دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی مسافرتی ارزان | مرجع فروش مستقیم چادرهای مسافرتی

MMMFSF5 چادر برزنتی مسافرتی ارزان

چادر برزنتی مسافرتی ارزان را می توان در مرجع فروش مستقیم این محصولات با کیفیت بالا پیدا کرد. در صورتی که قصد خرید چادر مسافرتی را دارید با اطمینان خاطر می توانید به این مرجع فروش مراجعه کنید 

چادر برزنتی مسافرتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ 

 چادر مسافرتی در واقع جزء ضروریات هر خانواده، گروه های کوهنوردی و طبیعت گرد می باشد.

در بازار انواع مختلفی از چادر های مسافرتی با توجه به جنس پارچه و طراحی مدل وجود دارد انتخاب نوع مناسب و ایده آل آن ممکن است برای افرادی که اطلاعات کافی ندارند قدری مشکل به نظر برسد.
به همین سبب خوب است تا قبل از اقدام به خرید با بررسی چادر مسافرتی و ویژگی های مهم آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
در اینجا به بررسی برخی از ویژگی های مختلفی که چادر های مسافرتی در طرح های متنوع دارند می پردازیم تا با کنار هم قرار دادن بهترین ویژگی بتوان انتخاب خوبی انجام داد.
برخی از ویژگیهای چادر مسافرتی خوب عبارتند از:
جنس چادر: در حال حاضر جنسهای مختلفی برای تولید چادرهای مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند که بهترین آنها پارچه های برزنتی می باشد.
ابعاد چادر: چادرهای مسافرتی از لحاظ ابعاد و اندازه بسیار تنوع دارند برای مثال چادرهای مسافرتی ارتفاعی بین 90 تا 150 و بعضی اوقات 180 نیز دارند که به راحتی می‌ توان در داخل آن به صورت ایستاده رفت و آمد کرد.
وزن چادر: یکی دیگر از عوامل مهمی که در انتخاب چادر باید مورد توجه قرار بگیرد وزن می باشد که این چادرها بین 4 تا 20 کیلو گرم متغیر است، وزن چادر معمولاً به جنس پارچه و نوع اسکلت ارتباط دارد.
مدل چادر: چادر های مسافرتی در اسکلت های متنوع تولید می‌ شود که معمولاً به دو دسته کلی اتومات و دستی تقسیم‌ بندی می‌ شود، که نوع دستی آن به راحتی فریمها و پایه های چادر بر روی زمین نصب می‌ شود اما در نوع دستی باید چادرها را توسط طناب و میخ بر روی زمین محکم کرد.
امکانات چادر: در چادرهای مسافرتی امکانات خاصی مانند درب، پنجره، هواکش و در برخی از موارد چراغ سقفی نیز وجود دارد که با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید از آن ها انتخاب کنید.
ظرفیت چادر: چادرهای مسافرتی از دو نفره تا ۱۲ نفره و بیشتر که به صورت گروهی مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد، با توجه به تعداد افراد خانواده و افرادی که قصد استفاده از این چادرها را دارند می‌ توان هر کدام آنها را انتخاب کرد.

از کجا چادر برزنتی مسافرتی ارزان بخرم؟ 

در حال حاضر با تغییر روش زندگی افراد تمایل بیشتری دارند که به صورت خانوادگی به مسافرت بروند در نتیجه نیاز به استفاده از چادر مسافرتی ارزان در بین خانواده‌ ها بیشتر شده است.
حال برای افرادی که به این محصول نیاز دارند سوال و دغدغه به وجود می آید که از کجا چادر برزنتی مسافرتی ارزان بخرم؟
ابتدا باید در پاسخ به این سوال گفت که خرید چادر مسافرتی ارزان به معنای تهیه جنس نامرغوب نمی باشد بلکه به معنای خرید چادر مسافرتی از مراکز مستقیم و بدون واسطه است.
مراکز زیادی در کار عرضه چادرمسافرتی فعالیت می‌ کنند که خرید از آنها می‌ تواند کاملا از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب باشد از جمله:
خرید از تولیدی های این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه موجب می شود که در بین تنوع بالای محصولات مناسبترین نمونه مطابق با نیاز خود را تهیه کنید.
خرید از نمایندگی های معتبر پخش این محصولات نیز موجب اطمینان از کیفیت بالای چادر مسافرتی می ‌شود.

خرید از طریق سایتهای آنلاین معتبر که به صورت مستقیم توسط تولیدی ها و یا مراکز پخش مدیریت می شود نیز یکی دیگر از راه های خرید مناسب این محصول به شمار می آید. 

مزایای خرید اینترنتی چادر برزنتی مسافرتی 

در حال حاضر افراد زیادی تمایل دارند تا چادر برزنتی مسافرتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند تا هر زمان که لازم شد بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

به این افراد توصیه می شود تا مرکز خرید معتبر و بدون واسطه را برای تهیه محصول مورد نظر خود انتخاب کنند.
خرید اینترنتی از این سایت فروش می تواند یک انتخاب عالی برای افرادی که به این محصولات نیاز دارند باشد.
زیرا در حال حاضر خرید اینترنتی چادر مسافرتی برزنتی مزایای فراوانی برای خریدار ایجاد می کند که خریدار از خرید خود کاملاً راضی می باشد.
برخی از مزایای خرید اینترنتی چادر مسافرتی از این مرکز فروش عبارتند از:

  1. تنوع بالای محصولات از لحاظ جنس و مدل ساخت
  2. امکان استفاده از راهنمایی های مشاوران موجود در سایت بدون پرداخت هزینه
  3. امکان انتخاب چادر مسافرتی در رنگبندی متنوع
  4. کاهش هزینه پرداختی به دلیل کاهش بسیاری از هزینه ‌های جانبی
  5. امکان پرداخت وجه در امنیت بالا از طریق درگاه های بانکی
  6. ارسال محصول خریداری شده در بسته بندی مقاوم
  7. تحویل محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن

قیمت چادر برزنتی اسکلتی | فروش آنلاین چادر برزنتی
فروشگاه بهترین چادر کانتینری | سفارش اینترنتی برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat