دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کانتینری تهران | اهمیت استفاده از چادر کانتینری ضد آب و ضد نور

ahamiyat-estefade-chador-cantineri-zed-ab-zed-noor

 چادر کانتینری مناسب برای همه اهداف به خصوص برای پوشش بار کامیون، بار کشتی، سایبان، چادر کمپینگ، و ده ها مورد دیگر است. استفاده از آنها در سراسر دنیا اهمیت دارد، و سالهای زیادی است که از چنین چادرهایی برای پوشش محصولات مهم استفاده می شود. شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را سفارش دهید، تولید کنندگان معمولا ابعاد و اندازه شما را گرفته و متناسب با آن چادر را تولید می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به دیگر خصوصیات مهم چادرهای کانتینری اشاره کنیم.

اهمیت استفاده از چادر کانتینری ضد آب و ضد نور 

چادر کانتینری را می توان برای بسیاری از صنایع استفاده کرد. اما متداول ترین و مهمترین آن برای صنعت حمل و نقل می باشد، گاهی برای پوشش کامیون های بزرگ باربری و گاهی به عنوان روکش ماشین های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مطلب سعی خواهیم کرد به اهمیت استفاده از چادرهای کانتینری اشاره کنیم.
چه شما صاحب یک تریلی ۱۰ چرخ باشید و چه یک کامیون مدرن جدید، تمام تلاش خود را می کنید تا به بهترین وجه ممکن از بار کامیون خود مراقبت کنید. شما با دقت اقدامات زیادی را انجام می دهید تا از ورود آب، نور آفتاب، رطوبت و نیز گرد و غبار به به درون محفظه بار کامیون خود محافظت کنید.
برای این کار معمولا کامیون داران از چادر کانتینری ضد آب و مقاوم استفاده می کنند تا به بهترین شکل ممکن از بار خود محافظت کنند. چادرهای کانتینری به دلیل کیفیت فوق العاده خوب و نیز قیمت ارزان و همچنین ضد آب و ضد نور بودن اهمیت زیادی برای کامیون داران دارند. شما می توانید متناسب با بودجه خود بهترین و ارزان ترین چادر کانتینری را از فروشگاه دنیای چادر برای خود تهیه کنید.
چادر کانتینری دنیای چادر از فناوری بالایی برای محافظت از رطوبت و خوردگی پیشرفته برخوردار است. نصب آنها راحت بوده و به کمک یک نفر می توان آنها را در کمترین زمان ممکن نصب کرد و یا آن را جمع آوری و انبار نمود.

این مرکز چادرهای تولیدی خود را در مدل های مختلف تک لا، دو لا، سه لا، چهار لا، پنج لا و شش لا تولید می کند و شما متناسب با نیاز خود می توانید آنها را خریداری و استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر تخصص و مهارت لازم در این زمینه را ندارید، می توانید از کارشناسان دنیای چادر مشاوره رایگان دریافت کنید. 

خرید عمده و ارزان قیمت چادر کانتینری 

 شما در فروشگاه دنیای چادر انتخاب زیادی از چادر کانتینری را در اختیار دارید و همه آنها می توانند در برابر باد و باران مقاوم باشند و کاملا ضد آب هستند. ما می توانیم چادرهای کامیون را در هر اندازه، وزن، رنگ و تعدادی که مشتریان سفارش دهند آماده کنیم. تمام چادرهای کانتینری تولید شده در دنیای چادر با رزین با چگالی بالا و وزن سنگین ساخته شده اند. چادر های این مجموعه مقاوم در برابر آب و ضد کپک، مقاوم در برابر پارگی، مقاوم در برابر اسید با انعطاف پذیری بالا هستند.

شما می توانید با قیمت ارزان و به صورت عمده چادر کانتینری را از مجموعه ما خریداری کنید. خرید عمده می تواند تخفیفات زیادی را به همراه داشته باشد.
پارچه برزنتی کرج | نمایندگی فروش پارچه برزنتی در ک...
برزنت سقفی مستحکم | بازار انواع برزنت سقفی مقاوم ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat