دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت برزنت | برزنت ضد آب و نسوز چه کاربردی در صنایع دارد؟

berezent-zed-ab-nasooz-che-karbordi-dar-sanaye-darad

برزنت ضد آب و نسوز ارائه شده در فروشگاه مجموعه دنیای چادر با کیفیت بالا ساخته شده اند، و اتصال آنها به راحتی و به واسطه حلقه های ایجاد شده در لبه های پارچه امکان پذیر می شود، استفاده از این نوع برزنت ها یک روش عالی برای کنترل رطوبت، آب، حرارت خورشید و ... است. شما می توانید از برزنت های ضد آب برای پوشش محصولات با ارزش خود چه در صنعت، حمل و نقل و چه در حوزه های ساخت و ساز استفاده کنید. 

برزنت ضد آب و نسوز چه کاربردی در صنایع دارد؟ 

 برزنت ضد آب و نسوز از جدیدترین منسوجات در بازار است که با تکنولوژی بسیار پیشرفته تولید می شود. این نوع پارچه به دلیل کاربرد ها و مزیت های فراوانی که در صنایع مختلف دارد، محبوبیت زیادی در چند سال اخیر از سوی سرمایه گذاران و استفاده کنندگان کسب کرده است. آنها نسبت به سایر برزنت های موجود در مراکز فروش از قیمت بیشتری برخوردار هستند ولی کارایی و کیفیت برزنت های ضد آب و نسوز قابل مقایسه با سایر پارچه ها نمی باشد.

طول عمر برزنت ضد آب و نسوز بسیار طولانی تر از سایر برزنت ها در مراکز فروش است، آنها قابلیت استفاده در هر مکانی را دارند. از مهمترین مزیت برزنت های ضد آب و نسوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 ضد خراش؛چسبندگی خوب ، بیش از ۵ سال طول عمر در فضای باز را دارند
 در ضخامت های مختلفی تولید می شوند و قابلیت استفاده برای هر صنعتی را دارند
 استفاده از بهترین رنگدانه ها برای تولید
 در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند
 مقاومت در برابر ترک خوردگی و ضد کپک
 ضد سرما، ضد اشعه UV خورشیدو ضد فرسودگی هستند
 در رنگ ها، اندازه ها، ضخامت های گسترده ای تولید می شوند
 به راحتی قابلیت شستشو دارند
 ضد آب و ضد حرارت و ضد سرما هستند

شما می توانید برزنت ضد آب و نسوز را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج و تهران خریداری کنید، دنیای چادر بزرگترین ارائه دهنده برزنت های ضد آب در کشور است. برای خرید این محصول و سایر محصولات برزنتی می توانید وارد وب سایت دنیای چادر شده و برزنت مورد نظر را سفارش دهید.

بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده محصولات برزنتی در کشور 

دنیای چادر از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده انواع مختلف برزنت ضد آب و نسوز در کرج است. این شرکت از یک کاخانه مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا پشتیبانی می کند. محصولات تولیدی در دنیای چادر با کییت، ضد آب، نسوز، ضد کپک هستند و با قیمت بسیار ارزان برای شما ارائه می شود.

برای خرید انواع مختلف برزنت ضد آب و نسوز به قیمت تولیدی بهتر است همین حالا با مسئول فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعت تکمیلی در این خصوص را دریافت کنید. ما خوشحال می شویم تا از مجموعه بزرگ ما خرید خود را انجام دهید.
خرید چادر برزنتی نظامی | فروشگاه چادر برزنتی با کم...
خرید چادر مسافرتی برزنتی | مرکز پخش چادرهای مسافرت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat