دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی و انواع آن

chador-berezenti-anvae-an-2
چادر برزنتی، چند منظوره، ضد آب، ضد حرارت بوده و همراه با گیره های چادر برای نگه داشتن آن عرضه می شود. این گونه از چادرها مناسب برای شرایط بارندگی، باد، رطوبت، سرما و گرما هستند و قادر هستند شما و لوازم با ارزش شما را خشک نگه داشته و از آنها محافظت کنند، حتی در صورت شدت گرفتن باد. این نوع از چادرهای برزنتی مناسب برای کمپینگ، خودرو، استخر، سایبان، روکش و ... هستند. چادرهای برزنتی همه کاره و قابل اعتماد با قیمت مناسب برای خریداران ارائه می شود. 

خرید چادر برزنتی و انواع آن

چادر برزنتی مناسب برای بسیاری از مشاغل است. چادرهای سنگین با الیاف پلی اتیلن کاملاً بافته شده ساخته می شود تا ضد آب و در عین حال سبک باشد. این نوع از پارچه ها می تواند به عنوان چادر، یا در بسیاری از برنامه های مانند پوشش تخت وانت، وصله سقف اضطراری یا محافظ قایق ها و مسافران در طول زمستان استفاده شود. اکثر تولید کنندگان برای نگه داشتن برزنت ها در محل مورد نظر و هنگام وزش باد های شدید، در لبه های کناری چادر برزنتی به فاصله منظم از حلقه های آلومینیومی داخلی استفاده می کنند تا بتواند آن ها را در هر مکان ثابت کند.

چادر برزنتی ضد آب به عنوان یک آفتابگیر عمل می کند و در گزینه های مختلف رنگی ارائه می شود. همچنین شما می توانید این محصول را در اندازه های مختلف و متناسب با نیاز خود از دنیای چادر خریداری کنید. تمامی محصولات ارائه شده در دنیای چادر ارزان و باکیفیت هستند و می توانند تمامی نیاز های شما را برطرف کنند.
وقتی نوبت به خرید چادر می رسد، تصمیم گیری برای ماجراجویی بعدی خود به این معنی است که شما باید چندین ویژگی را در نظر بگیرید:
• دوام و سهولت مراقبت و ترمیم
• سهولت تنظیم و اینکه آیا شما انتظار دارید در ساعات روز این کار را انجام دهید
• انتظار دارید در چه محدوده دمایی از آن استفاده کنید
• نوع شرایط آب و هوایی که احتمالاً تجربه خواهید کرد
• حجم - چقدر در کوله پشتی شما جا می گیرد
• در چه نوع زمینی قرار خواهید گرفت؟
• سطح راحتی شخصی شما در معرض قرار گرفتن در معرض: نیاز شما به حریم خصوصی و نیاز به احساس امنیت و مهار در طبیعت. چقدر فضای خصوصی و فضای عمومی می خواهید؟ تهویه و تراکم
• وزن: مایلید چقدر وزن حمل کنید؟
• هزینه: چقدر می خواهید بپردازید تا بتوانید بیشتر از موارد چک لیست خود را وارد کنید

با در نظر گرفتن موارد بالا خواهید توانست بهترین و مناسب ترین چادر برزنتی را خریداری کنید. اگر نیاز به مشاوره داشتید بهتر است با کارشناسان مجموعه دنیای چادر تماس بگیرید.

فروش چادر برزنتی و انواع آن

دنیای چادر، چادر برزنتی با کیفیت و ارزان قیمت را در انواع مدل های مختلف تولید و برای مصرف کنندگان عرضه می کند، تمامی محصولات دنیای چادر با ضمانت معتبر عرضه می شوند و شما می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام به خرید کنید.

خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مناسب تر از سایر روش ها است. برای این نوع خرید می توانید از تخفیفات موجود نیز استفاده کنید. 

مرجع خرید و فروش برزنت شمعی در ایران
پارچه برزنتی ارزان قیمت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat