دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

عمده فروشی چادر برزنتی| مراکز فروش عمده چادر برزنتی ارزان قیمت

markaz-forosh-omde-chador-berezenti-arzan-gheymat

این محصول کسب کنید. چادر برزنتی یک پارچه محکم، ضدآب و اغلب انعطاف پذیر است که معمولا از وینیل، پلاستیک، بوم، پلی استر یا پارچه دیگر است ساخته شده و با پلی اورتان پوشانده شده است. آنها در رنگ ها و طرح های مختلف و متناسب با نیاز صنایع تولید می شوند. شما می توانید متناسب با نیاز خود از این چادرها در محیط های داخلی و خارجی استفاده کنید. 

بیشترین کاربرد چادر برزنتی 

اگر می خواهید لوازم حساس خود را در خارج از خانه و در محیط های پر بارش از شرایط جوی ناخواسته ایمن کنید، چادر برزنتی را از فروشگاه دنیای چادر تهیه کنید. این مرکز با قیمت مناسب چادرهای برزنتی را برای خریداران عرضه می کند.
به منظور خرید چادر برزنتی از فروشگاه معتبر دنیای چادر بهتر است به صورت حضوری و یا اینترنتی به این مرکز مراجعه کنید، پس از آن که مدل مورد نظر چادر را از فروشگاه دنیای چادر انتخاب کردید که دارای مقاومت کششی زیادی باشد. بهتر است با مسئول فروش دنیای چادر نیز در این باره مشورت کنید تا با قیمت ارزان این محصول را خریداری کنید.
هنگامی که برای خرید چادر برزنتی به فروشگاه می روید، می توانید مواد مختلفی مانند چادرهای پلی اتیلن، چادرهای بوم، چادرهای وینیل و نایلون را مشاهده کنید. استحکام کششی و قابلیت کشش چادرهای برزنتی به شما امکان می دهد آن را برای هر کاری استفاده کنید، زیرا می توان آن را به راحتی تا کرد. علاوه بر این، می توانید از آن به عنوان روکش چادر استفاده کنید و همچنین می توانید از آن به عنوان روکش خودرو نیز استفاده کنید.

اما مهم ترین کاربرد چادر برزنتی این است که در مسافرت ها، اردوگاه ها، و نیز در کمپینگ ها می توان از آنها به عنوان یک محافظ خوب در برابر باد، باران، نور آفتاب، سرما و گرما استفاده کرد. 

معرفی مراکز فروش عمده چادر برزنتی ارزان قیمت 

فروشگاه دنیای چادر بهترین مرکز برای خرید عمده چادر برزنتی در کشور است. دلیل آن ارائه تخفیفات خوب برای این نوع خرید است. شما با مراجعه به این فروشگاه با انبوهی از طرح ها و رنگ های چادر برزنتی روبرو خواهید شد که هر کدام از آنها مزیت های مربوط به خود را دارند.

اگر امسال تمایل دارید چادر برزنتی را از تولید کننده و فروشنده معتبر به صورت عمده خریداری کنید، می توانید از فروشگاه آنلاین دنیای چادر بازدید کنید که مواد با کیفیت بالا را با قیمت بسیار مناسب به خریداران خود ارائه می دهد. محصولات این شرکت ضد آب، ضد نور، نسوز و مقاوم هستند و از عمر طولانی تری نیز برخوردار هستند. 

چادر برزنتی ماشین| ۵ نکته مهم درباره چادر برزنتی م...
رول برزنت ارزان | فروشگاه عرضه مستقیم برزنت ضد آب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat