دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروشگاه بهترین چادر کانتینری | سفارش اینترنتی برزنت کانتینری

kaaaa44 فروشگاه بهترین چادر کانتینری

فروشگاه بهترین چادر کانتینری هم اکنون محصولات درجه یک و ارزان قیمت خود را به فروش می رساند. این مرکز بزرگ، جهت سفارش اینترنتی برزنت کانتینری باکیفیت میزبان شما مشتریان گرامی می باشد. 

چادر کانتینری و مصارف آن: 

برزنت کانتینری، نوعی پارچه درجه یک، ضد آب و مستحکم است و همانگونه که از نام آن پیداست این پارچه جهت کانتینر نمودن ماشین های باری مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه بادوام، با نام های دیگری چون، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادر ترانزیتی، روکش کانتینر، روکش بار و ... شهرت دارد و علت اصلی آن کاربرد چند منظوره پارچه می باشد.
همانگونه که می دانید هر صنعت و ارگانی قوانین مختص به خود را دارد که از آن تبعیت می کند، بله صنعت حمل و نقل نیز از بزرگترین صنایعی به حساب می آید که بر اساس قوانین آن، جهت حمل یا ترانزیت نمودن هر گونه بار و کالای ترانزیتی، باید چادر یا روکش مورد استفاده قرار گیرد و بدون پوشش دادن بار، جا به جایی ممنوع است.
پارچه های برزنت کانتینری به علت مقاومت بالا و طول عمر زیاد، بهترین گزینه برای روکش نمودن این موارد هستند.
برزنت های کانتینری دارای قدرت کششی و ایمنی بالایی هستند و با مشخصاتی نظیر ضد آب، ضد حرارت، ضد آتش، ضد اشعه ماورابنفش نور خورشید، ضد مواد شیمایی و اسیدی توان بالایی را در دفع معضلاتی، مانند خرابی بار، صدمه دیدن توسط مواد خارجی طبیعی و ... دارد.
تمامی این مشخصات باعث کاربرد زیاد این پارچه شده است که حتی سازمان هایی نظیر کشتیرانی نیز، از آن را در انتقال مواد گوناگون دریایی، استفاده می کند.
کاربردهای دیگر پارچه چادر کانتینری که توسط فروشگاه بهترین چادر کانتینری نیز در سایت ها درج می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• انواع سایبان و کاور

• سقف های تیرچه بلوک ساختمانی

• پوشش دادن انواع محصولات کشاورزی و دامداری

• ایزوله نمودن اعضای ساختمانی

• کالسکه، چتر، آلاچیق 

نکات مهم خرید برزنت کانتینری: 

خرید یکی از فعالیت هایی است که جزو روزمرگی های افراد به حساب می آید به خصوص اگر کارخانه دار و یا تولیدی داشته باشی که دائما جهت تولید به وسایلی جهت تولید نیاز داشته باشید.
برای مثال، پارچه های کانتینری از محصولاتی به شمار می روند که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند و به همین دلیل کارخانجات تولیدی محصول برزنت این پارچه را به صورت عمده خریداری می کنند.
خرید عمده شاید یک تجربه سخت باشد، اما اگر کمی تجربه و یا اطلاعات داشته باشید می توانید بهترین محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید.
در خرید عمده پارچه کانتینری رعایت نکات قطعا بسیار مهم می باشد، چرا که قرار است از این پارچه در تولیدهای زیادی استفاده شود و دلیل اصلی استفاده پارچه کانتینری، کیفیت بالای آن به شمار می رود.
اما از کجا می توان فهمید که کدام پارچه برای خرید مناسب خواهد بود؟ یا آیا میزان کیفیت این نوع برزنت پاسخگوی نیاز بازار است؟
عوامل زیادی در فرآیند خرید مهم هستند که عبارتند از:

• مارک شرکت تولیدی

• فروشگاه بهترین چادر کانتینری

قیمت پارچه برزنت کانتینری

چرا که شما به دنبال محصولی هستید که به اسم پارچه کاربردی در بازار شناخته می شود، پس باید دوام و مقاومت بالایی را داشته باشد. 

فروشگاه بهترین چادر کانتینری در کشور: 

همانگونه که اشاره شد، پارچه چادر کانتینری از بهترین نوع برزنت هایی است که فروش بالایی دارد و این فروش زیاد، به جهت تقاضای زیاد از طرف بازار و تولید کنندگان ‌می باشد.
فروشگاه بهترین چادر کانتینری از معتبرترین مراکزی است که بهترین نوع برزنت ها را با قیمت منصفانه ای به فروش می رساند.

یکی از بزرگترین اهداف این مجموعه جلب رضایت مشتری است که با وجود توزیع محصولی درجه یک این رضایت از طرف کاربران حاصل شده و البته روز به روز با افزایش کیفیت این مجموعه بر میزان رضایت نیز افزوده می شود.


چادر برزنتی مسافرتی ارزان | مرجع فروش مستقیم چادره...
خرید چادر برزنتی ماشین| چادر برزنتی ماشین ضد آب و ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat