دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت برای آلاچیق | فروش ویژه انواع برزنت سقفی

forosh-vijhe-anvae-berezent-saghfi.jp_20210503-083242_1 پارچه برزنت برای آلاچیق

پارچه برزنتی برای آلاچیق به صورت عمده و مستقیم با مقرون به صرفه ‌ترین قیمت در بزرگترین سایت کشور آنلاین به فروش می‌رسد. برای خرید انواع برزنت سقفی و آلاچیق می ‌توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن با ما ارتباط برقرار کنید. 

چه پارچه ای مناسب برای پوشش سقف آلاچیق می باشد؟ 

همانطور که مستحضر هستید؛ آلاچیق‌ های مختلف را می ‌توان با استفاده از چوب، سنگ، آجر و دیگر مصالح ساختمانی ساخت. اما امروزه یک روش تازه ای برای پوشش سقف آلاچیق مرسوم شده است که این روش علاوه بر اقتصادی ‌تر بودن از زیبایی و تنوع دلنشینی برخوردار هست.
روش جدید پوشش سقف آلاچیق استفاده از پارچه ‌های برزنتی می باشد. از آنجایی‌ که پارچه برزنت یک نوع پارچه ضد آب بسیار مقاوم و با دوام بالا هست برای ساخت حتی آلاچیق های تاشو یک گزینه ایده‌ آل و مناسبی به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است که پارچه برزنت مناسب آلاچیق می‌ تواند رطوبت را به طور کامل رفع کرده و در برابر نفوذ نور خورشید نیز مقاومت مناسب و قابل قبولی از خود به نمایش می گذارد. به همین دلیل امروز اولین انتخاب برای ساخت آلاچیق استفاده از پارچه‌های برزنتی می‌باشد.

استفاده از پارچه برزنت برای آلاچیق روباز زیبایی و جذابیت خاص و چشم نوازی به آن می ‌بخشد. زیرا پارچه‌ های برزنتی دارای تنوع طرح و رنگ بندی بسیار بالایی هستند. به همین دلیل کاربران این نوع پارچه می توانند رنگ مناسب با علاقه خود را انتخاب کرده و یک آلاچیق زیبا و جذاب در فضای مورد نظر برای خود به وجود بیاورند. در واقع پارچه‌ های برزنتی به علت داشتن طرح و رنگ بندی متنوع جذاب و بالا و همچنین بهره‌ مندی از ضخامت ‌های مختلف بهترین و کارسازترین قابلیت را برای تولید پوشش سقف آلاچیق از خود نشان داده ‌اند. 

فروش ویژه انواع برزنت سقفی به صورت عمده و مستقیم 

امروز یکی از شیوه‌ های کاربردی برای خرید انواع پارچه‌ ها خرید به صورت عمده و مستقیم به منظور کسب سود و منفعت می باشد. معمولاً کسانی که صاحب فروشگاه های بزرگ پارچه و یا تولیدی ‌های لباس هستند ترجیح می‌ دهند به صورت مستقیم پارچه مورد نظر خود را از کارخانه ‌های تولید پارچه به طور عمده خریداری کند.
کارخانه‌های تولیدی پارچه معمولاً مزایا و تخفیف های ویژه و خاصی را برای خریداران عمده خود در نظر دارند به‌ همین سبب است که خرید عمده برای خریدار از قیمت مناسب و اقتصادی تری برخوردار است. همچنین مراجعه به صورت حضوری و خرید مستقیم به علت برکنار زدن واسطه ها خرید مقرون به صرفه تری را برای خریدار رقم می ‌زند.
حال اگر شما قصد خرید پارچه برزنت را دارید می ‌توانید جهت دستیابی به خرید مقرون به صرفه و اقتصادی، پارچه برزنت سقفی را به‌ صورت عمده و مستقیم از تولید کنندگان آن خریداری کنید.

البته جهت بهره‌ مندی از مزایای خرید مستقیم لازم نیست حتماً وقت و زمان خود را هدر داده و به ‌صورت حضوری به کارخانه ‌ها تشریف ببرید بلکه می ‌توانید در منزل خود با مراجعه به نمایندگی‌ های فروش آنلاین به‌صورت مستقیم و بی ‌واسطه خرید خود را انجام دهید. 

بزرگترین مرکز آنلاین عرضه پارچه برزنت برای آلاچیق 

همانطور که ملاحظه فرمودید خرید پارچه برزنت برای آلاچیق به صورت عمده و مستقیم مزایای خاص و ویژه ‌ای را برای خریداران به ارمغان می آورد. همچنین خرید به صورت مستقیم اما به روش آنلاین نیز شما را جهت رسیدن به یک خرید اقتصادی کمک می‌کند.

حال اگر می ‌خواهید از بزرگ‌ ترین مرکز آنلاین پارچه برزنت آلاچیق را خرید کنید، کافیست همین حالا با پل‌ های ارتباطی ارائه‌ شده ما ارتباط بگیرید.
شما می ‌توانید جهت بالا بردن اطلاعات خود و همچنین دستیابی به لیست قیمت های ما، با راحت ‌ترین وجه ممکن با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید و قبل از اقدام برای ثبت سفارش و خرید از مشاوره های رایگان ما نیز بهره‌مند گردید.
تمام هدف ما و مجموعه فروش ما، برقراری یک رابطه مستقیم و پایدار با خریداران و مشتریان می باشد. امیدواریم که توانسته باشیم تمام و کمال رضایت خاطر شما عزیزان را کسب کنیم.
انواع برزنت کانتینری تهران | فروشنده ویژه برزنت کا...
چادر برزنتی ماشین | ۷ مزیت مهم چادر برزنتی ماشین
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat