دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش چادر برزنتی | نمایندگی فروش چادر برزنتی با بهترین قیمت

namayandegi-forosh-parche-berezenti

در اینجا اطلاعاتی در مورد انواع مختلف چادر برزنتی و بهترین نمایندگی های ارائه دهنده این محصول کسب خواهید کرد. از چادرهای برزنتی برای بسیاری از کاربردها استفاده می شود. انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد که می تواند از مهمترین آنها به (برزنت های پلی اتیلن) برزنت های بوم، برزنت های کامیون، برزنت های مش، برزنت های کشاورزی، برزنت های چوبی، برزنت های قایق و بسیاری از انواع دیگر پوشش های برزنتی اشاره کرد. 


برترین تولید کنندگان چادر برزنتی در کشور 

سال‌هاست که تولیدکنندگان عمده چادر برزنتی در کشور فعالیت می کنند و توانسته اند نیاز مصرف کنندگان را به خوبی برطرف کنند، این نوع مراکز مبدا اصلی تولید، خرید و فروش چادرهای برزنتی در کشور به شمار می روند و برای اینکه بتوانید این نوع از محصولات را به قیمت کارخانه تهیه کنید باید به این مراکز مراجعه کنید.
تولیدکنندگان چادر برزنتی هم سال‌ها با این مدل کسب‌وکار به حیات خود ادامه دادند، زیرا تنها راهی بود که می‌توانستند محصولات‌شان را در سبد خرید مشتری قرار دهند. البته برخی از تولید کنندگان به دلیل کیفیت بالای محصولاتشان توانسته اند مجوز صادرات به کشورهای دیگر را نیز به دست بیاورند.
اما با ظهور اینترنت و کسب‌ و کارهای کوچکی که وب‌سایت‌های بزرگی در اختیار دارند، عمده چادر برزنتی در کشور به‌سرعت در حال رشد و تکامل است و از سوی دیگر، عمده فروشی ای محصول قدرت سابق خود را از دست داده است. اکنون دیگر تولیدکنندگان به‌طور فزاینده‌ای از حلقه‌ی عمده فروشی عبور کرده و محصولات‌شان را مستقیما به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.
امروزه و با ظهور پدیده‌ ای به نام فروشگاه‌های اینترنتی، تولید کنندگان، عمده فروش‌ها و خرده‌فروش‌های سنتی چادر برزنتی، حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های شرکتی و سازمانی، آشکارا نگران وضعیت خود هستند. این شرایط رقابت بی‌سابقه‌ای را برای آنها رقم می‌زند. آنها اغلب با قیمت‌هایی روبرو می‌شوند که نمی‌توانند با آنها برابری کنند، مگر اینکه متحمل ضرر شوند! اما از طرف دیگر تولید کنندگان بزرگ به راحتی محصولاتشان را با قیمت مناسب به دست مشتری می رسانند.
اگر بخواهیم بهترین و معتبرترین تولید کننده چادر برزنتی را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد ما شرکت دنیای چادر است، این شرکت با دانش و فناوری بالایی که دارد، بهترین و مناسب ترین چادرهای برزنتی را با رعایت استانداردهای روز دنیا تولید می کند. محصولات تولید شده در شرکت دنیای چادر از کیفیت بسیار خوب و قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

چرا خرید پارچه برزنت کانتینری از فروشگاه دنیای چادر بهتر است؟

خرید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر محاسن زیادی را به همراه دارد که مهمترین آن کیفیت بالای محصولات و نیز قیمت ارزان این فروشگاه است. شما می توانید تمامی محصولات را به قیمت کارخانه از فروشگاه دنیای چادر به صورت آنلاین خریداری کنید.
علاوه بر خرید ارزان قیمت، خریداران می توانند ضمانت نامه معتبر محصولات را نیز از سوی شرکت دنیای چادر دریافت کنند. ضمانت ارائه شده به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت وجود مشکل در محصول خریداری شده، آن را به شرکت پس داده و تمام خسارت خود را از شرکت دریافت کنید.
چادر برزنتی | آشنایی با انواع مختلف چادر برزنتی مو...
برزنت کانتینری ارزان | مرجع عرضه مستقیم چادر برزنت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat