دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

انواع برزنت سقفی درجه یک مستحکم

anvae-berezent-saghfi-daraje-yek-mostahkam.jpg برزنت سقفی درجه یک
برزنت سقفی، در انواع مختلفی تولید می شود، مانند؛ برزنت های پلی اتیلن سبک، برزنت های بوم، برزنت های وینیل پلی استر با روکش وینیل، پارچه های برزنتی مش. این نوع از برزنت های صنعتی برای محافظت از ماشین آلات، پالت ها و مصالح ساختمانی از قرار گرفتن در معرض باران، نور خورشید و سایر شرایط محیطی استفاده می شوند.

تولید انواع برزنت سقفی درجه یک مستحکم 

در این مطلب سعی خواهیم کرد هر کدام از برزنت های سقفی موجود در بازار را به اختصار توضیح دهیم، تا هنگام خرید بتوانید به درستی آن را انتخاب کنید.
انواع برزنت سقفی موجود در بازار عبارت است از:
۱- برزنت های پلی سبک، مقاوم در برابر رطوبت و نسبتاً ارزان هستند. آنها از رشته های بافته شده پلی اتیلن (PE)، پلی پروپیلن یا پلاستیک پلی الفین دیگر تشکیل شده اند. محصولاتی که در هر اینچ مربع دارای بیشترین مواد بافته شده مقاوم است، به همین دلیل مقاومت و دوام این نوع برزنت سقفی بیشتر است.

۲- برزنت های بوم از کنف، کتان یا پارچه نخی کاملاً بافته شده ساخته می شوند. آنها سنگین تر از محصولات پلی اتیلن هستند، اما محکم تر هستند و مقاومت بهتری در برابر باد دارند.
۳- برزنت های وینیل از پلی استر با روکش وینیل ساخته شده اند و اغلب با پلی وینیل کلرید مقاوم در برابر شعله (PVC) پوشانده می شوند. آنها الیاف سنگین تری نسبت به پلی اتیلن دارند که در مواردی که به محافظت مطمئن تری نیاز باشید، می توانید از آن استفاده کنید. آنها تمایل به ضد آب بودن، مقاومت در برابر سایش و مقاوم در برابر خوردگی یا آلودگی توسط روغن، اسید، روغن و کپک دارند.
۴- برزنت سقفی مش به طور کلی با مواد پلی اتیلن، وینیل یا بوم ساخته می شوند که به صورت رشته ای ساخته شده و به صورت الگوی صفحه نمایش داده می شوند. این الیاف ها امکان عبور نسبی باد و نور را فراهم می کنند و آنها را برای محفظه ها، موانع سایت، سایبان ها، پوشش های سبز گلف و محل های ساخت مناسب می سازد.
برای خرید برزنت سقفی از تولید کننده، می توانید به وب سایت اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید. دنیای چادر بزرگترین تولید کننده برزنت های سقفی مورد نیاز در صنعت کشور است که می توانید با قیمت ارزان این محصول را خریداری کنید.

قیمت انواع برزنت سقفی درجه یک مستحکم

انتخاب برزنت سقفی به تجزیه و تحلیل مشخصات مهم برزنت ها و برنامه نیاز دارد. سعی کنید هنگام خرید به خصوصیات مهم آنها مانند مقاومت در برابر آب ، مقاومت ، مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر سایش و ویژگی های مختلف برزنت توجه کنید.

یکی از مهمترین فاکتور ها هنگام خرید قیمت برزنت سقفی است، برای این که بتوانید با قیمت ارزان این محصول را خریداری کنید ، به مرکز مناسبی مراجعه کرده اید، دنیای چادر تمامی محصولات خود را با ضمانت معتبر و با کیفیت عالی عرضه می کند. با خرید عمده این محصول نیز می توانید از تخفیفات بیشتری استفاده کنید. 

خرید برزنت کانتینری از درب کارخانه
برزنت سقفی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat