دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت کانتینری | عرضه و فروش پارچه برزنت کانتینری

parche-berezent-cantineri-7
پارچه برزنت کانتینری، از منسوجات با ارزش و پر کاربرد در دنیا به شمار می رود، این نوع پارچه در مدل های مختلفی تولید می شود و بسته به نیازتان می توانید از آن استفاده کنید. قیمت برزنت کانتینری به عوامل مختلفی بستگی دارد، که بیشترین و تاثیر گذارترین عامل را می توان، قیمت جهانی مواد اولیه آن دانست. به عنوان مثال با ایجاد تعرفه های اخیر اعمال شده بر روی موادی مانند پلی اتیلن. پلی استر در سراسر دنیا، باعث افزایش قیمت این محصول شده است - نه تنها در سطح بین المللی بلکه در داخل کشور نیز شاهد این افزایش هستیم. 

عرضه پارچه برزنت کانتینری ضد آب و نسوز

خریداران می توانید با ارزان ترین قیمت پارچه برزنت کانتینری را از تولید کنندگان و مراکز فروش خریداری کنید. برای این کار می توانید به آسانی و بدون مراجعه حضوری به مراکز فروش برزنت کانتینری را با استفاده از وب سایت های اینترنتی در کمترین زمان سفارش دهید.

به این ترتیب خریداران می توانند حتی قیمت هر رول از پارچه برزنت کانتینری را نیز از مراکز فروش جویا شوند. قیمت هر رول از این محصول بستگی به جنس و مقاومت آن دارد. برای اطلاع از قیمت به سه روش، اینترنتی، تلفنی و حضوری می توانید اقدام کنید.
دنیای چادر معتبر ترین عرضه کننده برزنت کانتینری ضد آب و نسوز در کشور است که شما می توانید با مراجعه به این مرکز با حداقل هزینه و با ضمانت معتبر این محصول را خریداری کنید. خریداران متناسب با سلیقه و نیاز خود می توانند این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهند.
پارچه برزنت کانتینری علاوه بر قیمت ارزان، مزیت های بسیار زیادی نیز دارند. آنها در طولانی مدت دوام بیشتری نیز دارند و بنابراین باعث صرفه جویی در هزینه های سال های آینده شما می شوند. به عنوان مثال برزنت کانتینری که ضد آب و نسوز هستند، یک پوشش محافظ روی خود دارند، برای جلوگیری از ورود آب و مقاومت در برابر خوردگی بسیار مناسب هستند و عمر طولانی تری دارند. 

فروش پارچه برزنت کانتینری ضخیم

دنیای چادر را می توان مهمترین گزینه برای خرید پارچه برزنت کانتینری ضخیم در تهران و کرج دانست، دنیای چادر تولید و توزیع کننده بهترین محصولات برزنتی، پارچه کانتینری در کشور است. خریداران می توانند از فروشگاه دنیای چادر، با حداقل هزینه انواع محصولات محافظتی را با بالاترین سطح کیفی و با مناسب ترین قیمت تهیه کنند.

کارخانه دنیای چادر، همواره با کیفیت برتر و داشتن تخصص لازم این محصولات را تولید و برای مصرف کنندگان با قیمت بسیار ارزان عرضه می کنند.. تمامی این محصولات با استفاده از مواد اولیه با کیفیت عالی که تولید می شوند. این نوع پارچه از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است، زیرا دنیای چادر قبل از اینکه پارچه برزنت کانتینری را به بازار ارائه دهند، دقیقاً آنها را از نظر کیفیت آزمایش می کنیم.

اگر دسترسی به فروشگاه دنیای چادر ندارید، می توانید از وب سایت اینترنتی این مرکز استفاده کنید تا با قیمت بسیار ارزان و به صورت آنلاین این محصولات را خریداری کنید. 

خرید چادر تریلی | مرکز خرید چادر ترانزیتی با قیمت ...
پارچه برزنت کانتینری | مناسب ترین پارچه برزنت کانت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat