دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت سقفی مستحکم | بازار انواع برزنت سقفی مقاوم با قیمت مناسب

bazar-anvae-berezent-saghfi-moghavem-gheymat-monaseb.jpg برزنت سقفی

برزنت سقفی مستحکم و درجه یک به صورت عمده و بی واسطه در این مرجع فروش آنلاین با مقرون بصرفه ترین قیمت عرضه می گردد. جهت ثبت سفارش، خرید و دریافت در کمترین زمان ممکن، همین حالا با ما تماس بگیرید. 

برزنت سقفی را بیشتر بشناسیم 

پارچه برزنت سقفی؛ یک نوع پارچه برزنتی بسیار مستحکم و مقاوم می باشد که برای مسقف کردن فضاهای باز و نقاطی که به صورت موقت نیاز به مسقف شدن دارد بکار برده می شود.
برای مثال: برای پوشش و مسقف کردن نمایشگاه های موقت که اغلب دم عید در تمامی شهرهای کشور دایر می شود از این نوع برزنت استفاده می گردد۔
خواص و ویژگی های منحصر به فرد این نوع برزنت سبب می شود، فروشندگان و خریدان عزیز فارغ از درگیر شدن با هرگونه ناملایمات آب و هوایی در محیطی امن به داد و ستد خود بپردازند.
ملاحظه فرمودید که برزنت سقفی در نمایشگاه ها فضایی به وجود می آورد که، نه اشعه های مضر نور خورشید توان عبور از آن را دارند و نه بارش برف و باران قدرت ایجاد اخلال در کسب کار افردا حاضر در این محل را دارد.
با توجه به مثال فوق می توان به راحتی پی به ویژگی های پارچه های برزنت سقفی مستحکم برد.
ویژگی های برزنت سقفی مستحکم عبارتند از:

▪ داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
▪ داشتن دوام و طول عمر طولانی

▪ ضد رطوبت و مانع از عبور آب

▪ جلوگیری از نور خو رشید

▪ سبک بودن که استفاده و بکار بردن آن را بسیار راحت کرده است.

▪ مقاوم بودن در برابر باد و طوفان

▪ دوام و طول عمر طولانی

لازم به ذکر است که؛ پارچه برزنت سقفی هم قابلیت نصب ثابت و هم نصب متحرک را دارد۔ از این رو به دو نوع برزنت سقفی ثابت و برزنت سقفی متحرک تقسیم می گردد. مواد اولیه بکار رفته و فناوری ساخت در هر دو نوع یکسان بوده و تنها تفاوت این دو در نوع بکار بردن آنها می باشد. 

خرید ارزان برزنت سقفی درجه یک 

همانطور که مستحضر هستید این روزها قیمت بازار پارچه مخصوصا پارچه های برزنتی مدام در حال تغییر و نوسان هست. این موضوع هم برای خریداران و هم فروشندگان مشکل ساز شده و بازار کسب و کار آنها را با مشکلات زیادی روبه رو کرده است.
یکی از مشکلات و دغدغه های مشترک تمام خریداران و متقاضیان عمده پارچه های برزنتی الخصوص برزنت سقفی مستحکم، بالا رفتن روز به روز و زیاد قیمت ها می باشد.
با توجه به جو اقتصادی موجود، یکی از اساسی ترین راه های خرید ارزان برزنت سقفی، خرید در اولین فرصت می باشد، زیرا هرچقدر خرید به تاخیر بیافتد با توجه به تغییرات روزانه قیمت، باید مبلغ بیشتری برای خرید پرداخت شود.

در کنار به تاخیر ننداختن خرید، مواردی مانند: خرید بی واسطه و خرید از نمایندگی های آنلاین برای خرید ارزان می توانند تا حد زیادی مثمر ثمر واقع شوند. 

نمایندگی آنلاین بهترین برزنت سقفی مستحکم 

همانطور که متوجه شدید؛ یکی از راه های خرید ارزان و بصرفه پارچه برزنت سقفی مستحکم، خرید از طریق نمایندگی های آنلاین می باشد.

اگر قصد خرید عمده با قیمت ارزان بهترین برزنت سقفی را دارید، می تواند با صرف حداقل زمان، با مراجعه به سایت آنلاین نمایندگی معتبر تولیدی های این نوع پارچه، برای خرید اقدام کنید. نمایندگی آنلاین ما، یکی از نمایندگی معتبر در این حوزه می باشد که شما می توانید علاوه بر خرید از مشاوره های رایگان قبل از خرید ما نیز بهره ببرید.
چادر کانتینری تهران | اهمیت استفاده از چادر کانتین...
چادر کانتینری تهران | مرکز فروش چادر کانتینری تهرا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat