دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

رول برزنت ارزان | فروشگاه عرضه مستقیم برزنت ضد آب

ROOOOLL4SDS4 رول برزنت ارزان

رول برزنت ارزان در بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور به صورت عمده و بدون واسطه عرضه می گردد. جهت ثبت سفارش و خرید بهترین پارچه برزنت ضد آب در کمترین زمان ممکن همین حالا با واحد پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید. 

انواع پارچه برزنت ضد آب 

 پارچه های برزنت بر اساس نوع کاربردی که دارند تقسیم بندی می شوند. از آنجایی که پارچه های برزنتی دارای استفاده های بسیار زیادی هستند، امروزه بیشترین تنوع را می توان در بین پارچه ها برزنتی مشاهده کرد. تمامی انواع برزنت به صورت توپی و رولی در بازار موجود هستند.

معمولا پارچه هایی برزنتی با نام های دیگری مانند: برزنت ضد آب، برزنت نانو، برزنت ضد آفتاب، برزنت مشمایی، برزنت شمعی، برزنت کانتینری، برزنت نخی، و برزنت ترانزیتی خوانده می شوند. البته باید متذکر شد که هر کدام از این دسته بندی ها خود نیز به دسته های دیگری با قابلیت ها و ویژگی های خاص تقسیم می گردند.

با اندکی دقت و توجه بر اسامی بکار برده شده بر روی پارچه های برزنتی به راحتی می توان پی به ویژگی های انواع و اقسام پارچه های برزنتی برد.
لازم به ذکر است که در بین پارچه های برزنتی یکسری ویژگی های مشترک وجود دارد که بلااستثنا در تمامی انواع پارچه های برزنتی وجود دارد. این ویژگی و خصوصیات عبارتند از:

ضد آب بودن
ضد آفتاب بودن
داشتن استحکام بالا
منعطف
در بین پارچه های برزنتی، برزنت نخی و برزنت کانتینری بیشترین استفاده و کاربرد را دارا می باشند.
رول برزنت ارزان را می توان در فروشگاه های معتبر و مطرح کشور به صورت عمده با قیمت مقرون به صرفه تری خریداری کرد.

بهترین قیمت رول برزنت بصورت عمده 

 لازم به ذکر است که قیمت رول برزنت ضد آب، بر اساس جنس، متراژ، کاربرد و کیفیت آن سنجیده می شود. البته این روزها قیمت انواع پارچه مخصوصا انواع پارچه های برزنتی به شدت تحت تاثیر نوسانات بازر قرار گرفته، و هر روز شاهد بالا رفتن قیمت ها هستیم.

در آشفته بازار این روزهای کشور توصیه ما به شما، جهت خرید رول برزنت ارزان، انتخاب سایت ها و فروشگاه های آنلاین می باشد.
زیرا در این فروشگاه ها شما متقاضی محترم رول برزنت عمده وارد فضا و بستر گسترده ای خواهید شد و امکان برقراری ارتباط با فروشندگان و تولیدی های بسیاری به راحتی برایتان مقدور می گردد.
همچنین یکی از راه های خرید پارچه های درجه یک به صورت عمده و با قیمت مقرون به صرفه و ارزان، خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد، که در فضای مجازی امکان برقراری ارتباط جهت خرید بدون واسطه با تولید کنندگان و نمایندگی های معتبر براحتی و بدون هیچ گونه رفت و آمدی برای شما مقدور خواهد بود.

مرکز فروش رول برزنت درجه یک 

به استحضار شما عزیران هموطن می رسانیم که این مرکز فروش معتبر و رسمی جهت بهبود شرایط خرید و همچنین بهره مندی از خرید راحت و آسان امکان خرید اینترنتی رول برزنت ارزان را برای شما فراهم کرده است.

لذا شما می توانید قبل از اقدام به خرید با مراجعه به قسمت پارچه های برزنتی و کسب اطلاع کامل از ویژگی ها و خصوصیات محصولات موجود در این فروشگاه کاملا آگاهانه خرید کنید.
جهت ثبت سفارش و خرید رول برزنت ارزان، فقط کافیست با مشاورین فروش ما در واحد پشتیبانی ارتباط گرفته، و علاوه بر مشاوره رایگان قبل از خرید و در کمترین زمان ممکن سفارش و خرید خود را ثبت کنید.
عمده فروشی چادر برزنتی| مراکز فروش عمده چادر برزنت...
پارچه برزنت برای چادر کانتینری | فروشنده برزنت کان...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat