دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت برزنت ترانزیتی | ارزش برزنت ترانزیتی در مقابل هزینه آن

gads7777 لیست قیمت برزنت ترانزیتی

برزنت ترانزیتی، یکی از پر مصرف ترین چادرهای ضد آب در بازار است که به دو صورت عمده و متری برای خریداران عرضه می شود. به نظر من بخش مهم و حساس برزنت های ترانزیتی ، نوع و جنس آن است، این بخش از برزنت معمولا در برابر باد، باران، برف، رطوبت و ... مقاومت می کند و طول عمر برزنت ترانزیتی را مشخص می کند. برای خرید ارزان قیمت و یا دریافت لیست قیمت برزنت های ترانزیتی، پیشنهاد می کنیم به شرکت دنیای چادر مراجعه کنید. 

ارزش برزنت ترانزیتی در مقابل هزینه آن 

برزنت ترانزیتی درجه یک و ارزان قیمت را معمولا از مواد مختلفی تولید می کنند، به عنوان مثال؛ برزنت، نایلون و پلی استر که هر کدام از آنها خواص و ویژگی های مخصوصی را پشتیبانی می کنند. پارچه ها و برزنت های ترانزیتی درجه یک به علت مقاومت بالایی که دارند در برابر باد، باران، برف، رطوبت، گرد و غبار از محصولات شما محافظت می کنند. شما می توانید از برزنت های ترانزیتی به عنوان روکش بار کامیون، روکش محصولات کشاورزی و ... استفاده کنید.
به دلیل کاربرد زیاد و عملکرد بهتر برزنت ترانزیتی، مطمئن باشید ارزش سرمایه گذاری را دارد و به شما کمک می کند تا در هر گونه شرایط آب و هوایی از محصولات با ارزش خود به خوبی محافظت کنید. فاکتورهای بسیار زیادی برای محاسبه قیمت برزنت های ترانزیتی وجود دارد که مهمترین فاکتورها عبارت است از، جنس، وزن، ضخامت، میزان ضد آب بودن، میزان تحمل حرارت، طول عمر، و ... البته عوامل دیگری نیز مانند قیمت جهانی و مواد اولیه نیز بر قیمت برزنت ترانزیتی تاثیر می گذارد. برای این که بتوانید با قیمت ارزان بهترین نوع برزنت را خریداری کنید بهتر است با ما تماس بگیرید.

دنیای چادر از معتبرترین مراکز فروش برزنت ترانزیتی در کشور است که می توانید با اطمینان خرید خود را از این مجموعه انجام دهید. از نظر کیفیت ما بهترین برزنت های ترانزیتی در بازار را برای شما ارائه می دهیم. 

فروشگاه بزرگ عرضه کننده برزنت ترانزیتی 

دنیای چادر را می توانید مناسب ترین فروشگاه برزنت ترانزیتی با کیفیت و مقرون به صرفه در کشور معرفی کرد. برزنت های ترانزیتی تولید شده در کارخانه دنیای چادر با استفاده از مواد درجه یک طراحی شده که باعث مقاومت بیشتر در برابر آب، مقاومت و استحکام بیشتر در برابر پارگی و ... می شوند. همچنین توجه به این نکته ضروری است که مواد تولید شده در دنیای چادر سازگار با محیط زیست بوده و برای استفاده گسترده در بسیاری از بخش های صنعتی در سراسر کشور توصیه می شود.

تنوع محصولات برزنتی ما قدری زیاد است که با دیدن آنها شگفت زده خواهید شد ما مدل های متنوعی از برزنت های ترانزیتی را در رنگ بندی های مختلف و متناسب با هر نوع وسیله نقلیه ارائه می دهیم. محصولات ما از دوخت دو لایه بهره می برند و برای همین هیچ گونه آبی در درزهای آن وارد چادر ها نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با کارشناس فروش دنیای چادر تماس بگیرید.


برزنت ترانزیتی | ۷ نکته مهم هنگام خرید برزنت تران...
برزنت ترانزیتی| پرکاربردترین برزنت ترانزیتی برای ک...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat