دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کانتینری تهران | مرکز فروش چادر کانتینری تهران با قیمت ارزان

markaz-forosh-chador-cantineri-tehran-1

چادر کانتینری با کیفیتی عالی تجربه شما را در هر موقعیتی بالا می برد. آنها چادر هایی هستند که بر هر نوع فعالیتی مناسب هستند به خصوص برای پوشش بار کامیون ها. چنین چادرهایی به شما امکان می دهند هر وسیله نقلیه - اتومبیل، کراس اوور، واگن، وانت، وانت، تریلر، یا هر نوع وسیله نقلیه باری به راحتی در برابر عوامل بیرونی مانند، باد، باران، نور آفتاب و ... محافظت کنید. علاوه بر این چادرهای کانتینری برای استفاده در اردو گاه و نیز فعالیت های کمپینگ نیز فواید زیادی دارد. شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش دنیای چادر این محصول پر کاربرد را با قیمت ارزان خریداری کنید. 

مرکز فروش چادر کانتینری تهران با قیمت ارزان 

فروشگاه دنیای چادر ارزان ترین مرکز برای خرید چادر کانتینری ضد آب و نسوز در تهران است، که می توانید به قیمت تولیدی انواع مختلف چادرهای کانتینری را از این فروشگاه تهیه کنید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تجربه یک خرید ارزان در تهران را داشته باشید. این محصول برای جلوگیری از ورود آب به درون یک فضا محافظت شده مانند، محفظه بار کامیون های مناسب است و می تواند محصولات شما را علاوه بر بارش باران و برف از نور مضر خورشید در امان نگه دارد.
خریداران چادر کانتینری می توانند با قیمت ارزان و مقرون به صرفه انواع مختلفی از این محصول را در طرح ها و رنگ ها و همچنین در کیفیت های مختلفی از ما تهیه کنند. برای این کار فقط کافیست با ما تماس بگیرید و یا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر را متناسب با ابعاد و اندازه کامیون خود سفارش دهید.

کارشناسان دنیای چادر در هر زمانی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران هستند. شما می توانید قبل از خرید چادر کانتینری از مشاوره رایگان دنیای چادر نیز استفاده کنید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. تمامی محصولات ارائه شده شامل ضمانت نامه معتبر بوده و از خدمات پس از فروش نیز پیروی می کنند. 

بهترین نوع چادر کانتینری تهران 

مدل های مختلفی از چادر کانتینری تولید و برای کاربردهای مخصوصی استفاده می شوند، مهمترین و محبوب ترین آن، چادرهای پلی استر است، این نوع مواد در برابر آب و نور آفتاب مقاوم هستند و عمر طولانی دارند. شما می توانید با استفاده از این مواد یک روکش کانتینری ضد آب و مقاوم تولید کنید.
علاوه بر این شما می توانید چادر کانتینری را در مدل های پلی اتیلن، پی وی سی و بوم خریداری کنید، آنها نیز ضد آب هستند و به خوبی می توانند از محصولات شما در شرایط سخت آب و هوایی محافظت کنند. این گونه از پارچه ها در چندین لایه مختلف تولید می شوند و قیمت آنها متناسب با کیفیت آنها تعیین می شود.

بهترین نوع چادر کانتینری مدل دو رو عایق آن است، معمولا هر دو طرف آنها ضد آب بوده و مواد مخصوصی پوشش داده شده اند. شما می توانید این نوع چادر را در ضخامت های مختلف و با قیمت ارزان از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. 

برزنت سقفی مستحکم | بازار انواع برزنت سقفی مقاوم ب...
قیمت روز چادر ترانزیتی | مرکز فروش بهترین چادرهای ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat