دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت کانتینری ارزان | مرجع عرضه مستقیم چادر برزنتی مقاوم

KKKKKAAAAANTTTTTT8889 برزنت کانتینری ارزان

برزنت کانتینری ارزان با کیفیت تضمینی در بزرگترین مرکز توزیع انواع برزنت به فروش می رسد. مرجع عرضه مستقیم چادر برزنتی مقاوم به صورت اینترنتی میزبان شما مشتریان گرامی است.




پارچه برزنتی کانتینری و کاربردهای دیگر آن

* چادر برزنت کانتینری، از برزنت های بسیار مستحکم و ضد آبی است که با نام های دیگر چون پارچه کانتینری، چادر ترانزیتی، روکش ماشین و ... نیز شناخته می شود.
این پارچه در دو نوع چادر کانتینری یک رو و پارچه کانتینری دو رو تولید و توزیع می گردد.
• پارچه کانتینری یک رو: در این نوع برزنت از یک لایه پارچه و یک رویه دیگر چرم مصنوعی استفاده شده است. رویه چرم مصنوعی در این پارچه موجب ضد آب بودن و انعطاف پذیری آن می شود.‌
• پارچه کانتینری دو رو: پارچه کانتینری های دو رو از دو لایه چرم مصنوعی تشکیل می شوند که این دو رویه چرم، مقاومت و انعطاف پذیری پارچه را به نسبت نوع اول افزایش می دهند.
بر اساس قوانین صنعت حمل و نقل جاده ای و باربری، هر گونه بار و کالای ترانزیتی باید در جابجایی بار از روکش ماشین استفاده نماید؛ تا بار ماشین از آسیب های احتمالی در امان بماند که چادرهای برزنت نمونه ی مقاوم و بارز پارچه های کاربردی هستند.
پارچه برزنت کانتینری به واسطه ویژگی های کاربردی و ساختاری، مورد توجه بسیاری از صنایع نظیر صنعت کشتیرانی و قطار نیز قرار گرفته است و این ها همگی به مقاومت این پارچه مستحکم اشاره می کنند.
پارچه کانتینری، با دارا بودن توان بالا در برابر نیروهای کششی سطحی و همچنین نقطه و مقاومت بسیار بالاتر از برزنت های معمولی در نقطه شکست، می تواند سالم رسیدن به مقصد هر باری را تضمین کند.
از کاربردهای رایج برزنت کانتینری ارزان می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• انواع کاور و سایبان
• ایجاد اتاق های بسیار سبک چادری
• انواع چادر و کاور ماشین
• انواع چادرهای مسافرتی، چادرهای کالسکه ای
• چادرهای بنری، آلاچیق و چتر
چادرهای کانتیتری آنتی باکتریال هستند و در برابر عوامل شیمیایی، اسیدی و قلیایی مقاومت دارند و همچنین می توانند در برابر کپک زدگی نیز بار را محافظت نمایند.



نکات مورد برسی قبل از خرید چادر برزنت ترانزیتی

پارچه کانتینری از پارچه های بسیار مهم و کاربردی صنعت نساجی است که اهمیت بسیار بالایی را به واسطه همین کاربرد فراوان در صنایع مختلف دارد.
همانگونه که اشاره شد، اهمیت این پارچه ها در کیفیت و میزان مقاومت آن ها می باشد که بی شک این میزان کیفیت بالا، قیمت را نیز دستخوش تغییراتی نموده است.
اما مسئله ای که بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند در دوام و ماندگاری این پارچه تاثیر بگذارد، به هنگام خرید توجه به نکاتیست که از ارکان اصلی خرید به شمار می روند.
از نکات مهم قبل از خرید برزنت کانتینری ارزان می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مورد توجه قرار دادن نوع کاربرد پارچه و انتخاب بهترین نوع آن با توجه به کارآیی.
• کیفیت و توجه به مشخصات پارچه، اعم از منعطف و مستحکم بودن آن.
• مراجعه به یک مرکز خرید معتبر که اعتبار آن به واسطه کیفیت محصولات آن باشد و این اعتبار تضمینی مطمئن باشد.



خرید برزنت کانتینری ارزان در کوتاهترین زمان ممکن

پارچه برزنت کانتینری یکی از مهمترین پارچه هایی است که هر جا که حرف از کیفیت پارچه باشد، برزنت ها به خصوص برزنت کانتینری در آن جا حرف اول را خواهد زد.
مرکز فروش برزنت کانتینری ارزان، یکی از مراکز معتبر و بزرگیست که به واسطه اعتبار و شهرت خود از فروش بسیار بالایی برخوردار است و این فروش بالا به جهت ارتقا روز به روز کیفیت محصولات شرکت می باشد.
این مجموعه برزنت کانتینری ارزان را تنها با ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می رساند و‌ این موضوع یکی از خدمات ویژه و ارزنده مرکز بزرگ پارچه کانتینری در کشور است.

فروش چادر برزنتی | نمایندگی فروش چادر برزنتی با به...
سایت خرید برزنت | مرکز فروش مستقیم پارچه های برزنت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat