دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت ترانزیتی| پرکاربردترین برزنت ترانزیتی برای کامیون

porkarbordtarin-berezent-teranziti-kamyon

برزنت ترانزیتی از پارچه ها ضد آب در بازار است که دارای ویژگی ها و چهره های بسیاری است، به عنوان مثال شما از این برزنت های ترانزیتی به عنوان، روکش تریلی، روکش کامیون، روکش نیساب، روکش انواع وسایل نقلیه دیگر مانند، روکش قایق، روکش بار قطار، روکش دوچرخه و غیره در زندگی روزمره خود می توانید استفاده کنید. به این ترتیب در عصر جدید، زندگی بشریت دچار تغییرات زیادی شده است. بشریت همیشه در جستجوی بهترین ها است. بدون شک تولید انواع مختلف برزنت های ترانزیتی جنبه دیگری است که به بشریت کمک کرده تا هنگام خلاقیت از مرزها عبور کند. برزنت های پلی استر، پلی اتیلن از پرکاربردترین برزنت های مورد استفاده در بازار است. 

دلیل اهمیت داشتن برزنت ترانزیتی چیست؟ 

در گذشته اعتقاد بر این بود که چادر های ترانزیتی از نوع برزنت فقط می تواند به عنوان ماده اصلی در یک صنعت مورد استفاده قرار گیرد، اما با گذشت زمان و با و تحقیقات بیشتر، مشخص شد که برزنت ترانزیتی در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از صنعت حمل و نقل گرفته تا صنایعی همچون، ساخت و ساز، کشاورزی، دامداری، شیلات، دریانوردی و ...
تولیدکنندگان برزنت ترانزیتی مطمئناً نمی دانستند که برزنت های ترانزیتی چقدر در صنایع ارزشمند هستند. و طولی نکشید که آنها به اهمیت محصولات ساخته شده با برزنت پی بردند. در حال حاضر آنها دامنه تولید خود را گسترش داده اند و بیشتر در این زمینه تمرکز کرده اند تا به نتایج جالب توجهی برسند. یافته ها نه تنها منطقی و معقول بودند، بلکه در عین حال آنقدر جالب بودند که زمان زیادی طول نکشید تا این ماده مورد توجه همه قرار گیرد.
امروزه، تولید کنندگان برزنت ترانزیتی در سراسر دنیا چرخه رشد خود را برای این ماده بیشتر گسترش داده اند زیرا آنها به خوبی از این واقعیت آگاه هستند که این محصول آینده امیدوار کننده و درخشانی خواهد داشت. در حال حاضر برزنت های ترانزیتی کاربرد های گسترده ای دارند.

برزنت ترانزیتی از صنعت ساخت کالاها یا محصولات تا بسته بندی را شامل می شوند، اما مهمترین استفاده از این مواد در صنعت حمل و نقل ایمن است. بیشتر کالاهایی که با کامیون جابجا می شوند، از یک تهدید بزرگ تر همواره رنج می برند و آن شرایط بد آب و هوایی مانند، طوفان، باران و رطوبت است. اما استفاده از برزنت های ترانزیتی کمک زیادی برای از بین بردن این نوع تهدید است. 

خرید برزنت ترانزیتی ارزان قیمت 

برای خرید برزنت ترانزیتی می توانید به تهران و یا کرج مراجعه کنید، فروشگاه دنیای چادر از بهترین مراکز ارائه دهنده برزنت های ترانزیتی در کشور است که این محصولات را با قیمت ارزان و با کیفیت بسیار بالا برای مشتریان خود ارائه می دهد.

شما می توانید برزنت ترانزیتی را در تنوع گسترده رنگ و طرح از این فروشگاه خریداری کنید. ما آماده ارائه برزنت های ضد آب و نسوز به شما مشتریان عزیز در هر کجای کشور هستیم. برای دریافت خدمات این شرکت بهتر است با ما تماس گیرید.
لیست قیمت برزنت ترانزیتی | ارزش برزنت ترانزیتی در...
قیمت چادر برزنتی اسکلتی | فروش آنلاین چادر برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat