دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

روکش برزنتی چه کاربردهایی دارد؟

Tarpaulin-cover

روکش های برزنتی، معمولاً پارچه های پلی استری هستند که با PVC روکش شده اند. آن ها ممکن است براق یا مات، یک لایه یا دو لایه، سبک یا سنگین و نازک یا ضخیم باشند. رنگ بندی پارچه های برزنتی نیز بسیار متنوع است و با قیمت های متفاوتی قابل خرید هستند. روکش برزنت از یک توری پلی استر تشکیل شده است که با PVC روکش شده است. علاوه بر این، پارچه از هر دو طرف توسط یک لایه نازک لعاب جلا داده می شود.

 روکش برزنتی استخر

پارچه های برزنتی برترین روکش های استخری می باشند. آن ها یک کار استثنایی برای جلوگیری از نور خورشید انجام می دهند، که برای جلوگیری از رشد جلبک ها در زمانی که مواد شیمیایی به طور منظم اضافه نمی شوند ضروری است. روکش برزنتی استخر بسیار مقاوم نیز هستند، بنابراین می توانند وزن یخ و برفی را که در طول زمستان جمع می شود، تحمل کنند. این پوشش استخر برزنت هم چنین به عنوان یک پتوی حرارتی عمل می کند تا استخر شما را از اشعه های مضر UV خورشید محافظت کند. در این میان این امکان برای شما فراهم می شود تا از ورود گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری کنید و با کاهش تبخیر آب و اجزای شیمیایی موجود در استخر، هزینه های نگهداری را کاهش دهید.

برزنت های استخری یک سرمایه گذاری ارزشمند برای نگهداری استخر هستند. روکش ها زباله ها، برگ ها و حشرات را از استخر شما دور می کنند. به این ترتیب هنگام تمیز کردن استخر، به ویژه زمانی که به دلیل فصل زمستان از آن استفاده نشده است، تلاش کمتری لازم است. برزنت های استخری دنیای چادر، کاملاً ضد آب هستند. آنها اجازه نخواهند داد که آب به داخل استخر نفوذ و نشت کند. همچنین در برابر اسیدها مقاومت خوبی دارند، بنابراین عوامل مضر همراه با باران های اسیدی نمی توانند به پوشش آسیب برسانند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: کاربرد برزنت کامیون

سقف برزنتی آلاچیق

روکش های برزنتی علاوه بر مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، در برابر نور خورشید نیز مقاوم هستند. پارچه برزنت نازک نیز مانند سایر پارچه های برزنتی مسیر ورود اشعه فرابنفش (UV) خورشید را مسدود کرده و از عبور آن به داخل سایبان یا آلاچیق یا فضای زیرین چتر جلوگیری می کند. در نتیجه پارچه های برزنت علاوه بر ضد آب بودن، ضد نور نیز می باشند. این ضد نور بودن به معنای سد شدن در مقابل پرتو های مضر آفتاب می باشد. این ویژگی در ترکیب با سبک و منعطف بودن پارچه برزنت نازک سبب استفاده از آن ها در سایبان های چادری، سقف آلاچیق ها و چتر ها شده است.

روکش برزنت اتومبیل 

برزنت نخی کاربرد های متنوعی دارد. اما شاید پرمصرف ترین کارایی آن ها در ساخت روکش های اتومبیل باشد. همان طور که گفته شد، این پارچه های برزنتی نخی به دلیل تبادل گرمایی بالایی که دارند، به راحتی گرما را دفع کرده و مانع از گرم شدن فضای داخلی ماشین شما می شوند.

روکش برزنتی ضد آب پی وی سی 

مشمع های برزنتی پلی وینیل کلرید (PVC) یا به اختصار برزنت پی وی سی معمولاً در سطح صنعتی و برای مصارف سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها ساختار قوی تری نسبت به سایر پارچه های کانتینری دارند و با لایه ای از پی وی سی پوشانده شده اند که آن ها را ضد آب می کند. هم چنین به دلیل کیفیت ساخت و مرغوب بودن می توانند در برابر سایش و پارگی تا حد بالایی مقاومت کنند. آن ها هم چنین در برابر باکتری، چربی، اسید و روغن مقام هستند.

 روکش برزنت کامیون و نیسان

در حمل و نقل و تدارکات، روکش برزنتی بیشتر برای پوشاندن اقلام در حال حمل در جاده استفاده می شود. پوشاندن تخت های نیسان و اقلام روی آن تنها یکی از کاربردهای روکش برزنت با کیفیت است. آن ها برای پوشاندن بار روی نیسان استفاده می شوند و در نتیجه از آن در برابر باران، آفتاب یا برف محافظت می کنند و در عین حال به ایمن سازی بار و جلوگیری از سقوط آن ها از بستر نیسان نیز کمک می کنند.  

در همین راستا ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه کتان برزنت را نیز مطالعه کنید.

روکش کانتینر پی وی سی
روکش های کانتینری ما به صورت سفارشی با استفاده از پارچه پلی استر با روکش PVC با کیفیت بالا ساخته می شوند که استاندارد های موجود در تولید را نیز به طور کامل رعایت می کنند. بکارگیری مش پلی وینیل کلرید یا پی وی سی حداکثر کارایی را برای یک روکش کانتینر ارائه می دهد. این برزنت ها در طول زمان استحکام خود را حفظ کرده و خطر گم شدن اقلام ذخیره شده را کاهش می دهند. برزنت روکش شده با پی وی سی سازگار با محیط زیست، قابل حمل و مونتاژ آسان، ضد آب، مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر پارگی، بادوام، قابل تمیز کردن آسان بوده و مزایای بسیار دیگری نیز دارد. روکش های کانتینری پی وی سی با کیفیت به طور گسترده در چادر های ترانزیتی، پوشش های کانتینر ها، پوشش کامیون و نیسان و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.

انتخاب پارچه مناسب هنگام خرید روکش برزنتی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید روکش برزنت باید در نظر بگیرید، توانایی سازنده شما در ارائه مشخصاتی است که متناسب با پروژه و بودجه شما باشد. ما دقیقاً این کار را انجام داده و محصولات پارچه ای مهندسی شده سفارشی را مطابق با نیازهای شما ارائه می دهیم. خوشبختانه، انواع مختلفی از مواد و محصولات برزنتی با کیفیت و ارزان قیمت در بازار موجود هستند که متناسب با بودجه و قیمت مد نظر شما باشند. به یاد داشته باشید، یک روکش برزنت خوب می تواند شما را در هزینه های مربوط به انرژی جلو انداخته، آسیب های ناشی از نور خورشید را به خانه و اثاثیه شما کاهش دهد و از وسایل شما محافظت کند.
دنیای چادر، در ساخت مشمع ها و روکش برزنتی یا کانتینری ضد آب تخصص دارد. برزنت یا پارچه ترانزیتی ضد آب معمولاً برای نگهداری و ذخیره سازی و یا حمل و نقل کاربرد دارد. در همین راستا به منظور ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان خود، ما همچنین روکش های برزنتی ضد آب را برای کاربرد های یاد شده در طیف محصولات خود موجود داریم.
پارچه برزنتی از کجا بخرم؟
همه چیز درباره پارچه برزنت

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat