دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید چادر مسافرتی برزنتی | مرکز پخش چادرهای مسافرتی باکیفیت

EAEASRD44 خرید چادر مسافرتی برزنتی

خرید چادر مسافرتی برزنتی را همین حالا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت استثنایی تجربه کنید. مرکز پخش چادرهای مسافرتی باکیفیت، برزنت درجه یک را همراه با قیمتی مناسب به صورت اینترنتی عرضه می کند. 

چادر مسافرتی برزنتی درجه یک 

چادرهای مسافرتی، یکی از مهمترین و اصلی ترین الزامات سفر می باشند که برای آسایش و راحتی باید با خود به همراه داشت.
این چادرها می توانند در جنس، ابعاد و مدل های متفاوتی تولید گردند که چادرهای مسافرتی برزنتی را می توان یکی از قدیمی ترین نوع چادرها دانست که قابلیت ضد آب بودن دارند.
پارچه چادرهای مسافرتی ضخیم هستند و وزن نسبتا کمی دارند که این دو عامل خود از مهمترین ویژگی های این پارچه به حساب می آیند.
چادر مسافرتی یکی از مهم ترین ابزار برای فراهم نمودن آسایش و ایمنی به هنگام سفر است که در مواقع ضروری از آسیب باد، باران، رعد و برق ها و دیگر عوامل طبیعی جلوگیری به عمل می آورد.
یک برزنت مسافرتی خوب باید به اندازه ای مقاوم و مستحکم باشد که بتواند در رطوبت نیز یک مکان امن و راحتی را ایجاد نماید. برای مثال در برف و باران قابلیت ضد آب بودن داشته باشند و از وزن بسیار سبکی بهره ببرند‌، علی رغم موارد ذکر شده چادر مسافرتی درجه یک باید قابلیت تنفس داشته باشد و بتواند هوای شرجی داخل را به بیرون منتقل کند.

ضد مواد شیمایی، اسیدی، کپک زدن، حالت انعطاف پذیر، ضد حرارت بودن و ضد اشعه ماورإ بنفش نور خورشید از بهترین ویژگی ها و مشخصات انواع برزنت های مقاوم به شمار می رود. 

فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر قیمت پارچه چادر مسافرتی 

 همانگونه که می دانید، چادرهای مسافرتی فروش بالایی دارند و وزن چادر، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن از مهمترین ویژگی هایی است که می تواند بر قیمت محصول تاثیر بگذارد.

امروزه با وجود جنس های تقلبی موجود در بازار تشخیص و خرید بهترین کیفیت، سخت شده و اصلی ترین راه‌ ممکن مراجعه به یک مرکز معتبر می باشد.
برای خرید بعد از کیفیت، نوبت به قیمت مناسب چادر می رسد که امروزه در کمتر مرکزی می توان آن را یافت.
با وجود مشکلات اقتصادی و دخالت دست واسطه گران، هنوز هستند مراکزی که چادر مسافرتی درجه یک را با قیمت باورنکردنی به فروش برسانند و این بستگی به میزان هوش مشتریان دارد، تا بتوانند به یک مرجع معتبر مراجعه نمایند.
مراجعه به یک سایت معتبر خرید چادر مسافرتی برزنتی، با آسانترین روش ممکن می تواند جزو دو عامل مهم خرید به شمار بروند.

خرید عمده چادر مسافرتی برزنتی قیمت ارزان: 

چادرهای مسافرتی امروزه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته، چرا که روز به روز بر تعداد طبیعت دوستان اضافه می شود.
چادرهای مسافرتی برزنتی از بهترین ها هستند که فروش بالایی دارند و بدین منظور به صورت عمده توزیع می گردند.
قیمت مناسب بعد از کیفیت بالا در اولویت خرید قرار دارد که البته برای برخی جزو اصلی ترین فاکتورهای مهم می باشد که مستلزم رعایت نکات مهمی است.

مرکز بزرگ فروش عمده چادر مسافرتی برزنتی از قابل اعتمادترین مراجعی می باشد که جلب رضایت مشتری از اصلی ترین هدف های آن به شمار می آید.


قیمت برزنت | برزنت ضد آب و نسوز چه کاربردی در صنای...
قیمت برزنت | مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتورها بر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat