دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرجع خرید و فروش برزنت شمعی در ایران

gsdgdf8 خرید و فروش برزنت شمعی

 خرید و فروش برزنت شمعی در ایران به روش مدرن امروزی انجام می شود. مرجع توزیع انواع پارچه برزنت، با کیفیت تضمینی و قیمت اقتصادی محصولات خود را به فروش می رساند.

برزنت چگونه پارچه ای است؟

برزنت نوعی پارچه مستحکم و منعطف است که حاصل تجربه متخصصین و علم روز می باشد که این پارچه ضد آب معمولا از پارچه های پلاستیکی و کرباس تولید می شود.
برزنت ها زیبایی چندانی ندارند، بلکه به هنگام تولید، بیشتر روی کیفیت آن ها کار شده است؛ تا بتوانند نقش خود را به عنوان یک محافظ به خوبی اجرا کنند.
برزنت ها در صنعت نساجی به عنوان پارچه های کاربردی شناخته می شوند و البته به پارچه های مصنوعی نیز شهرت دارند؛ پس همین امر موجب شده تا در خرید و فروش برزنت، مشتریان با افزایش قیمت مواجهه نباشند و این پارچه را که از الیاف مصنوعی سلولزی تشکیل شده با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند.
عمده کاربرد این پارچه ها برای تولید انواع روکش های وسایل صنعتی، روکش ها بسته بندی، چادر های مسافرتی، لباس های بارانی، لباس های ورزشی، چادرهای ماشین، ساخت انواع کیف ها و ساک های دستی، آلاچیق، سایبان ها و غیره می باشد.
یک پارچه برزنت درجه یک در مقابل اشعه ماوراء بنفش نور خورشید مقاوم بوده و مانع از عبور آن می شود.
برزنت ها ی ضد آب، در برابر حرارت، یخ زدگی، مواد اسیدی و قلیایی، ضربه، خراش نیز مقاومت می کنند و حتی با وجود سختی و مقاومت بسیار بالا دارای انعطاف بوده و از وزن سبکی برخوردار هستند.
کلام آخر اینکه در هر صنعت و ارگانی که کیفیت پارچه مهم تر از زیبایی آن باشد، از پارچه برزنت استفاده می شود؛ چرا که این پارچه حتی در برابر دمای 500 درجه نیز مقاومت می کند، حتی از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.


آیا امکان خرید اینترنتی پارچه برزنت خوب وجود دارد؟

در خرید برزنت به صورت عمده و از راه دور شاید این تحمل سختی راه و یا صرف هزینه های اضافی، موجب می شود تا کاربران به این فکر بیافتند که آیا می شود پارچه های برزنت درجه یک را نیز به صورت اینترنتی تهیه کرد؟
مرکز خرید و فروش برزنت همانند دیگر مراکز فروش مدت هاست که برزنت درجه یک را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.
این مجموعه از معتبر ترین مراکز برای خرید و یا فروش این نوع محصول به شمار می رود، که شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به کارشناس فروش این مرکز، ضمن دریافت محصول با کیفیت و قیمت ارزان از خدمات مختلف آن نیز بهره مند شوید.


خرید و فروش برزنت شمعی درجه یک

برزنت شمعی نوعی پارچه ی ضد حرارت و آب با مقاومت کششی بالا است که خانواده برزنت ها به شمار می رود.
این نوع برزنت درجه یک از مواد یو وی (ضد ماوراء بنفش نو خورشید) بوده و همین امر موجب افزایش مقاومت آن شده است.
نفوذ ناپذیری این پارچه باعث اهمیت ویژه ی آن شده، به نحوی که این پارچه از پرفروش ترین های بازار خرید و فروش برزنت به حساب می آید.
این پارچه مقاوم و پرکاربرد در مرکز بزرگ تولید و توزیع انواع برزنت های کاربردی با قیمت منصفانه عرضه می گردد.


قیمت انواع برزنت کانتینری در اصفهان
چادر برزنتی و انواع آن
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat