است.


دلیل کاربرد فراوان برزنت های کانتینری


همانطور که اشاره شد، صنعت حمل و نقل از مهمترین صنایعی است که همانند هر ارگانی تابع وظایف و مقرراتی می باشد.
در حمل نقل ممکن است بار ماشین ها شامل هر چیزی اعم از لوازم منزل، مواد غذایی، سموم، وسایل کارگاه ها و ... باشد که قطعا هر یک از این موارد مستلزم رعایت نکاتی جهت حمل هستند که با استفاده از یک چادر مناسب می توان شرایط مناسبی را برای حمل این محصولات مهیا نمود.
این پارچه مانع از گرم شدن کانتینر و حتی عدم آسیب رسی به بار می شود و حتی در مواقع لزوم به عنوان یک پارچه نسوز عمل می کند.
برزنت کانتینری بسیار سبک بوده و همین وزن پایین از بهترین ویژگی های پارچه به شمار می رود که در کنار انعطاف و استحکام بالا باعث به وجود آمدن یک پارچه منحصربفرد می شوند.
تنوع طرح این‌ پارچه زیاد نبوده؛ اما انواع رنگ بندی های متفاوتی دارد که دلیل اصلی آن این است که برزنت ها را به عنوان یک پارچه کاربردی تولید می کنند، پس زیبایی نقش مهمی در کاربرد این پارچه ندارد.
کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت چادر برزنت کانتینری از دیگر مزیت هایی است که موجب خواهان زیاد این پارچه می شود.



عرضه مستقیم مناسب ترین قیمت چادر برزنت کانتینری


برزنت های کانتینری، از پارچه های بسیار مقاومی هستند که مورد توجه صنایع زیادی قرار گرفته اند و دلیل آن کیفیت بالا و بصرفه بودن قیمت چادر برزنت کانتینری می باشد.
مرکز بزرگ‌ توزیع انواع برزنت ضد آب، یکی از برترین شرکت های موفق در سطح کشور است که با وجود مشغله های زیاد روزمرگی، اقدام به فروش اینترنتی کرد، تا امکان خرید عمده و ارزان از درب کارخانه برای تمامی کاربران میسر شود‌.

اگر می خواهید، بهترین پارچه برزنت کانتینری درجه یک را در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب خریداری کنید، همین حالا با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.


خرید انواع برزنت کانتینری | سفارش آنلاین برزنت کان...
چادر عشایری قیمت | ارائه دهنده بهترین چادرهای برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat