دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت کانتینری- تولید برزنت کانتینری در تهران و کرج

tolid-berezent-cantineri
برزنت کانتینری از پرکاربرد برزنت ها در جهان هستند که همیشه همراه کامیون داران و صنعت کاران است، معمولا این گونه از برزنت ها از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند تا هنگام استفاده در مناطق سخت و دشوار دچار پارگی و آسیب نشوند. و در برابر شرایط جوی نامساعد مانند، طوفان های شدید، باران های شدید مقاوم باشند.

تولیدی برزنت کانتینری در تهران

تولید برزنت کانتینری در تهران با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت. دنیای چادر یکی از موفق ترین تولید کنندگان برزنت است که بیش از یک دهه در این زمینه تجربه دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ شروع نموده و در حال حاضر بهترین برزنت ها را در تهران تولید می کند.
از مهمترین ویژگی برزنت کانتینری می توان به سبکی وزن و نیز طراحی خاص آنها اشاره کرد. آنها به اندازه ای سبک هستند که به راحتی درون کوله پشتی مخصوص خود جای می گیرند تا افراد بدون هیچگونه مشکلی آن را به هر جایی با خود ببرد.

برای خرید برزنت ارزان قیمت از نوع کانتینری می توانید به مراکز فروش چادر، فروشگاه های بزرگ لوازم برزنتی مراجعه کنید تا این محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. معمولا این محصولات را می توانید در ظرفیت های مختلف تهیه کنید، از برزنت های ضخیم تا برزنت های چند لایه و سبک.
اگر شما به طور مستقیم از کارخانه تولیدی این محصول را تهیه کنید، قیمت برزنت کانتینری شما به شدت کاهش خواهد یافت. دلیل این کار حذف واسطه و خرید مستقیم از کارخانه یا تولید کننده اصلی است. برخی از نمایندگی ها نیز این محصول را با قیمت کارخانه برای مشتریان عرضه می کنند که می توانید از این مراکز نیز استفاده نمایید.
در هنگام خرید برزنت کانتینری بایستی به چند نکته مهم و البته کاربردی توجه داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت تهیه نمایید این نکته ها عبارتند از:
فروشنده: حتما از مراکز فروش معتبر و دارای مجوز های لازم خرید نمایید.
جنس: به جنس پارچه برزنت کانتینری توجه داشته باشید ( این نوع از پارچه ها در جنس های، پنبه، پلی استر روکش شده با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن تولید می شوند).
قیمت: قیمت را حتما مد نظر قرار دهید (برزنت کانتینری پلی اتیلن بافته شده ارزان قیمت ولی کیفیت مطلوبی نسبت به نوع پلی استر روکش شده ندارند)
کیفیت: کیفیت برزنت کانتینری در بازار متنوع است برخی از آنها ضد آب و ضد حرارت هستند که قیمت نسبتا گرانی دارند.

تولیدی برزنت کانتینری در کرج

کارخانه دنیای چادر بزرگترین تولید کننده برزنت کانتینری در کرج است، شما با مراجعه مستقیم به این تولیدی می توانید با قیمت ارزان محصولات برزنتی را از این مجموعه خریداری کنید.
کارخانه دنیای چادر از معتبر ترین مراکز برای فروش این نوع محصولات به شمار می رود، و می توانید با مراجعه به این مراکز ضمن دریافت محصول با کیفیت و ارزان قیمت از خدمات مختلف آنها نیز بهره مند شوید.
برزنت کانتینری مزیت های فراوانی را به همراه دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:
 اقتصادی، حمل و نقل راحت و ماندگاری طولانی مدت
 انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاومت در برابر پارگی
 بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز
 ضد آب و ضد حرارت
 مقاومت کششی بالا

 قوی و بادوام 

قیمت چادر برزنتی مسافرتی | فروش چادر مسافرتی با قی...
چادر برزنتی - تولید چادر برزنتی با قیمت مناسب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat