دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین چادر کانتینری | سفارش اینترنتی چادر کانتینری با قیمت رقابتی

sfdfdsas44 بهترین چادر کانتینری

 بهترین چادر کانتینری را به صورت اینترنتی و با قیمت مقرون و به صرفه و رقابتی در کمترین زمان ممکن بخرید. شما می توانید همین حالا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما ارتباط برقرار کنید.


همه آنچه که در باره ای بهترین چادر کانتینری نمی دانید

لازم به ذکر است که پارچه برزنت کانتینری یکی از انواع پارچه های برزنت بوده و جزو پر کاربرد ترین انواع پارچه های برزنت محسوب می شود. این نوع پارچه در ساخت چادر برای محافظت و پوششی برای اتومبیل ها و همچنین برای تولید سقف موقت برای جلوگیری از باران مورد استفاده قرار می‌گیرد. از موارد دیگر کاربرد پارچه برزنت کانتینری می‌توان به پوشش محافظتی برای اجناس موجود در انبارها، همچنین برای ساخت سقف آلاچیق و ساخت خانه ی حیوانات و به عنوان پوشش برای مسقف کردن استخرها، سایبان ها و بالکن ها اشاره کرد.
در واقع این نوع برزنت به علت داشتن ویژگی ضد آب بودن علاوه بر تولید انواع چادرهای کانتینری کاربردهای فراوان دیگری دارد به طور کلی می توان گفت در هر زمان و مکانی که نیاز به محافظت از آب و رطوبت هست برزنت کانتینری در آنجا بکار می رود.
دیگر ویژگی برزنت کانتینری، استحکام بسیار بالای آن هست، که این ویژگی سبب می شود خریداران برای مدت طولانی از آن استفاده کرده و نیاز به خرید و صرف هزینه زود به زود را نداشته باشد.
همچنین پارچه چادر کانتینری یک پارچه ضد حرارت و مقاوم در برابر اشعه های نور خورشید محسوب می گردد، به جرات می توان ادعا کرد که همین ویژگی این نوع پارچه برزنت، در کنار ضدآب بودنش هست، که سبب گشته بهترین انتخاب برای حفظ بارهای حامل وسیله های سنگین محسوب گردد.
در باره مشخصات بهترین چادر کانتینری می توان گفت دارای عرض۱۵۰ سانتی ‌متر، طول رول ۲۸ متر، ضخامت 0.70 میلی متر و دارای وزن ۷۷۰ متر مربع در هر متر مربع می باشد
همچنین این نوع پارچه دارای ضخامت بسیار بالا و دارای روکش هایی از جنس پلاستیک و یا یورتان هست.


عرضه بهترین پارچه برزنت مخصوص چادر کانتینری در بازار پارچه برزنت


لازم به ذکر است که امروزه پارچه های برزنت جزو پرکاربردترین انواع پارچه ها بشمار می روند، که شاید یکی از دلایل اصلی این اتفاق، استفاده این نوع از پارچه در صنعت هایی گوناگون، به دلیل ویژگی آن به جز مصرف پوشاک باشد.
همین امر سبب گردیده میزان تقاضای بهترین چادر کانتینری در بازار تا حد قابل توجه ای افزایش یابد.
همانطور که می دانید برای جوابگویی به این میزان تقاضا لازم هست که مجموعه ای هایی وجود داشته باشند تا متقاضیان و خریداران برزنت کانتینری برای تهیه و خرید دچار درد سر و سختی نگردند.
بازار پارچه برزنت در تهران، یکی از بازارهای پررونق در این عرصه می باشد که بهترین چادر کانتینری را با نازلترین قیمت ها در دسترس عموم مردم قرار داده است

مزایای خرید آنلاین بهترین چادر کانتینری

همانطور که مستحضر هستید امروزه علاوه بر شیوه های رایج خرید، به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی روش جدید دیگری ابداع شده است که سبب گشته تحول چشم گیری در دنیای تجارت به وجود بیاید.
از جمله مزایای خرید به این شیوه، می توان به مواردی مانند: سرعت بالا، خرید ارزان، کیفیت بهتر و مهمتر از همه خرید بسیار راحت اشاره کرد.
از آنجایی راحتی و نفع مشتریان ما برایمان از اهمیت بالایی برخوردار بوده، ما نیز اقدام به فروش و عرضه بهترین چادر کانتینری به صورت آنلاین کرده ایم.
شما می توانید همین حالا بدون کمترین ‌سختی و مشقت با صرف هزینه های کمتر برای خرید از ما اقدام کنید.

پارچه برزنت کانتینری | مناسب ترین پارچه برزنت کانت...
بهترین مشمع کانتینری | توزیع مشمع کانتینری در بازا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat