دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید چادر تریلی | مرکز خرید چادر ترانزیتی با قیمت جدید

dfdsgrwwwww44 خرید چادر تریلی

خرید چادر تریلی جدید را از بزرگترین مرکز عرضه کننده انواع چادر ترانزیتی انجام دهید. با پرداخت مقرون به صرفه ترین قیمت در کمترین زمان چادر تریلی خریداری شده را از ما تحویل بگیرید.


مشخصات بهترین چادر ترانزیتی تریلی

همانطور که مستحضر هستید؛ امروزه حمل و نقل بین جاده ای یکی از اجزاء مهم اقتصاد ملی تمامی کشورهای جهان محسوب می گردد و بدلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد.
این بخش دربرگیرنده فعالیتهایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیتهای اقتصادی نقش غیرقابل انکاری برعهده دارد. در حال حاضر هزینه حمل و نقل با قیمت تمام شده کالا به صورت مستقیم در رابطه است و بطور چشم گیری بر آن اثر می گذارد.
همانطور که می دانید؛ یکی از اجزای بسیار مهم این صنعت چادرهای ترانزیتی هستند. زیرا بدون وجود یک چادر کانتینری مستحکم و بادوام بار حمل شده بر تریلی ها و کامیون ها هرگز از گزند حوادث و عوامل محیطی در امان نخواهند بود.
لازم به ذکر است که بهترین چادر ترانزیتی باید دارای ویژگی و مشخصاتی مانند: مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر یخ زدن و حرارت بالا، منعطف و سبک بودن، داشتن دوام بالا در برابر خیلی از مواد شیمیایی و داشتن دوام در برابر اشعه ی UV یا همان ماورا بنفش خورشید باشند تا بتوانند از پس وظیفه محوله به آنها به خوبی برآیند.
در واقع استفاده و نصب این چادر ها برای تریلی ها باعث می شود کالا و اجناس سالم به دست صاحبان خود برسند و احتمال آسیب بطور قابل توجهی کاهش می یابد و راننده ی تریلی متحمل ضرر و زیان مالی و پرداخت خسارت نمی شود.
پس لازم هست هنگام خرید چادر تریلی دقت کافی به خرج داده تا دارای ویژگی و مشخصات نام برده باشد. همچنین توصیه می شود چادر تریلی انتخاب شده از جنس پارچه برزنتی باشد زیرا در این صورت اطمینان بیشتری برای نزدیک بودن به ویژگی های نام برده هست.

چگونگی خرید چادر تریلی با قیمت درب کارخانه

همانطور که مستحضر هستید؛ قیمت های عرضه شده در درب کارخانه ها با قیمت نهایی که به دست مصرف کننده می رسد تفاوت بسیار بالایی دارد.
اگر شما متقاضیان و خریداران عمده چادر های تریلی و کانتینری دوست دارید با صرف کمترین زمان و هزینه انواع چادر برزنتی کامیون را با قیمت درب کارخانه خرید کنید، بهترین راه حل مراجعه به نماینده گی های فروش است.
زیرا در اینصورت با صرف کوتاهترین زمان برای خرید چادر تریلی به صورت عمده، کار خود را انجام خواهید داد.

مزایای فروش اینترنتی چادرهای برزنتی ترانزیتی و کانتینری

همانطور که متوجه شدید بهترین راهکار جهت خرید چادر تریلی مراجعه به نمایندگی ها و سایت های وابسته به تولیدی های این چادر ها می باشد.
زیرا در این شیوه شما علاوه بر صرف کمترین زمان در هزینه های خود برای خرید انواع چادرهای تریلی و کانتینری برزنتی نیز تا حد قابل توجه ای صرفه جویی خواهید کرد.
پس همین حالا می توانید با در نظر گرفتن کوتاهترین زمان و کمترین قیمت ممکن خرید خود را از مجموعه آنلاین ما انجام دهید.
برزنت سقفی درجه یک | نمایندگی فروش برزنت سقفی مستح...
پارچه برزنت کانتینری | عرضه و فروش پارچه برزنت کان...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat